Dotykowce to dla większości idiotyzm

Data: 2010-11-14 21:36:29
Autor: Grzegorz Brycki
Dotykowce to dla większości idiotyzm
W dniu 2010-11-11 03:11, Piotr M pisze:
Witam.

Nie po raz pierwszy spotykam się z wydarzeniem, co ktoś chce coś szybko
zrobić, a bawi się dotykowcem i wygląda to tak nieudacznie że śmiech
ogarnia.

To ja pytam, po co to jest? Ja wim. Dla kasy. Kogo? Wszystkich
zainteresowanych, tych co to produkują. A z kogo robią durni, oj z
wielu, z Was! Z Was, dorosłe dzieci.

Wczoraj jestem na spotkaniu z gościem i na odebraniu projektu testuję z
właścicielem firmy voip. Dzwonienie, wybieranie, itd. Jak jest?
Smyrnięcia paluszkiem, patrzenie w ekran kilka sekund zanim coś się
zrobi? Normalny idiotyzm.

Ilu z Was idiotów? Oj dużo.

Kretyn jesteś i tyle :-)

Mój iphone śmiga szybciej niż Twój umysł.

GB

Dotykowce to dla większości idiotyzm