Doubezpieczenie

Data: 2011-07-02 17:13:21
Autor: Wojtas
Doubezpieczenie
Witajcie!

Być może Wy coś będziecie wiedzieć w temacie. Niestety, infolinia ubezpieczyciela czynna jest tylko w tygodniu, a ja muszę mieć tę informację asap. Chodzi o OC. O ile wzrosłaby stawka (pi razy oko), gdyby chcieć doubezpieczyć samochód, którym nie miała jeździć osoba poniżej 24 roku życia i mająca prawko krócej niż 3 lata, ale będzie jeździła?

Pozdrawiam
Marek

Data: 2011-07-02 17:34:16
Autor: Bydlę
Doubezpieczenie
On 2011-07-02 17:13:21 +0200, Wojtas <wdemski@onet.pl> said:

O ile wzrosłaby stawka (pi razy oko), gdyby chcieć doubezpieczyć samochód, którym nie miała jeĽdzić osoba poniżej 24 roku życia i maj±ca prawko krócej niż 3 lata, ale będzie jeĽdziła?

Policz sobie (oszacuj) w dostępnych kalkulatorach online.
W poniedziałek zweryfikujesz kwotę u swojego ubezpieczyciela...

--
Bydlę

Data: 2011-07-02 17:42:22
Autor: J.F.
Doubezpieczenie
On Sat, 02 Jul 2011 17:13:21 +0200,  Wojtas wrote:
Być może Wy co¶ będziecie wiedzieć w temacie. Niestety, infolinia ubezpieczyciela czynna jest tylko w tygodniu, a ja muszę mieć tę informację asap. Chodzi o OC. O ile wzrosłaby stawka (pi razy oko), gdyby chcieć doubezpieczyć samochód, którym nie miała jeĽdzić osoba poniżej 24 roku życia i maj±ca prawko krócej niż 3 lata, ale będzie jeĽdziła?

kalkulator ubezpieczyciel ma ? To zrob dwie kalkulacje, na siebie, i
na oboje.

J.

Doubezpieczenie