Dowód na zamach - mi to wystarcz a

Data: 2010-04-21 12:01:30
Autor: Tomy M.
Dowód na zamach - mi to wystarcz a
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/news-nie-bedzie-sledztwa-nato-ws-katastrofy-10-kwietnia,nId,272825

Mi to wystarcza, teraz jestem przekonany że był to zamach.
Więcej dowodów nie potrzebuję.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 12:07:15
Autor: jedrus
Dowód na zamach - mi to wystarc za
Tomy M. pisze:

Mi to wystarcza, teraz jestem przekonany ¿e by³ to zamach.
Wiêcej dowodów nie potrzebujê.

No i widzisz jak malo potrzeba by wypelnic ci ta pustke po czaszka.

-
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tob± leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-21 14:16:22
Autor: ColgatesBilly
"jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> wrote in message news:4bcece40$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
Tomy M. pisze:

Mi to wystarcza, teraz jestem przekonany ¿e by³ to zamach.
Wiêcej dowodów nie potrzebujê.

No i widzisz jak malo potrzeba by wypelnic ci ta pustke po czaszka.

A tobie w dupie, po poprzednim pedale

Data: 2010-04-21 13:50:56
Autor: jedrus
ColgatesBilly pisze:

Mi to wystarcza, teraz jestem przekonany ¿e by³ to zamach.
Wiêcej dowodów nie potrzebujê.

No i widzisz jak malo potrzeba by wypelnic ci ta pustke po czaszka.

A tobie w dupie, po poprzednim pedale

Wechem to sprawdzales? Co za delikatnosc, nic nie czylem.

Data: 2010-04-21 12:43:38
Autor: Hans Kloss
On 21 Kwi, 12:01, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/...

Mi to wystarcza, teraz jestem przekonany ¿e by³ to zamach.
Wiêcej dowodów nie potrzebujê.

To zaledwie dowód na to ¿e dowództwo NATO uwa¿a katastrofê smoleñsk±
rezultat  zamachu. Wymówka zaiste godna pe³owca, zupe³nie tak jakby
TU-154 podlega³ jakim¶ innym prawom fizyki ni¿ np. Boeing.
J-23
PS. Szczególnie pocieszni s± grupowi idioci którzy niemal w komplecie
WIEDZ¡  ponad wszelk± w±tpliwo¶æ ¿e to by³ "zwyk³y wypadek" ;).

Data: 2010-04-21 14:15:52
Autor: ColgatesBilly
"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4bceccfa$0$2598$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To bylo ludobojstwo i holokaust.
Podstawowe watpliwosci, a takich byc nie moze na tym szczeblu
to udowadniaja.

Ciekawe, co ruscy by powiedzieli, jakby tak w Polsce
zginela cala ich czolowka?

Naprawde, zgroza ogarnia jak pomyslec KTO Polska rzadzi.
Nie od dzis.
Bo to wszystko wydarzylo sie przy pelnym ich udziale.
(czesto nieswiadomym)
Nie ulega watpliwosci tez, ze mieli oni swoje, wazne osoby
w Palacu Prezydenckim.
Ci z nich co przezyli, dzis zapewne placza najglosniej.

A PO, no coz, musiala kogos tam w koncu wyslac....
Drwa rabano w tamtym lasku...

KoL

Data: 2010-04-21 13:29:11
Autor: Tomy M.
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Q7Bzn.3609$e8.1690uutiset.elisa.fi...

[...]

 Gdyby żyÅ‚ PiÅ‚sudski to Ci "polscy" politycy zapeÅ‚niliby BerezÄ™ KartuskÄ….
Wygląda na to że potwarza się historia sprzed II Wojny Światowej
praktycznie identyczna sytuacja. Ponieważ HISTORIA LUBI SIĘ POWTARZAĆ,
PiÅ‚sudski zmarÅ‚ w 1935, a wojna wybuchÅ‚a w 1939  to można przez
ekstrapolację założyć ze wojna wybuchnie najdalej w roku 2014.
Jak siÄ™ zacznie?  Zacznie siÄ™ od zamieszek w Polsce, Rosja z Niemcami przyjdzie
nam z pomocą... NATO i kraje "zaprzyjaźnione" wyrażą ... ZAROSKANIE, ONZ
będzie z Czerwony Krzyżem nawoływał do zaprzestanie przelwu krwi.
Prezydent Obama zrezygnuje nawet w tym dniu z popołudniowej rozgrywki w golfa!!!
 Niemcy bÄ™dÄ… bronić swoich szykanowanych obywateli na Opolszczyźnie i Górnym Åšlasku.
Na Dolnym Śląsku ku niezadowoleniu Niemców mieszkają wyłącznie Polacy.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[he®sk]
Dowód na zamach - mi to wystarcza
On Wed, 21 Apr 2010 13:29:11 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

 [...]

Prezydent Obama zrezygnuje nawet w tym dniu z popo³udniowej rozgrywki w golfa!!!

 jaka jest roznica czasowa pomiedzy PL a USA ?
 pogrzeb s.p. lecha zaczal sie ok. 14:30...

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 14:26:48
Autor: Tomy M.

Użytkownik ""'[he®sk]"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:etqts5pph89s6un428mi1m5bfs6gt0tvps4ax.com...
[...]

8:30

.... dlatego pisałem że z popołudniowej, bo z porannej
nie zrezygnuje nawet jak drugie WTC się będzie walić.
Poranna partyjka jest zasadnicza dla dobrego samopoczucia.

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:40:03
Autor: '[he®sk]
On Wed, 21 Apr 2010 14:26:48 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> [...]
> rozgrywki w golfa!!!

>jaka jest roznica czasowa pomiedzy PL a USA ?
>pogrzeb s.p. lecha zaczal sie ok. 14:30...

 czyli ktora godzina byla na trawniku ?

... dlatego pisa³em ¿e z popo³udniowej, bo z porannej
nie zrezygnuje nawet jak drugie WTC siê bêdzie waliæ.

 czyli ktora godzina byla tym czasie na trawniku,a ktora u nas ?

Poranna partyjka jest zasadnicza dla dobrego samopoczucia.

 a ja sadzilem, ze bzykanko... ot, "high society".

Data: 2010-04-21 15:35:52
Autor: Tomy M.
Dowód na zamach - mi to wystarcza
wróæ do mojego posta ... przeczytaj go, ale tym razem uwa¿nie.
Mo¿e co¶ zauwa¿ysz ... tam s± wszystkie odpowiedzi dla Ciebie.

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 19:58:39
Autor: the_foe
Dowód na zamach - mi to wystarcza
W dniu 2010-04-21 13:29, Tomy M. pisze:
Piłsudski zmarł w 1935

zmarł na raka wątroby, nie był Prezydentem. Anaologia nie jest wiec oczywista.

--
the_foe

Data: 2010-04-21 13:49:10
Autor: jedrus
ColgatesBilly pisze:

[...]

Podstawowe watpliwosci to lekarz ktory wystawic ci przepustke.

Data: 2010-04-21 14:58:54
Autor: ColgatesBilly
"jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> wrote in message news:4bcee623$0$19162$65785112news.neostrada.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

A ty krowo nie masz zadnych?

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[he®sk]
Dowód na zamach - mi to wystarcza
On Wed, 21 Apr 2010 14:15:52 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

 pobluzgaj sobie... smialo. potrafisz dyskutowac na argumenty ?

Naprawde, zgroza ogarnia jak pomyslec KTO Polska rzadzi.

 jeszcze do niedawna, a dzis juz s.p. lech kaczynski
 a w rzeczywistosci jego brat, prezes pis.

Nie od dzis.

 2-3 lata temu tez ?

Bo to wszystko wydarzylo sie przy pelnym ich udziale.
(czesto nieswiadomym)

 czyli kogo, konkretnie ?

Nie ulega watpliwosci tez, ze mieli oni swoje, wazne osoby
w Palacu Prezydenckim.

 np. ?

Ci z nich co przezyli, dzis zapewne placza najglosniej.

 nie zauwazylem wczoraj by prezes pis plakal...

A PO, no coz, musiala kogos tam w koncu wyslac...

 ale, ze pis byl na tyle durny i wyslal swoj "kwiat" ?

Drwa rabano w tamtym lasku...

 "osowiennosti narodnoj rybalki" - obejrzyj.

Data: 2010-04-21 14:50:09
Autor: ColgatesBilly
"EUR" <eur@eu.pl> wrote in message news:hqmn0r$olm$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Q7Bzn.3609$e8.1690uutiset.elisa.fi...
Ciekawe, co ruscy by powiedzieli, jakby tak w Polsce
zginela cala ich czolowka?

Skoro taki ciekawy i odwazny jestes w osadzaniu innych smarku-dobra-rada przekonaj sie sam.

Sam to moge sie przekonac o obnizeniu poziomu zycia
po wprowadzeniu Euro w Suomi

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[he®sk]
On Wed, 21 Apr 2010 12:01:30 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/news-nie-bedzie-sledztwa-nato-ws-katastrofy-10-kwietnia,nId,272825

Mi to wystarcza, teraz jestem przekonany ¿e by³ to zamach.

 skoro wystarcza ci przekonanie to powiedz mi kto byl
 celem #1 tego zamachu ?

Wiêcej dowodów nie potrzebujê.

 1. od kiedy to spekulkacje dziennikarskie sa dowodami ?
 2. czy ktos z tych jankesow,zabojadow czy angoli zna tu-154
    na tyle by wypowiadac sie jako specjalista ?
 3. jezeli liczyles, ze nato powola "komisje hazardowa"
    to byles w bledzie.

Data: 2010-04-21 14:36:08
Autor: Tomy M.
Użytkownik ""'[he®sk]"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:8sqts51acgubsststbq3p9hdntm2j0iibh4ax.com...
[...]

bracia Kaczyńscy i generałowe armii.

1. od kiedy to spekulkacje dziennikarskie sa dowodami ?

To stanowisko NATO a nie dziennikarzy, brzmi wiarygodnie.

2. czy ktos z tych jankesow,zabojadow czy angoli zna tu-154
    na tyle by wypowiadac sie jako specjalista ?

 Potrzebni sÄ… specjaliÅ›ci od patrzenia na rÄ™ce a nie
od rosyjskiej technologii. Poza tym nie sądzisz chyba że
w NATO nie ma najwyższej klasy specjalistów od
rosyjskiej techniki lotniczej?!

3. jezeli liczyles, ze nato powola "komisje hazardowa"
    to byles w bledzie.

 Komisja Hazardowa jest niepotrzebna, ja mam oczy. Dwóch
moich znajomych prowadzi mini-kasyna, wszystkie automaty
mają przerobione tak że operują na najwyższych stawkach
, umowy są spisane na "pijaczków", oni tylko wydzierżawiają
część lokalu. Jedyne co im grozi to kara skarbowa i zabranie
automatów (natychmiast dostaną nowe). Przy aby ich ukarać
trzeba im udowodnić współudział (brak świadków i dowodów).
Kasę z tego biorą ... ejjj głupi nie jestem :-)
Podatej jest śmiesznie niski (kilka stów) i zryczałtowany.
Jeden automat przynosi ok 8000-15000 zł zysku miesięcznie.
Koszty utrzymania sÄ… niewielkie.
Dlaczego ja tego nie robię? Brzydzę się takim gównem.

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:47:29
Autor: PaPi
Dowód na zamach - mi to wystarcza
skoro wystarcza ci przekonanie to powiedz mi kto byl
celem #1 tego zamachu ?

bracia Kaczyńscy i generałowe armii.

Ale tam byl ten pomniejszy. Co meldowal wykonanie zadan. Nie latwiej bylo odstrzelic Jarka, np. jak do mamy chodzi ?

To stanowisko NATO a nie dziennikarzy, brzmi wiarygodnie.

NATO opublikowalo jakies stanowisko, w ktorym twierdzi ze doszlo do zamachu na samolot Lechujarka ?

2. czy ktos z tych jankesow,zabojadow czy angoli zna tu-154
na tyle by wypowiadac sie jako specjalista ?

Potrzebni są specjaliści od patrzenia na ręce a nie
od rosyjskiej technologii. Poza tym nie sądzisz chyba że
w NATO nie ma najwyższej klasy specjalistów od
rosyjskiej techniki lotniczej?!

Wiesz jak wyglada praca prokuratury ? Sledztwo prowadzi z obu stron po kilkaset osob. Wierzysz, ze nikt by sie nie wygadal ?

3. jezeli liczyles, ze nato powola "komisje hazardowa"
to byles w bledzie.

Komisja Hazardowa jest niepotrzebna, ja mam oczy.

Szkoda ze niewiele za nimi.

Dwóch
moich znajomych prowadzi mini-kasyna

Ci sami, ktorzy pracuja jako ankieterzy OBOPu ?

, wszystkie automaty
mają przerobione tak że operują na najwyższych stawkach
, umowy są spisane na "pijaczków", oni tylko wydzierżawiają
część lokalu.

Powinienes zglosic to na policje do prokuratury. Zrobiles to ?

Data: 2010-04-21 19:53:00
Autor: Tomy M.
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcef3e2$1news.home.net.pl...

Powinienes zglosic to na policje do prokuratury. Zrobiles to ?

Nie jestem z ORMO, płacę podatki więc płacę pajacom z sejmu
aby tego pilnowali. Jeżeli nie potrafią to won!

Tomy M.

Data: 2010-04-21 22:40:40
Autor: PaPi
Dowód na zamach - mi to wystarcza
Powinienes zglosic to na policje do prokuratury. Zrobiles to ?

Nie jestem z ORMO, płacę podatki więc płacę pajacom z sejmu
aby tego pilnowali. Jeżeli nie potrafią to won!

Sejm ma pilnowac czy ktos przerobil automat ? Dobrze sie czujesz ?
Obowiazkiem obywatela jest zgloszenie lamania prawa policji/prokuraturze.

Data: 2010-04-21 23:22:36
Autor: Tomy M.

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bcf62cc$1news.home.net.pl...

Sejm ma pilnowac czy ktos przerobil automat ? Dobrze sie czujesz ?
Obowiazkiem obywatela jest zgloszenie lamania prawa policji/prokuraturze.

Tak, z sejmu wyłania się rząd, rząd wybiera szefów resortów ... to
kto k*rwa ma odpowiadać za okradanie kraju jak nie sejm?!

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 22:40:13
Autor: Andrzej Adam Filip
"Tony M.": Dowód na zamach (to "zdrada" NATO) - mi to wystarcza
"Tomy M." <tomy@ansibl.com> pisze:
[...]

Ależ to NATO potrafi ciebie łatwo przekonać :-)

Czyń zawsze to, czego wymagają twoi zwierzchnicy.
  -- PrzysÅ‚owie japoÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-04-21 23:18:12
Autor: awe
"Tony M.": Dowód na zamach (to "zdrada" NATO) - mi to wystarcza

U¿ytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:qk4fn9e5ck+A4L@john.huge.strangled.net...
"Tomy M." <tomy@ansibl.com> pisze:
[...]

Ale¿ to NATO potrafi ciebie ³atwo przekonaæ :-)
-- -- -- -- -- -- -- -
dziwne zachowanie kontrolera lotow....
awe

Data: 2010-04-21 23:24:52
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:qk4fn9e5ck+A4L@john.huge.strangled.net...

Ależ to NATO potrafi ciebie łatwo przekonać :-)

 Gdy NATO robi pod siebie, majÄ…c np. poważny problem
z chociażby przejęciem systemu swój/wróg z samolotu to
coś to oznacza. Czasami brak działania jest działaniem.

--

Tomy M.

Dowód na zamach - mi to wystarcz a