Dowcip+

Data: 2020-10-26 09:37:37
Autor: Runt
Dowcip+
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/aborcja-michal-dworczyk-komentuje-protesty/e7tw69v,79cfc278

"Nie mamy wpływu na koronawirusa, ani na decyzję Trybunału Konstytucyjnego, który jest niezależnym organem konstytucyjnym - mówi minister Michał Dworczyk w RMF FM."

Buuuhahhahahhahahhahaaaaa! Partia kłamczuszków.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-26 09:43:33
Autor: A. Filip
Dowcip+
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

<cynizm> No przecież PiS nie ma wpływu na masowe "protesty
antykonstytucyjnych oszołomów" przez które Covid-19 będzie
teraz szalał "znacznie bardziej". Wygodni winni zostali
stworzeni. </cynizm>

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-26 12:27:44
Autor: Runt
Dowcip+
W dniu 2020-10-26 o 09:43, A. Filip pisze:
[...]

Patrz temat.

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

Data: 2020-10-26 11:05:20
Autor: Zenek Kapelinder
Dowcip+
poniedziałek, 26 października 2020 o 09:37:39 UTC+1 Runt napisał(a):
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/aborcja-michal-dworczyk-komentuje-protesty/e7tw69v,79cfc278 "Nie mamy wpływu na koronawirusa, ani na decyzję Trybunału Konstytucyjnego, który jest niezależnym organem konstytucyjnym - mówi minister Michał Dworczyk w RMF FM." Buuuhahhahahhahahhahaaaaa! Partia kłamczuszków. -- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Znam lepszy. pizdziak vel runt dziura w dupie myśli.

Data: 2020-10-27 07:03:33
Autor: Runt
Dowcip+
W dniu 2020-10-26 o 19:05, KARALUCH i KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Znam lepszy, kogutek aka karaluch/kanalia/bękart PRL-u jest najmadrzejszy na całym świecie. jego świat to klitka w żydowskiej kamiennicy. na psp i *.budowanie zenus leczy kompleksy.
zenusiu, jak sie miewa twoja przerośnieta łechtaczka? wyjeżdząsz wcią swoja hulajnoga i plecakiem z kierunkowskazami na obchód osiedlowych smietników by podbierac kotom żarcie z tacek? uważaj zenusiu, bo wpadniesz do dołu z wapnem. wiesz zenusiu, kto dołki kopie...

Data: 2020-10-27 11:59:57
Autor: Budzik
Dowcip+
Użytkownik Runt runtime@anakumena.inn ...

Znam lepszy. pizdziak vel runt dziura w dupie myśli.

Znam lepszy, kogutek aka karaluch/kanalia/bękart PRL-u

Mamusie musza byc z was dumne... Musza...

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2020-10-28 08:17:06
Autor: Runt
Dowcip+
W dniu 2020-10-27 o 12:59, Budzik pisze:
Użytkownik Runt runtime@anakumena.inn ...

kogutek Znam lepszy. pizdziak vel runt dziura w dupie myśli.
Znam lepszy, kogutek aka karaluch/kanalia/bękart PRL-u

Mamusie musza byc z was dumne... Musza...

zenuś przyssał się do mnie jak gówno do burty kajaka, wale go wiosłem po łbie a on wciąż: płyniemy... płyniemy... ;-)))

Data: 2020-10-28 11:59:55
Autor: Budzik
Dowcip+
[...]

Jak to zenus... I co? Ma na ciebie az taki wpływ ze znizasz sie do poziomu pyskówek zasrywajac cała grupe? Czy moze jestes na tym poziomie i nie widzisz roznicy?

Zenus zrobi kopiuj wklej ze swojej w jego mniemaniu miszzzzczzzzosssskiej odzywki o dziura w dupie i koniec. A tak ty mu odpowiadasz, on ci odpowiada, ty mu odpowiadasz i jest 15 postów w watku z waszymi pyskówkami.
Dzieci...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-10-28 13:39:17
Autor: Zenek Kapelinder
Dowcip+
środa, 28 października 2020 o 12:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Runt run...@anakumena.inn ... >> kogutek >> Znam lepszy. pizdziak vel runt dziura w dupie myśli. >>> Znam lepszy, kogutek aka karaluch/kanalia/bękart PRL-u > >> Mamusie musza byc z was dumne... Musza... >> > > zenuś przyssał się do mnie jak gówno do burty kajaka, wale go > wiosłem po łbie a on wciąż: płyniemy... płyniemy... ;-)))
[...]
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Błąd łatwiej można dostrzec niż prawdę, bo błąd leży na wierzchu, a prawda w głębi"
Nie pierdol a żeby było ładniej proszę nie pierdol Budzik. Kiedy 15 razy temu chujowi osranemu pizdziakowi vel runt dziura w dupie odpowiadałem? Ja nie czytam co on wypisuje bo się brzydzę. to pisze ta sama ręką co konia wali.

Data: 2020-10-29 08:02:21
Autor: Runt
karaluch
W dniu 2020-10-28 o 21:39, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

BRAWO KANALIO! Brawo! Sądzisz karaluchu, że ci odpuszczę!?
Nic z tego KANALIO! Obyś żył długo i zdychał we własnych odchodach.

Data: 2020-10-28 16:04:19
Autor: Runt
Dowcip+
W dniu 2020-10-28 o 12:59, Budzik pisze:
[...]

A może zwróciłbys podobną uwagę zenusiowi? moze posłucha głosu rozsądku?

Nie jestem z tych którzy nastawiają 2-gi policzek. Patrz stopka.

Data: 2020-10-28 16:22:56
Autor: Budzik
Dowcip+
[...]

A sadzisz ze nie zwracałem...?
On w tym wzgledzie jest juz dla mnie stracony, ty ... no zobaczymy ;-)

Nie jestem z tych którzy nastawiają 2-gi policzek. Patrz stopka.

Wchodzac w tego typu "dyskusje" wychodzisz raczej na kogos za kogo uwazany byc raczej nie chciał byc?

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2020-10-29 08:00:24
Autor: Runt
Oculum pro oculo
W dniu 2020-10-28 o 17:22, Budzik pisze:
[...]

Za teksty o wrzuceniu do dołu z wapnem, przecięciu ścięgien, podpaleniu, tekstach o "zasłużonych nazistach", obrażaniu moich rodziców nie odpuszczę tej K A N A L I I !

Data: 2020-10-29 09:39:39
Autor: Budzik
Oculum pro oculo
Użytkownik Runt runtime@anakumena.inn ...

Za teksty o wrzuceniu do dołu z wapnem, przecięciu ścięgien,
podpaleniu, tekstach o "zasłużonych nazistach", obrażaniu moich
rodziców nie odpuszczę tej K A N A L I I !

To pisz do niego na priv.
bo tutaj obydwoje przeszkadzacie jednakowo.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2020-10-29 13:29:59
Autor: Runt
Oculum pro oculo
W dniu 2020-10-29 o 10:39, Budzik pisze:
[...]
poważnie? powiedz mu to.
bo tutaj obydwoje przeszkadzacie jednakowo.
jasne. wyslij mu jeszcze białe róże.

Data: 2020-10-29 16:59:52
Autor: Budzik
Oculum pro oculo
Użytkownik Runt runtime@anakumena.inn ...

To pisz do niego na priv.
poważnie? powiedz mu to.
bo tutaj obydwoje przeszkadzacie jednakowo.
jasne. wyslij mu jeszcze białe róże.

Mimo wszystko licze na ciebie

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2020-10-29 19:30:10
Autor: u2
Oculum pro oculo
W dniu 29.10.2020 o 17:59, Budzik pisze:
[...]

nie udawaj durnia, umiesz liczyć to licz na siebie, a nie jakiegoś wyimaginowanego Boga:))))))))))))

Data: 2020-10-29 11:02:56
Autor: Zenek Kapelinder
Oculum pro oculo
czwartek, 29 października 2020 o 08:00:25 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
Za teksty o wrzuceniu do dołu z wapnem, przecięciu ścięgien, podpaleniu, tekstach o "zasłużonych nazistach", obrażaniu moich rodziców nie odpuszczę tej K A N A L I I !
-- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente!
ty pizdziak vel runt dziura w dupie nie znasz swoich rodziców. Jak byś miał znać jak twoja matka nie wiedziała kto jest ojcem a nie znałeś matki bo za mały byłeś jak cię przy śmietniku w reklamówce w zimę zostawiła.

Data: 2020-10-30 08:00:30
Autor: Runt
Oculum pro oculo
W dniu 2020-10-29 o 19:02, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

P R O J E K C J A  psi synu! ;-))
Jak byś miał znać jak twoja matka nie wiedziała kto jest ojcem a nie znałeś matki bo za mały byłeś jak cię przy śmietniku w reklamówce w zimę zostawiła.

P R O J E K C J A  psi synu! ;-)

WON KUNDLU DO BUDY! Tam zdychaj powoli we własnych odchodach.

Data: 2020-10-30 09:12:19
Autor: Zenek Kapelinder
Oculum pro oculo
piątek, 30 października 2020 o 08:00:31 UTC+1 Runt napisał(a):
W dniu 2020-10-29 o 19:02, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
> czwartek, 29 października 2020 o 08:00:25 UTC+1 Runt napisał(a): >> Za teksty o wrzuceniu do dołu z wapnem, przecięciu ścięgien, podpaleniu, >> tekstach o "zasłużonych nazistach", obrażaniu moich rodziców nie >> odpuszczę tej K A N A L I I ! >> -- >> Runt >> >> Oculum pro oculo et dentem pro dente! > ty pizdziak vel runt dziura w dupie nie znasz swoich rodziców.
P R O J E K C J A psi synu! ;-))
> [...]
P R O J E K C J A psi synu! ;-) WON KUNDLU DO BUDY! Tam zdychaj powoli we własnych odchodach.
-- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente!
pizdziak vel runt dziura w dupie wkurwiony dzień zaliczony.

Data: 2020-10-30 21:04:05
Autor: u2
Oculum pro oculo
[...]

ciekawe, że mu takie ujadanie nigdy nie przechodzi, chyba go tam hans w klatce głodzi:)))))))))))))

Data: 2020-10-30 15:26:27
Autor: Zenek Kapelinder
Oculum pro oculo
piątek, 30 października 2020 o 21:04:07 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
ciekawe, że mu takie ujadanie nigdy nie przechodzi, chyba go tam hans w klatce głodzi:)))))))))))))
Hans kupił w Hiszpanii rozwalający się domek na odludziu. A pizdziakowi gumowe ubranko i piłeczkę z paskami. Jak mu ją odpina to pizdziak ja wypluwa i wtedy ujada.

Data: 2020-10-31 08:53:49
Autor: Runt
girles się zabawiają ze sobą
W dniu 2020-10-30 o 23:26, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

P R O J E K C J A  koguciku! ;-))))

Data: 2020-10-31 08:53:15
Autor: Runt
przyjaciele z celi
W dniu 2020-10-30 o 21:04, KUNDEL u2 pisze:
[...]

P R O J E K C J A  domorosły poeto! ;-))))))

Data: 2020-10-31 08:53:26
Autor: Runt
Oculum pro oculo
W dniu 2020-10-30 o 17:12, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

P R O J E K C J A  karaluchu!  ;-)))))