Dotykowce to dla większości idiotyzm

Data: 2010-11-11 23:51:49
Autor: Janeo
Dotykowce to dla większości idiotyzm
On 11 Lis, 03:11, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:
Witam.

Nie po raz pierwszy spotykam si z wydarzeniem, co kto chce co szybko
zrobi , a bawi si dotykowcem i wygl da to tak nieudacznie e miech
ogarnia.

To ja pytam, po co to jest? Ja wim. Dla kasy. Kogo? Wszystkich
zainteresowanych, tych co to produkuj . A z kogo robi durni, oj z
wielu, z Was! Z Was, doros e dzieci.

Wczoraj jestem na spotkaniu z go ciem i na odebraniu projektu testuj z
w a cicielem firmy voip. Dzwonienie, wybieranie, itd. Jak jest?
Smyrni cia paluszkiem, patrzenie w ekran kilka sekund zanim co si
zrobi? Normalny idiotyzm.

Ilu z Was idiot w? Oj du o.

CALKOWICIE sie z Toba zgadzam.
zamowilem malego dotykowca (i wciaz czekam bo durnowata Era w
magazynie od kilku tygodni nie ma) tylko dla nawigacji, bo wszystkie
te profesjonalne offline wymagaja:
- ekranu dotykowego
- systemu operacyjnego
Cala szpanowata reszta telefonu zwiazana z interfejsem mnie nie rusza
i moglaby byc poza moja swiadomoscia, gdyby nie koniecznosc
zarzadzania telefonem :-/.

Data: 2010-11-12 00:04:17
Autor: Janeo
Dotykowce to dla większości idiotyzm
On 12 Lis, 08:51, Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
.... ps:
CALKOWICIE sie z Toba zgadzam.
Poza okresleniem "idiotow" :-)

Data: 2010-11-12 09:34:01
Autor: AL
Janeo pisze:
[...]

nie wymagaja

- systemu operacyjnego
Cala szpanowata reszta telefonu zwiazana z interfejsem mnie nie rusza
i moglaby byc poza moja swiadomoscia, gdyby nie koniecznosc
zarzadzania telefonem :-/.

ja tez nie lubie dotykowca jako telefonu
- ale jesli ktos to lubi, to nie zabraniam mu tego

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-11-12 09:53:31
Autor: Janeo
On 12 Lis, 09:34, AL <a...@skads.tam> wrote:
> bo wszystkie te profesjonalne offline wymagaja ekranu dotykowego
nie wymagaja
Wymagaja.

Data: 2010-11-13 03:58:48
Autor: AL
Janeo pisze:
On 12 Lis, 09:34, AL <a...@skads.tam> wrote:
bo wszystkie te profesjonalne offline wymagaja ekranu dotykowego
nie wymagaja
Wymagaja.

to w jaki sposob dzialaja na telefonach bez dotykowego ekranu?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-11-13 00:03:17
Autor: Janeo
On 13 Lis, 03:58, AL <a...@skads.tam> wrote:
Janeo pisze:

> Wymagaja.

to w jaki sposob dzialaja na telefonach bez dotykowego ekranu?
Ktore?

Data: 2010-12-31 07:26:21
Autor: AL
Janeo pisze:

[...]

przykladowo: Garmin, Sygic, TomTom, Ovi

wszystkie w/w bez problemu uzywam na 'niedotykowcu'

--
pozdr
Adam (AL)

Dotykowce to dla większości idiotyzm