Dowcip o Korwinie

Data: 2016-12-25 12:56:31
Autor: pinokio
Dowcip o Korwinie
W młodości Korwin mieszkał w akademiku w trójosobowym pokoju z dwoma studentami. Ponieważ liczba osób wynosiła trzy, wszystkie decyzje podejmowano demokratycznie decyzją dwóch głosów do jednego, to znaczy dwaj studenci demokratycznie wymuszali wszystko na Korwinie.
I od tego czasu Korwin ma uraz do demokracji.

Data: 2016-12-25 13:49:02
Autor: Jolek
Dowcip o Korwinie... dawał ?
Użytkownik "pinokio" <pinokio@nie.adres.pl> napisał w wiadomości

[...]

Demokratycznie dawał d..y ?

Data: 2016-12-25 14:10:33
Autor: pinokio
Dowcip o Korwinie... dawał ?
W dniu 25.12.2016 o 13:49, Jolek pisze:
[...]

Wszystko kojarzy ci się z z jednym? Gdybym napisał że mieszkał w pokoju z dwiema studentkami, to można by się domyślać jakichś figofago, ale z facetami? Gdy widzisz trzech facetów, to myślisz zaraz o dawaniu?
To miał być łagodny, nie anty-korwinowski dowcip

Jak opowiadał jeden satyryk: przez 15 minut starał się rozśmieszyć publiczność na różne sposoby, ale publiczność milczała.
Zdesperowany powiedział coś o męskich narządzie w wulgarny sposób - i zaraz sala zareagowała rechotem,

Data: 2016-12-25 14:24:09
Autor: pinokio
Dowcip o Korwinie... dawał ?
W dniu 25.12.2016 o 13:49, Jolek pisze:
I od tego czasu Korwin ma uraz do demokracji.

Demokratycznie dawał d..y ?

Typowa mentalność gejowska a raczej biseksualna:
- uprawiać męsko-męski seks biernie to nieprzyjemność, obciach, wstyd
- ale uprawiać męsko-męski seks czynnie to przyjemne męskie zachowanie

Data: 2016-12-25 14:32:22
Autor: z
Dowcip o Korwinie
W dniu 2016-12-25 o 12:56, pinokio pisze:
[...]

A Ty to napisałeś bo...

Data: 2016-12-25 14:36:36
Autor: pinokio
Dowcip o Korwinie
W dniu 25.12.2016 o 14:32, z pisze:
[...]

Gdyby tak było, tłumaczyło by to jego niechęć do demokracji i sympatię dla liberum veto.
Albo historyjka:
Wyobraźmy sobie że bezludną, a raczej mało zaludnioną wyspę, gdzie jest kobieta i dwóch mężczyzn,
całkiem zgodnie z demokracją mogą ustalić że będą ją pieprzyć na zmianę
(a mając dwie trzecie głosów, mogą nawet to wpisać do konstytucji!)

Data: 2016-12-25 06:12:58
Autor: Marek Cz.
Dowcip o Korwinie
W dniu niedziela, 25 grudnia 2016 14:36:36 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
całkiem zgodnie z demokracją mogą ustalić że będą ją pieprzyć na zmianę
(a mając dwie trzecie głosów, mogą nawet to wpisać do konstytucji!)

Facet był na bezludnej wyspie. Pewnego razu zobaczył że ktoś podpływa szalupą. Blisko i patrzy, a to Halle Berry. cudowne dla niego chwile nastały, spędzali ze sobą dni i noce. Pewnego dnia facet poprosił Halle czy mogłaby coś dla niego zrobić. Ona że zrobi dla niego wszystko. On zapytał, czy może na nią mówić Stephen, jak na swego kolegę. Ona zdziwiona mówi, że tak. On zadowolony zabrał ją na plażę i idąc obok nagle mówi: Stephen, nie uwierzysz nawet kogo tu pieprzę. Po to tylko byłby potrzebny drugi facet, facetowi na bezludnej? wyspie..

Data: 2016-12-25 14:40:02
Autor: z
Dowcip o Korwinie
W dniu 2016-12-25 o 14:36, pinokio pisze:

[...]

Wyjaśnij. Bo może chcesz przykryć niewygodną awanturę na mównicy :-)

Data: 2016-12-25 14:46:17
Autor: pinokio
Dowcip o Korwinie
W dniu 25.12.2016 o 14:40, z pisze:
(a mając dwie trzecie głosów, mogą nawet to wpisać do konstytucji!)

A Ty to napisałeś bo...
Wyjaśnij. Bo może chcesz przykryć niewygodną awanturę na mównicy :-)

Do demokracji mam stosunek ambiwalentny:
- z jednej strony uważam że zwykły lud w większości jest mądrzejszy od skorumpowanych lumpen-elit (co pokazały wybory Trumpa)
- z drugiej z lat 90-tych pamiętam ze studiów jak ktoś mówił że ktoś tam mieszka we trójkę a akademiku i dobrze, bo problemy będzie można rozstrzygać demokratycznie,i jak i się ten sposób nie podobał

Dowcip o Korwinie