Dowcip dnia

Data: 2020-06-12 09:52:31
Autor: Runt
Dowcip dnia
https://www.rp.pl/Wybory-prezydenckie-2020/200609347-Szczerski-Wiarygodnosc-to-drugie-imie-prezydenta-Dudy.html

"Pięć lat prezydentury Andrzeja Dudy to pięć lat spełnionych obietnic. Wszystko, co mówi, zamienia w czyn - przekonywał w TVP Info szef Gabinetu Prezydenta RP."

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-06-12 08:24:12
Autor: Zenek Kapelinder
Dowcip dnia
Najkrótszy z dowcipów lepszy. pizdziak myśli.
Możesz go sobie ukraść. Bez pozwolenia też byś ukradł.

Data: 2020-06-13 07:35:03
Autor: Runt
śmietnikowy dowcip dnia
W dniu 2020-06-12 o 17:24, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Najkrótszy z dowcipów lepszy.
zenusiu, gratuluję! przy swojej oligofrenii osiągnąłes szczyt intelektu.
pizdziak
zenusiu: https://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_(psychologia)
myśli.
zenusiu, cogito ergo sum. tobie to się nie uda a nawet jak uda to i tak nie będziesz wiedział że wiesz ;-)))
Możesz go sobie ukraść.
zenusiu, komu tem genialy dowcip ukradłeś?
sam bys przecież nie wymyślił, za tępy jesteś!
Bez pozwolenia też byś ukradł.
zenusiu, nie każdy tak jak ty okrada kontenery PCK! ;-)))

Data: 2020-06-12 09:58:24
Autor: A. Filip
Dowcip dnia [tego w TVN nie usłyszysz! ;-) ]

W TVN by tego nie puścili! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-12 10:02:12
Autor: Runt
Dowcip dnia
W dniu 2020-06-12 o 09:58, pajac A. Filip pisze:
[...]

Nie masz nic mądrego do powiedzenia w temacie to WON!

Data: 2020-06-12 10:08:51
Autor: A. Filip
Dowcip dnia Runta
[...]

Ależ to że TVN to POnury kanał w porównaniu do TVP jest nie na temat? ;-)

Mnie ciekawi czy ktoś złośliwie wyciągnie (z linkiem) co przydupasy
Komorowskiego nawijały pod wybory które przegrał.
Jak wybory idą to politycy i większe pierdoły mówią.  Szczerski jakoś
_bardzo_ od typowego politycznego ściemniania nie odbiega.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-12 10:59:49
Autor: Budzik
Dowcip dnia Runta
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Zawsze mowisz, ze nie bedziesz robił roboty za innych.
No to szukaj i wyciagaj a nie kłap mordą zeby ci inni znaleźli.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2020-06-13 07:34:58
Autor: Runt
Dowcip dnia pajaca filipa
W dniu 2020-06-12 o 10:08, A. Filip pisze:

/bełkot pajaca - ciach/

Data: 2020-06-13 07:47:20
Autor: A. Filip
Dowcip dnia pajaca
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
W dniu 2020-06-12 o 10:08, A. Filip pisze:

/bełkot pajaca - ciach/

Siebie też za to wyciąłeś?  Cóż za publiczny masochizm :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-13 08:03:45
Autor: Runt
Dowcip dnia pajaca
W dniu 2020-06-13 o 07:47, A. Filip pisze:
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
W dniu 2020-06-12 o 10:08, A. Filip pisze:

/bełkot pajaca - ciach/

Siebie też za to wyciąłeś?

Nu!
Cóż za publiczny masochizm :-)
Nu!

Data: 2020-06-13 04:17:55
Autor: mrbluesky.pl
Dowcip dnia [tego w TVN nie usłyszysz! ;-) ]
W TVN by tego nie puścili! ;-) -- -
DOBREEEEeee...!!!!!! ;)))))))

Data: 2020-06-12 10:59:48
Autor: Budzik
Dowcip dnia
Użytkownik Runt runtime@anakumena.prv ...

[...]

Frankowicze spadli z krzeseł.
Zatrudnieni na etat, pamietajac o kwocie wolnej, własnie leza na podłodze i nie mogą powstrzymac smiechu. --
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan

Dowcip dnia