Dowcip z netu

Data: 2012-02-01 12:34:31
Autor: Kmicic
Dowcip z netu
Siostra z Londynu dzwoni do brata.
- Cze¶ć Michał, co tam u Was w Polsce słychać?
- Mam dwie wiadomo¶ci, dobr± i zł±.
- Zacznij od złej.
- Mama chora, dom zaj±ł komornik, mój zakład upadł, babcia umarła bo nie miała na leki,dziadka chc± okra¶ć gniotem-waloryzacja kwotow±, s±siad się powiesił po stracie pracy, zamknęli szkołę .
Ania wiec nie chodzi do szkoły bo nie maj± pieniędzy na dojazdy, Wojtkowi odmówili chemioterapii wiec szykuje się kolejny pogrzeb...
- A dobra!?
- Na szczę¶cie to PO jest u władzy nie PiS

Data: 2012-02-01 12:37:05
Autor: rAzor
Dowcip z netu
Rynce opadli! Patrzcie co - Kmicic napisaĹ‚ :-)  :
Siostra z Londynu dzwoni do brata.
- Cześć Michał, co tam u Was w Polsce słychać?
- Mam dwie wiadomości, dobrą i złą.
- Zacznij od złej.
- Mama chora, dom zajął komornik, mój zakład upadł, babcia umarła bo nie
miała na leki,dziadka chcą okraść gniotem-waloryzacja kwotową, sąsiad
się powiesił po stracie pracy, zamknęli szkołę .
Ania wiec nie chodzi do szkoły bo nie mają pieniędzy na dojazdy,
Wojtkowi odmĂłwili chemioterapii wiec szykuje siÄ™ kolejny pogrzeb...
- A dobra!?
- Na szczęście to PO jest u władzy nie PiS

:-))))))))
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-02-01 13:08:01
Autor: Ivan
Dowcip z netu
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
> [...]
> - A dobra!?
> - Na szczęście to PO jest u władzy nie PiS

Zrozumiał dowcip durak? No to szczeży zuby! --

Data: 2012-02-01 16:39:12
Autor: Leprechaun
Dowcip z netu

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgb851$2fp$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-02-01 13:07:18
Autor: Ivan
Dowcip z netu
Kmicic <kmi@cic.tw> napisał(a):
[...]

 Gdyby PiS był u wladztwa to wszystkie by wy siedieli w cirmie! --

Data: 2012-02-01 13:51:23
Autor: Neko
Dowcip z netu
Użytkownik "Kmicic" <kmi@cic.tw> napisał w

[...]

Dobre! :-)))

Data: 2012-02-01 16:39:36
Autor: Leprechaun
Dowcip z netu

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f293554$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2012-02-01 16:38:43
Autor: Leprechaun
Dowcip z netu
Użytkownik "Kmicic" <kmi@cic.tw> napisał w wiadomo¶ci news:4f292342$0$26694$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Trzeba było głosowac na PiS to dzi¶ J.Kaczyński ogłosiłby się królem Polski.

BomBel

Dowcip z netu