Dotykowce to dla wiêkszo¶ci idiotyzm

Data: 2010-11-11 03:11:23
Autor: Piotr M
Dotykowce to dla wiêkszo¶ci idiotyzm
Witam.

Nie po raz pierwszy spotykam siê z wydarzeniem, co kto¶ chce co¶ szybko zrobiæ, a bawi siê dotykowcem i wygl±da to tak nieudacznie ¿e ¶miech ogarnia.

To ja pytam, po co to jest? Ja wim. Dla kasy. Kogo? Wszystkich zainteresowanych, tych co to produkuj±. A z kogo robi± durni, oj z wielu, z Was! Z Was, doros³e dzieci.

Wczoraj jestem na spotkaniu z go¶ciem i na odebraniu projektu testujê z w³a¶cicielem firmy voip. Dzwonienie, wybieranie, itd. Jak jest? Smyrniêcia paluszkiem, patrzenie w ekran kilka sekund zanim co¶ siê zrobi? Normalny idiotyzm.

Ilu z Was idiotów? Oj du¿o.

--
pzdr, Piotr M

"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?
    - Szuka³em, ale nie znalaz³em."

Data: 2010-11-11 03:50:54
Autor: frank drebin
Piotr M wrote:
[...]

Nie pij tyle cz³owieku.
--
Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, ludzie mog± nie dostrzec ró¿nicy.

Data: 2010-11-11 11:18:53
Autor: TGor
On 2010-11-11 03:50, frank drebin wrote:

Nie pij tyle cz³owieku.

Rzuci³a go kobieta. Te¿ jest dotykowcem a on takich nie lubiiiiii...

"Ja mam astmê i (dziêki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple¶ñ na suficie swojej ³azienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2010-11-11 08:36:57
Autor: ToMasz
Piotr M pisze:
Witam.

Nie po raz pierwszy spotykam siê z wydarzeniem, co kto¶ chce co¶ szybko
zrobiæ, a bawi siê dotykowcem i wygl±da to tak nieudacznie ¿e ¶miech
ogarnia.
taka moda. D³ugo bêdzie panowaæ.
Ilu z Was idiotów? Oj du¿o.
widaæ latem, na s³oñcu.
ToMasz

Data: 2010-11-11 10:13:50
Autor: Andrzej Libiszewski
Dotykowce to dla wiêkszo¶ci idiotyzm
Dnia Thu, 11 Nov 2010 03:11:23 +0100, Piotr M napisał(a):

/.../

Nudzi ci się i postanowiłeś potrollować?

"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2010-11-11 11:50:35
Autor: Piotr M
Dotykowce to dla większości idiotyzm
W dniu 11 lis 2010 10:13, Andrzej Libiszewski pisze:
Dnia Thu, 11 Nov 2010 03:11:23 +0100, Piotr M napisał(a):

/.../

Nudzi ci się i postanowiłeś potrollować?

Przepraszam Wszystkich, którzy poczuli się urażeni i których obraziłem moim postem.

Miało to być wyrażenie jakiejś opinii, ale poszło w złym kierunku.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - SzukaÅ‚em, ale nie znalazÅ‚em."

Data: 2010-11-11 12:03:35
Autor: ToMasz
Piotr M pisze:
[...]

ja w 100% podzielam Twoją opinie, ale wyrażanie jej tutaj to samobójstwo.
ToMasz

Data: 2010-11-11 12:49:58
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

Nudzi ci się i postanowiłeś potrollować?

Miało to być wyrażenie jakiejś opinii, ale poszło w złym kierunku.

ja w 100% podzielam Twoją opinie, ale wyrażanie jej tutaj to samobójstwo.

Na każdej grupie naurąganie sporej części grupowiczów od idiotów byłoby samobójstwem. Ale gówniażeria tak ma - wszystko traktuje zerojedynkowo. Podrośnie, to zacznie zauważać również odcienie szarości i niuanse dorosłego życia. Na razie wszyscy, którzy myślą inaczej są dla niego idiotami - ot, taki młody pisiak.
A wracając do adremu - mnie też się nie podoba, że u operatorów wybór tradycyjnych klawiszowców jest bardziej niż skromny, akurat za dwa miesiące kończy mi się cyrograf w Play i w ramach przedłużenia chętnie wziąłbym dla żony (która ma już serdecznie dosyć swojego dotykowego Viewty) coś klawiszowego, Ale wybór jest tylko wśród paskudnych stylistycznie Nokii. No i jest jeszcze satarannie ukrywany na ich stronie SE Elm, ale tu żona grymasi na jakość klawiatury. Najbardziej jej się podoba design starego SE 630i. Jakby jeszcze miał jakiś sensowny aparat...
Dla mnie z kolei aparacik z ~2-calowym ekranikiem jest nie do przyjęcia, jak tu już pisałem - największy komfort daje mi wirtualna klawiatura wyświetlana na 3-calowym ekranie o nienachalnej rozdzielczości, 240x320 góra 240x400. No ale ja to jestem najwyraźniej idiotą.

idJoteR

Data: 2010-11-11 13:11:31
Autor: Piotr M
W dniu 11 lis 2010 12:49, JoteR pisze:
[...]

Dla mnie też ekranik 2" jest czymś już oczywiście za małym, 2.4" już OK.

Nie nazwałem cie idiotą dlatego że używasz dotykowca, ani nikt nim z tego powodu nie jest.
Idiotyczne jest t,o że używają go ludzi Ci co nie powinni. Np z powodu takiego co napisałeś, że jest coraz mniejszy wybór, a ja określiłem też, że to robienie idiotów z ludzi przez producentów. Bo aby coś się zaczęło sprzedawać musi być jakieś NEW lub całkiem inne. I te całkiem inne nie zawsze a i często jest całkiem niepotrzebne. I ludzie wpadają w pułapkę.
a nie powinni go używać bo im to przeszkadza, ale motywacją jest to że go mają.
I gdy to przeszkadza im samym, to OK, kiedy jest to rozrywką, to OK, etc. Ale kiedy poważna osoba w obszarze zawodowym smyra powoli i nieudacznie palcem aby coś znaleźć i zrobić, jest już komiczne. Kiedy towarzyska grupa ludzi musi przystanąć i poczekać aż ktoś coś wykona w telefonie, jest idiotyczne. Kiedy w firmie ludzie czekają, aż nieudacznie manager coś znajdzie w telefonie, jest idiotyczne. Kiedy ktoś męczy się w autobusie bo palcem nie trafia w co trezba, jest idiotyczne, itd. A idiotyzm ten zawdzięczamy marketingu.

Data: 2010-11-11 13:18:00
Autor: atm
Dotykowce to dla większości idiotyzm

I gdy to przeszkadza im samym, to OK, kiedy jest to rozrywkÄ…, to OK,
[...]
nieudacznie manager coÅ› znajdzie w telefonie, jest idiotyczne. Kiedy
ktoś męczy się w autobusie bo palcem nie trafia w co trezba, jest
idiotyczne, itd. A idiotyzm ten zawdzięczamy marketingu.

Wiele osob nie radzi sobie rowniez z tradycyjnymi komorkami a napisanie smsa to rzecz nie do przeskoczenia.
Pewnie, ze ludzie powinni dokonywac swiadomych zakupow, tutaj wspaniale widac jak marketing mocno oddzialuje.
Mysle, ze nia ma potrzeby okreslac ludzi tak czy inaczej - ich wybor. Przypuszczam, ze w wielu wypadkach sami w mniejszym lub wiekszym stopniu
ulegamy marketingowi. Ja na przyklad nie czytam grup dyskusyjnych zanim kupie paste do zebow ;]

Data: 2010-11-11 16:10:43
Autor: z
atm pisze:

Wiele osob nie radzi sobie rowniez z tradycyjnymi komorkami a napisanie smsa to rzecz nie do przeskoczenia.

Dokładnie. Mi się na dotykowcu o wiele lepiej pisało, przeglądało, wybierało i oglądało. Wygodniej i szybciej. A był to dość stary LG.
Używam zwykłego telefonu bo LG KU990 robi gorsze fotki niż SEK800 Niestety :-(

PS. Przy dotykowcu bardzo ważna jest "gumowa" obudowa. Bez tego ani rusz.

Data: 2010-11-11 17:03:28
Autor: atm
On 2010-11-11 16:10, z wrote:
atm pisze:

[...]

Coraz bardziej przekonuje sie do Nokii 5800. Cenie sobie pelna klawiature i duzy ekran do nawigacji. Pomimo duzego ekranu komorka ta nie rozni sie znaczaco gabarytami od typowego guzikowca np SE W200i
Ale jak wspomnialem wczesniej, dla kazdego cos dobrego.

Data: 2010-11-11 19:47:10
Autor: ALEX
W dniu Cz 11 11 2010 17:03, atm pisze:

Coraz bardziej przekonuje sie do Nokii 5800. Cenie sobie pelna
klawiature

Akurat ta w 5800/5230/5530 dosyć męczącza i niewygodna w obsłudze -> z rysikiem dużo lepsza. Fizyczna z n97m wygodą bije ją o kilka długości :-)

i duzy ekran do nawigacji.

Tru :-)

Pomimo duzego ekranu komorka ta
nie rozni sie znaczaco gabarytami od typowego guzikowca np SE W200i

Ciut cieńsza mogłaby być, ale nie narzekałem na wymiary :-)

--
ALEX CloneTrooper

Data: 2010-11-11 21:19:10
Autor: tl

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ibh44i$f9g$1news.onet.pl...
On 2010-11-11 16:10, z wrote:

[...]

Olewając gościa który rozpoczął wątek i potrafi spojrzeć na świat z jedynie słusznego, swojego punktu siedzenia
wspomnę tu o jednej wadzie dotykowca - Brak możliwości współdziałania z centralkami automatycznymi. Poza tym
5800 jest fajna.

Data: 2010-11-12 16:39:36
Autor: TGor
On 2010-11-11 21:19, tl wrote:

wspomnę tu o jednej wadzie dotykowca - Brak możliwości współdziałania z
centralkami automatycznymi. Poza tym
5800 jest fajna.

W sensie?

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2010-11-12 18:11:15
Autor: tl

On 2010-11-11 21:19, tl wrote:

wspomnę tu o jednej wadzie dotykowca - Brak możliwości współdziałania z
centralkami automatycznymi. Poza tym
5800 jest fajna.

W sensie?

Z działem x - wybierz jeden , z działem y - wybierz dwa . Nie wybrałeś żadnego ... itd

Data: 2010-11-12 18:19:36
Autor: TGor
On 2010-11-12 18:11, tl wrote:

Z działem x - wybierz jeden , z działem y - wybierz dwa . Nie wybrałeś
żadnego ... itd

Ja akurat wiem, o czym piszesz, szkoda tylko, że w moim macanym telefonie nie ma problemu z wyborem na zasadzie "Z działem x - wybierz jeden , z działem y - wybierz dwa ".

Nie bardzo więc kumam w czym masz problem.

Data: 2010-11-12 19:47:28
Autor: peter
W dniu 2010-11-12 18:19, TGor pisze:
On 2010-11-12 18:11, tl wrote:

[...]

ma problem z ustawieniem telefonu:
"glosnosc klawiatury", bo jak tu panie ustawic
glosnosc czegos, czego nie ma przeciez;)

Data: 2010-11-12 20:09:25
Autor: ALEX
W dniu Pt 12 11 2010 18:11, tl pisze:

[...]

Działa, sam tak wybierałem.

--
ALEX CloneTrooper

Data: 2010-11-12 21:15:14
Autor: TGor

Działa, sam tak wybierałem.

Data: 2010-11-13 20:19:18
Autor: Jan Strybyszewski

On 2010-11-11 21:19, tl wrote:

[...]

Bredzisz.... nawet chinskie dotykowce po 50USD maja taka funkcje

Data: 2010-11-14 11:30:05
Autor: tl

On 2010-11-11 21:19, tl wrote:

[...]

Fakt, postarałem się i odkryłem drogę ale jest to utrudnione. Trzeba przełazić przez "opcje" itd. Najlepiej na włączonym głośnomówiącym i połączenie niepotrzebnie się wydluża.

Data: 2010-11-14 12:23:27
Autor: ALEX
W dniu N 14 11 2010 11:30, tl pisze:

[...]

A w jakim sprzęcie? Bo w 5800 i n97m jednym "przyciskiem" na ekranie odpaliłem wirtualną klawiaturę.

Data: 2010-11-17 10:24:04
Autor: tl

Użytkownik "ALEX" <jedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibogri$q9s$2inews.gazeta.pl...
[...]

No prosze , czasem warto się odezwać bo za nic nie kojarzyło mi się określenie "zadzwoń" z klawiaturą. Dzięki :-)

Data: 2010-11-17 11:35:56
Autor: ALEX
W dniu Åšr 17 11 2010 10:24, tl pisze:

[...]

Drobiazg :-)

--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2010-11-14 13:40:14
Autor: J.F.
Dotykowce to dla wiêkszoœci idiotyzm
On Sun, 14 Nov 2010 11:30:05 +0100,  tl wrote:
U¿ytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
wspomnê tu o jednej wadzie dotykowca - Brak mo¿liwo¶ci wspó³dzia³ania z
centralkami automatycznymi. Poza tym 5800 jest fajna.
W sensie?
Z dzia³em x - wybierz jeden , z dzia³em y - wybierz dwa . Nie wybra³e¶
¿adnego ... itd
Bredzisz.... nawet chinskie dotykowce po 50USD maja taka funkcje

Fakt, postara³em siê i odkry³em drogê ale jest to utrudnione. Trzeba prze³aziæ przez "opcje" itd. Najlepiej na w³±czonym g³o¶nomówi±cym i po³±czenie niepotrzebnie siê wydlu¿a.

Ale to nie wada dotykowca jako takiego, co oprogramowania/ustawienia.
Widac nie powinna klawiatura znikac po nawiazaniu polaczenia.

J.

Data: 2010-11-11 13:27:35
Autor: kamtzu

Ja tez sprobowalem. Lubie nowinki no i skoro wszyscy uzywaja to nie moglo byc takie zle. 3 miesiace wytrzymalem i sie pozbylem :) Denerwowalo mnie przede wszystkim to ze do obslugi trzeba uzywac dwoch rak i mocno skupiac. Dodatkowo strsznie wolno reagowal ale to juz byla wina symbiana. Na tradycyjnej klawiaturze napisze smsa nawet majac reke i telefon w kieszeni :)

Data: 2010-11-11 14:28:09
Autor: wuwuzela
Dotykowce to dla większości idiotyzm
Użytkownik kamtzu napisał:
Uşytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa� w wiadomo�ci news:ibgmr7$cm7$1mx1.internetia.pl...
A idiotyzm ten zawdzi�czamy marketingu.

Ja tez sprobowalem. Lubie nowinki no i skoro wszyscy uzywaja to nie moglo byc takie zle. 3 miesiace wytrzymalem i sie pozbylem :)

to tak jak ja. PAtrzenie na ekran gdzie kliknac jest brz sensu. A do tego - chcesz przetrzec ekranik a tu c sie cos wlacza... ;)

Data: 2010-11-11 13:31:57
Autor: JoteR
"Piotr M" napisał:

Ale kiedy poważna osoba w obszarze zawodowym smyra powoli
i nieudacznie palcem aby coś znaleźć i zrobić, jest już komiczne.

Jak ktoś nie zna dobrze środowiska, w którym ma coś zrobić, to będzie się tak samo mordował latając nerwowo kursorami po menu, jak teraz smyrając po nim paluchem.

Kiedy towarzyska grupa ludzi musi przystanąć i poczekać aż ktoś coś
wykona w telefonie, jest idiotyczne.

A tu to jest akurat kwestia kultury osobistej. Niestety, niektórzy tak mają, że wyciągnięcie komórki automagicznie powoduje opadnięcie klapek na oczy i mózg, nie liczy się wtedy otoczenie, w jego matrixie istnieje tylko On i Jego Komórka.

JoteR

Data: 2010-11-11 18:46:19
Autor: ToMasz
Piotr M pisze:
[...]
znasz samsunga i780? ma klawiaturę QWERTY - szybki dostęp do dowolnego
programu lub speed dial - dowolnym klawiszem, myszkÄ™ optycznÄ… -
kciukiem, podczas jazdy na rowerze klikniesz w cokolwiek z dużą precyzją
i ekran dotykowy - zupełnie niepotrzebny dodatek(naszczęscie reaguje na
silny nacisk).

jaki jest następca? ma QWERTY ale nie ma myszki i dotykowca.. zrąbali
telefon - masakra. marketing dla ... kogo właśnie? Nie jest to modne i
niema walorów użytkowych....

Data: 2010-11-14 21:37:28
Autor: Grzegorz Brycki
W dniu 2010-11-11 13:11, Piotr M pisze:
[...]

Uuuu stary no to musisz się nauczyć wyrażać swoje myśli, bo wyszło Ci fatalnie.

GB

Data: 2010-11-11 13:49:29
Autor: animka
W dniu 2010-11-11 12:49, JoteR pisze:
akurat za dwa miesiące kończy mi się cyrograf w Play

Doradź mi, póki jeszcze dla mnie nie za późno.
Czy opłaca się przejść z Orange do Play'a? Na abonament- tak do 40 zł.
Jaki masz anonament?

--
animka

Data: 2010-11-11 15:00:02
Autor: JoteR
"animka" napisała:

Doradź mi, póki jeszcze dla mnie nie za późno.

Nigdy nie jest za późno ;-). Zresztą na podjęcie decyzji masz jeszcze parę miesięcy, a po świętach oferty pewnie i tak się zmienią, być może taryfy również.

Czy opłaca się przejść z Orange do Play'a?

To zależy od Twojego profilu dzwonienia - ile minut miesięcznie wydzwaniasz i do jakich sieci. Tu nie ma dobrych uniwersalnych rad, każdy sam musi się policzyć.

Na abonament- tak do 40 zł.

Nie ma w tej chwili takiego abonamentu, w tych okolicach jest LongPlay 29 i 49 zł. W tym niższym nie wyrwiesz sensownego aparatu "za złotówkie", chyba że z cyrografem na 3 lata, a to już bez sensu.
OnePlay PRO 40 już chyba nie jest dostępny.

Jaki masz anonament?

OnePlay 65, jak podpisywałem cyrograf akurat była promocja "wyższy abonament w cenie niższego", czyli płacę po 5 dych miesięcznie, za to za aparat mi policzyli tak, jakbym płacił 65 zł. miesięcznie ;-) Ta promocja pojawiła się tuż po Nowym Roku i była parokrotnie powtarzana, tak więc może warto poczekać?

JoteR

Data: 2010-11-11 15:19:56
Autor: atm
On 2010-11-11 15:00, JoteR wrote:
"animka" napisała:

[...]

Jesli orange zrezygnuje z promocji 1000minut za 10zl to im podziekuje
i przejde do Play. Zreszta nawet z tymi minutami jest tak sobie, bo jesli podzieli sie 50zl na 3 mies i w kazdym miesiacu doda 20zl za dwa doladaowania 1000min to wychodzi drozej niz 240 min w Playu do wszystkich sieci. Bralbym abonament bez telefonu, wtedy abonament jest nizszy o polowe i umowa na rok.

Data: 2010-11-11 16:19:01
Autor: animka
W dniu 2010-11-11 15:19, atm pisze:
[...]

OK. Jeszcze przemyślę za i przeciw.
Dzięki :-)

--
animka

Data: 2010-11-11 16:15:34
Autor: animka
W dniu 2010-11-11 15:00, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Żeby to człowiek wiedział, czy taryfy będą niższe czy wyższe :-(
Vat to jest mało istotny,

[...]

Przeglądałam już dzisiaj strony Play'a i telefony.
Telefony są tam drogie jak ciort i bardzo mały wybór.
Opłacałoby się przejść do Play'a ale już z telefonem.

[...]

Przejdę się jutro do salonu Play'a w SBMail i może co nieco obadam, popytam jeszcze.
Ten telefon (LG), który jest w Orange za złotówkę kosztuje w Play'u ponad 300 zł
Dzięki :-)

--
animka

Data: 2010-11-11 20:06:32
Autor: JoteR
"animka" napisał:

Przeglądałam już dzisiaj strony Play'a i telefony.
Telefony są tam drogie jak ciort i bardzo mały wybór.

Ta ich strona po "liftingu" nie nadaje się do oglądania. Połowy aparatów, figurujących w cenniku tam nie ma. Zresztą i oferta cenowo coraz gorsza.

Ten telefon (LG), który jest w Orange za złotówkę kosztuje w Play'u ponad 300 zł

Który LG? Pathfinder? Dawno nie zaglądałem do Orange, ale faktycznie na pierwszy rzut oka wygląda to znacznie lepiej niż poprzednio. Rozważ przedłużenie z przejściem na abonament 39 zł, parę niezłych aparatów "za złotówkie" w tej taryfie jest.

JoteR

Data: 2010-11-11 20:16:54
Autor: Kotlet
W dniu 2010-11-11 20:06, JoteR pisze:
"animka" napisał:

[...]

warto zauwazyc ze domylsnie przy cenie aparatu jest zaznaczony okres 30 miesięcy :)

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-11 20:25:45
Autor: JoteR
"Kotlet" napisał:

warto zauwazyc ze domylsnie przy cenie aparatu jest zaznaczony
okres 30 miesięcy :)

Zmień przeglądarkę albo wyczyść jej cache, u mnie domyślnym ustawieniem jest okres 24 miesięcy.

JoteR

Data: 2010-11-11 20:55:38
Autor: animka
Dotykowce to dla większości idiotyzm
W dniu 2010-11-11 20:06, JoteR pisze:

Który LG? Pathfinder?

Tak.

[...]

Tak wÅ‚asnie zadecydowaÅ‚am. JakaÅ› babka ma do mnie zadzwonić w poniedziaÅ‚ek, bo powiedziaÅ‚am jej jak dzwoniÅ‚a, że muszÄ™ siÄ™ najpierw rozeznać w telefonach. No i teraz już wiem mniej wiÄ™cej co i jak. Jak ona mi powie, że z 55 zÅ‚ na 39 zÅ‚ abonamentu  nie mogÄ™ przejść to już Orange podziÄ™kujÄ™ i przejdÄ™ do Play'a.

--
animka

Data: 2010-11-11 21:05:52
Autor: JoteR
Dotykowce to dla większości idiotyzm
"animka" napisała:

Jakaś babka ma do mnie zadzwonić w poniedziałek, bo powiedziałam jej
jak dzwoniła, że muszę się najpierw rozeznać w telefonach. No i teraz już
wiem mniej więcej co i jak. Jak ona mi powie, że z 55 zł na 39 zł abonamentu
 nie mogÄ™ przejść to już Orange podziÄ™kujÄ™ i przejdÄ™ do Play'a.

Oczywiście, że jej tak powiedz, bo nie ma żadnego powodu, aby po wygaśnieciu cyrografu nie móc przejść na inną taryfę. Z przenoszeniem i tak musisz zaczekać do końca umowy, a wcale nie jestem przekonany, czy Ci się to opłaca. Zawsze też możesz na miesiąc przed jej wygaśnięciem złożyć wypowiedzenie i podpisać nową umowę, jako nowy abonent z nowym numerem. Ja tak robię co 2 lata.

JoteR

Data: 2010-11-11 22:06:56
Autor: animka
W dniu 2010-11-11 21:05, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

tak robiÄ™ co 2 lata.

Problem w tym, że musiałabym potem wszystkich znajomych i rodzinę informować, że numer zmieniłam. Banki też.
2 razy już zawierałam od nowa umowę. Później już zostawałam z tym samym numerem. W Orange jestem już 10 lat, ale może pora, żeby coś zmienić.
Jutro przejdÄ™ siÄ™ do Play'a w SBMall i sobie popatrzÄ™ co i za ile tam jest.

Ze strony Orange:

Zakup w sklepie internetowym Orange:

abonament miesięczny: 39 zł
w sklepie orange.pl dostaniesz dodatkowo:
dodatkowe 45 minut na rozmowy w Orange co miesiÄ…c przez 3 m-ce

#A przy przedłużeniu umowy przez 5 m-cy

prezent:
dodatkowe 2400 minut do wykorzystania z 2 wybranymi numerami w Orange lub stacjonarnymi co miesiąc przez całą umowę
karta bonusowa PAYBACK
Nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w Orange między 18:00 a 8:00 i cały weekend przez 6 miesięcy za 0 zł

# Przy przedłużeniu umowy jest tak samo
Czyli różnica mała w ofercie.

--
animka

Data: 2010-11-11 22:50:39
Autor: JoteR
"animka" napisała:

Problem w tym, że musiałabym potem wszystkich znajomych i rodzinę informować, że numer zmieniłam. Banki też.

Dwa lata to wystarczający okres, żeby nazbierało się różnych przypadkowych "znajomych", z którymi niekoniecznie ma się ochotę rozmawiać. Zmiana numeru to dobra okazja, żeby taki "ogon" zgubić. Ja w Play na dzień dobry dostałem do wykorzystania ileśtam SMS-ów, za pomocą których powiadomiłem tych, co trzeba o nowym numerze.

Jutro przejdÄ™ siÄ™ do Play'a w SBMall i sobie popatrzÄ™ co i za ile tam jest.

Wpadniesz w Å‚apy koÅ„sultanta, który do szczÄ™tu Ci zamÄ…ci w gÅ‚owie. Wydrukuj sobie cennik, zobacz co jest dostÄ™pne w pasujÄ…cej Ci taryfie, popatrz na specyfikacjÄ™ wybranych aparatów w mgsm.pl  i pytaj o konkrety. Inaczej zostaniesz zalana sÅ‚owotokiem o "wspaniaÅ‚ej taryfie specjalnie dopasowanej dla Pani wraz ze wszystkomajÄ…cym telefonem".

JoteR

Data: 2010-11-12 00:07:54
Autor: animka
W dniu 2010-11-11 22:50, JoteR pisze:

Dwa lata to wystarczający okres, żeby nazbierało się różnych przypadkowych
"znajomych", z którymi niekoniecznie ma się ochotę rozmawiać. Zmiana numeru
to dobra okazja, żeby taki "ogon" zgubić.

To prawda. Tylko dla chcącego nic trudnego jak numer niezastrzeżony.
A zastrzegać nie mogę, bo parę osób z mojej rodziny i znajomych po prostu nie odbiera połączeń z zastrzeżonych numerów. Ja ostatnio też, bo mi nawet w niedzielę jakieś marketingi dzwoniły. Czasami wychodzą niezłe z tym szopki, jak ktoś sobie przestawił na niepokazywanie numeru ( i zapomniał/a o tym).

  Ja w Play na dzieÅ„ dobry dostaÅ‚em
do wykorzystania ileśtam SMS-ów, za pomocą których powiadomiłem tych, co
trzeba o nowym numerze.

Jutro przejdÄ™ siÄ™ do Play'a w SBMall i sobie popatrzÄ™ co i za ile tam
jest.

Wpadniesz w łapy końsultanta, który do szczętu Ci zamąci w głowie. Wydrukuj
sobie cennik, zobacz co jest dostępne w pasującej Ci taryfie, popatrz na
specyfikacjÄ™ wybranych aparatów w mgsm.pl  i pytaj o konkrety. Inaczej
zostaniesz zalana słowotokiem o "wspaniałej taryfie specjalnie dopasowanej
dla Pani wraz ze wszystkomajÄ…cym telefonem".

Patrzyłam na cennik na stronie Playa (pisałam już o tym) i tam telefony drogie. Dlatego chcę się naocznie przekonać i podpytać pracownika.
Zaraz wejdę na stronę mgsm.pl i jak coś tam będzie to wydrukuję, no i z tą kartką będę "obadywała" telefony i ceny :-)

Wiem natomiast jedno: tego telefonu LG to w Playu nie kupię, bo tam drogi (a ten chyba nalepszy), a za 3 m-ce to go może już w ofercie Orange nie być :-(
To jest dla mnie dylemat.

--
animka

Data: 2010-11-12 01:56:01
Autor: JoteR
"animka" napisał:

Patrzyłam na cennik na stronie Playa (pisałam już o tym) i tam telefony drogie. Dlatego chcę się naocznie przekonać i podpytać pracownika.
Zaraz wejdę na stronę mgsm.pl i jak coś tam będzie to wydrukuję, no
i z  tÄ… kartkÄ… bÄ™dÄ™ "obadywaÅ‚a" telefony i ceny :-)

Pamiętaj tylko o tym, że istnieją różne warianty danego abonamentu, np. w abonamencie za 49 zł. możesz wybrać taryfę LongPlay Telefon (gdzie telefony są trochę tańsze kosztem mniejszej liczby minut) lub LongPlay SMS (gdzie dostajesz dodatkową liczbę SMS-ów)

Wiem natomiast jedno: tego telefonu LG to w Playu nie kupiÄ™, bo tam drogi

Bo to już nienajnowszy model, sprowadzany na zamówienie, nawet nie ma go w cenniku Play obowiązującym od 3 listopada.

(a ten chyba nalepszy), a za 3 m-ce to go może już w ofercie Orange nie być :-(
To jest dla mnie dylemat.

Będą inne, nowsze ;-)

JoteR

Data: 2010-11-14 19:36:14
Autor: niusy.pl
Dotykowce to dla większości idiotyzm

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl>

[...]

Nie prościej powstrzymać się od kontaktów z takimi ludźmi ?

Data: 2010-11-14 19:59:20
Autor: JoteR
"niusy.pl" napisał:

[...]

No właśnie taka zmiana numeru jest okazją do ograniczenia niechcianych już kontaktów.

JoteR

Data: 2010-11-14 20:27:28
Autor: niusy.pl
[...]

Ale po co ponosić koszty w kontaktach chcianych jak wystarczy nie utrzymywać niechcianych ?!

Data: 2010-11-14 20:54:26
Autor: animka
W dniu 2010-11-14 20:27, niusy.pl pisze:

[...]

Nie czepiaj się. Nigdy nie byłeś taki namolny i nie dzwonileś do kogoś kto np. nie życzył sobie rozmawiania z Tobą, a wprost nie wypadało Ci tego wygarnąć?

--
animka

Data: 2010-11-15 13:20:37
Autor: niusy.pl
Dotykowce to dla większości idiotyzm

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl>

[...]

I z tego powodu mam zmieniać numer ?! Bardzo interesujące ... inaczej

Data: 2010-11-14 21:08:17
Autor: JoteR
"niusy.pl" napisał:

No właśnie taka zmiana numeru jest okazją do ograniczenia niechcianych już kontaktów.

Ale po co ponosić koszty w kontaktach chcianych jak wystarczy nie utrzymywać niechcianych ?!

Ale o co ci chodzi i czego nie możesz zrozumieć? Że ja nie jestem niewolnikiem swojego numeru i jak mi się zachce [*], to go sobie zmieniam? Że powiadamiam tych, na których mi zależy, o swoim nowym numerze? Jakie tu są "koszty w kontaktach chcianych"? Co to znaczy "nie utrzymywać kontaktów niechcianych"? Czy ja mam ludziom rewidować ich książki telefoniczne i wykasowywać z nich swój numer, aby któryś z nich przypadkiem nie zadzwonił do mnie? To proszę, abyś mnie wrzucił do KF, gdyż nie chcę utrzymywać kontaktów z tobą. Poskutkuje?

JoteR

[*] - tzn. zazwyczaj wtedy, gdy zmieniam operatora.

Data: 2010-11-15 13:29:27
Autor: niusy.pl
[...]

No i co z tego jak jesteś niewolnikiem swoich kontaktów ?

Że powiadamiam tych, na których mi zależy, o swoim nowym numerze? Jakie tu są "koszty w kontaktach chcianych"?

Takie, że:
1. musisz powiadomić o nowym numerze
2. powiadomieni muszą zapisać sobie ten twój numer

Co to znaczy "nie utrzymywać kontaktów niechcianych"? Czy ja mam ludziom rewidować ich książki telefoniczne i wykasowywać z nich swój numer, aby któryś z nich przypadkiem nie zadzwonił do mnie?

No właśnie nie musisz, więc po co z tego powodu zmieniać numer. Paranoja jakaś.

To proszę, abyś mnie wrzucił do KF, gdyż nie chcę utrzymywać kontaktów z tobą. Poskutkuje?

Ty myślisz, że ja (czy tam ktoś inny) publicznie listy do Ciebie piszę ?

Data: 2010-11-15 17:49:38
Autor: JoteR
"niusy.pl" napisał:

[...]

Czy do ciebie w ogóle dociera, co ja napisałem? Jakie "z tego powodu"?
Przy okazji zmiany operatora. *Przy okazji*. _Przy_okazji_. PRZY OKAZJI.
Dotarło, czy mam to narysować?

To proszę, abyś mnie wrzucił do KF, gdyż nie chcę utrzymywać kontaktów z tobą. Poskutkuje?

Ty myślisz, że ja (czy tam ktoś inny) publicznie listy do Ciebie piszę ?

Tak, piszesz publicznie do mnie, przeinaczając treść moich wypowiedzi.
Ja napisałem wyraźnie i mam wrażenie, że poprawną polszczyzną o *dobrej okazji*, nie mam niestety wpływu na to, jak zinterpretują to autonomiczne intelektualnie trolle.
Dla mnie EOT.

JoteR

Data: 2010-11-15 23:35:18
Autor: niusy.pl
[...]

Jakiej okazji ?! Zachowanie numeru prostsze jest od zmiany.

Dotarło, czy mam to narysować?

Poszukać Ci grupy dla przedszkolaków ?

Data: 2010-11-11 21:31:13
Autor: tl

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ibhhqr$kc0$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tak własnie zadecydowałam. Jakaś babka ma do mnie zadzwonić w
poniedziałek, bo powiedziałam jej jak dzwoniła, że muszę się najpierw
rozeznać w telefonach. No i teraz już wiem mniej więcej co i jak. Jak
ona mi powie, że z 55 zÅ‚ na 39 zÅ‚ abonamentu  nie mogÄ™ przejść to już
Orange podziękuję i przejdę do Play'a.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W euro.com.pl jest w cenie 600 pln. Biorąc na 30 rat płacisz 20 pln/m-c. A teraz dobierz sobie do tego
taryfe w playu z taką ilością minut jaką potrzebujesz bez fona i już wiesz ile będzie to Ciebie kosztowało.

Data: 2010-11-11 22:30:57
Autor: animka
W dniu 2010-11-11 21:31, tl pisze:
[...]

A po co? Mam w domu 3 niezłe telefony w sumie.
Teraz chcę z WiFi za złotówkę.

--
animka

Data: 2010-11-11 23:13:29
Autor: tl

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ibhnbr$lmf$1node1.news.atman.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie wiesz po co to posłuchaj konsultanta i zostań w oranżu z telefonem sprzedanym za złotówkę.

Data: 2010-11-12 00:11:02
Autor: animka
W dniu 2010-11-11 23:13, tl pisze:

Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Mam na raty brać? Po to, żeby jeszcze odsetki bankowi płacić?
Jakbym miała brać na raty to bym wzięła HTC, ale po co mi to.

--
animka

Data: 2010-11-12 20:40:21
Autor: Maciej Muran
Dotykowce to dla większości idiotyzm
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał

PrzejdÄ™ siÄ™ jutro do salonu Play'a w SBMail i

I pocałujesz klamkę a raczej witrynę jakiegoś nowego sklepu, bodajże z porcelaną.
W BestMallu była jakiś czas temu podwyżka czynszu i kilka sklepów nie wytrzymało...

M.

Data: 2010-11-12 21:45:27
Autor: animka
W dniu 2010-11-12 20:40, Maciej Muran pisze:
Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisaÅ‚

PrzejdÄ™ siÄ™ jutro do salonu Play'a w SBMail i

I pocałujesz klamkę a raczej witrynę jakiegoś nowego sklepu, bodajże z
porcelanÄ….
W BestMallu była jakiś czas temu podwyżka czynszu i kilka sklepów nie
wytrzymało...

Jakoś dziwne mi się to przedtem wydawało, że tam jest jakiś punkt sprzedaży Play'a, bo nie widziałam. Ale i tak nie poszłam. Nie chciało mi się. Dzięki za informację :-)

--
animka

Data: 2010-11-11 17:52:02
Autor: J.F.
On Thu, 11 Nov 2010 03:11:23 +0100,  Piotr M wrote:
[...]

No coz - jak komus telefon potrzebny tylko do dzwonienia, to
dotykowiec moze przeszkadzac. Ale byc moze taki ekran jest tanszy, i za rok za klawiature bedziesz
musial doplacic :-)

[...]

Na bardziej rozbudowanym klasycznym tez tak masz.
tez trzeba patrzec co sie wyswietla.

J.

Data: 2010-11-11 23:51:49
Autor: Janeo
Dotykowce to dla wiêkszo¶ci idiotyzm
On 11 Lis, 03:11, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:
Witam.

Nie po raz pierwszy spotykam si z wydarzeniem, co kto chce co szybko
zrobi , a bawi si dotykowcem i wygl da to tak nieudacznie e miech
ogarnia.

To ja pytam, po co to jest? Ja wim. Dla kasy. Kogo? Wszystkich
zainteresowanych, tych co to produkuj . A z kogo robi durni, oj z
wielu, z Was! Z Was, doros e dzieci.

Wczoraj jestem na spotkaniu z go ciem i na odebraniu projektu testuj z
w a cicielem firmy voip. Dzwonienie, wybieranie, itd. Jak jest?
Smyrni cia paluszkiem, patrzenie w ekran kilka sekund zanim co si
zrobi? Normalny idiotyzm.

Ilu z Was idiot w? Oj du o.

CALKOWICIE sie z Toba zgadzam.
zamowilem malego dotykowca (i wciaz czekam bo durnowata Era w
magazynie od kilku tygodni nie ma) tylko dla nawigacji, bo wszystkie
te profesjonalne offline wymagaja:
- ekranu dotykowego
- systemu operacyjnego
Cala szpanowata reszta telefonu zwiazana z interfejsem mnie nie rusza
i moglaby byc poza moja swiadomoscia, gdyby nie koniecznosc
zarzadzania telefonem :-/.

Data: 2010-11-12 00:04:17
Autor: Janeo
Dotykowce to dla wiêkszo¶ci idiotyzm
On 12 Lis, 08:51, Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
.... ps:
CALKOWICIE sie z Toba zgadzam.
Poza okresleniem "idiotow" :-)

Data: 2010-11-12 09:34:01
Autor: AL
Janeo pisze:
[...]

nie wymagaja

- systemu operacyjnego
Cala szpanowata reszta telefonu zwiazana z interfejsem mnie nie rusza
i moglaby byc poza moja swiadomoscia, gdyby nie koniecznosc
zarzadzania telefonem :-/.

ja tez nie lubie dotykowca jako telefonu
- ale jesli ktos to lubi, to nie zabraniam mu tego

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-11-12 09:53:31
Autor: Janeo
On 12 Lis, 09:34, AL <a...@skads.tam> wrote:
> bo wszystkie te profesjonalne offline wymagaja ekranu dotykowego
nie wymagaja
Wymagaja.

Data: 2010-11-13 03:58:48
Autor: AL
Janeo pisze:
On 12 Lis, 09:34, AL <a...@skads.tam> wrote:
bo wszystkie te profesjonalne offline wymagaja ekranu dotykowego
nie wymagaja
Wymagaja.

to w jaki sposob dzialaja na telefonach bez dotykowego ekranu?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-11-13 00:03:17
Autor: Janeo
On 13 Lis, 03:58, AL <a...@skads.tam> wrote:
Janeo pisze:

> Wymagaja.

to w jaki sposob dzialaja na telefonach bez dotykowego ekranu?
Ktore?

Data: 2010-12-31 07:26:21
Autor: AL
Janeo pisze:

[...]

przykladowo: Garmin, Sygic, TomTom, Ovi

wszystkie w/w bez problemu uzywam na 'niedotykowcu'

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-11-13 20:17:38
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Bo nie ma iphona.... tylko jakas koreanska kopie.

Data: 2010-11-14 21:36:29
Autor: Grzegorz Brycki
[...]

Kretyn jeste¶ i tyle :-)

Mój iphone ¶miga szybciej ni¿ Twój umys³.

GB

Dotykowce to dla wiêkszo¶ci idiotyzm