[Multi] Dowcipnisie

Data: 2010-04-01 03:47:19
Autor: kjonca
[Multi] Dowcipnisie
Wprowadzili do oferty Aquariusowe debetowe Mastercardy. Czytamy TOiP a
tam:

Miesieczna opłata za karte główna
UWAGA: opłata zostanie zwrócona, jeżeli w miesiacu
kalendarzowym zostana rozliczone i zaksiegowane transakcje
bezgotówkowe dokonane karta na kwote łaczna min. 500,00 zł    3,00 zł

Ciekawe kto się na to skusi zamiast VE ...

KJ

Data: 2010-04-01 06:07:52
Autor: James Dean
Dowcipnisie
On 1 Kwi, 12:47, kjonca <kjo...@gmail.com> wrote:

Ciekawe kto się na to skusi zamiast VE ...

Posiadacze AQ Intensive. Poprostu zamiast obrzydliwej VC AQ można mieć
MC AQ Debit za free.

--
James

Data: 2010-04-01 17:51:52
Autor: RobertS
Dowcipnisie

[...]

dokładnie tak jak piszesz, poza tym VE i VC były w obrzydliwym br±zowym kolorze ;-(

złożyłem wniosek przez net i po 2 min. dzwonili z placówki w sprawie wysyłki karty, poza tym ponoć nie mam podpisanej Umowy o korzystanie z kart płatniczych MultiBanku???

to do¶ć ciekawe, bo bank wydał mi już 4-5 kart...na jakiej podstawie z nich korzystałem skoro umowy (niby) nie podpisałem?

RobertS

Data: 2010-04-01 11:09:16
Autor: kjonca
Dowcipnisie
On 1 Kwi, 17:51, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> [...]

to do¶ć ciekawe, bo bank wydał mi już 4-5 kart...na jakiej podstawie z
nich korzystałem skoro umowy (niby) nie podpisałem?
O wła¶nie. Ja też z ciekawo¶ci złożyłem wniosek i w ci±gu paru minut
przyszła odmowa z powodu braku umowy. Aż sprawdziłem i umowe mam.
Tyle że, w par. 3.pkt 1 jest napisane:
"W ramach umowy, na wniosek posiadacza mog± być wydane i obsługiwane
debetowe karty płatnicze:
1) VE
2) VC
3) netk@rta"
Może to o to chodzi?
KJ

Data: 2010-04-01 21:08:53
Autor: RobertS
Dowcipnisie

[...]

ale ja ww. karty mam i korzystam z nich, o co więc chodzi z t± umow±?

RobertS

Data: 2010-04-01 12:10:22
Autor: kjonca
Dowcipnisie
On 1 Kwi, 21:08, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> Może to o to chodzi?
> KJ

ale ja ww. karty mam i korzystam z nich, o co więc chodzi z t± umow±?

Że w¶ród wymienionych w umowie kart nie ma MC debit.
KJ

Data: 2010-04-01 23:53:13
Autor: RobertS
Dowcipnisie

ale ja ww. karty mam i korzystam z nich, o co więc chodzi z t± umow±?

Że w¶ród wymienionych w umowie kart nie ma MC debit.
KJ

ale to przecież "Umowa o korzystanie z kart płatniczych MultiBanku" a nie umowa dot. MC debit

RobertS

Data: 2010-04-01 20:21:37
Autor: kjonca
Dowcipnisie
On 1 Kwi, 23:53, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> e w r d wymienionych w umowie kart nie ma MC debit.
> KJ

ale to przecie "Umowa o korzystanie z kart p atniczych MultiBanku" a
nie umowa dot. MC debit

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Zastanów się o jak± kartę
wnioskowałe¶.

Ale tam (http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/BinaryPL/
764/1609468/taryfa_prowizji_i_oplat_1609468.pdf) jest jeszcze jedna
ciekawostka.
Czy kto¶ mi może powiedzieć, ile się płaci za drug± i kolejne wypłaty
z obcych bankomatów w taryfie AQ C(lassic)?

KJ

Data: 2010-04-02 12:20:03
Autor: RobertS
Dowcipnisie

ale to przecie "Umowa o korzystanie z kart p atniczych MultiBanku" a
nie umowa dot. MC debit

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Zastanów się o jak± kartę
wnioskowałe¶.

MC PayPass, my¶lisz że podpisanie umowy jest konieczne z powodu tego paypassa?

wcze¶niej jak zamawiałem debetówkę to dostawałem kartę bez podpisywania dodatkowych umów...czyżby teraz było inaczej?

Czy kto¶ mi może powiedzieć, ile się płaci za drug± i kolejne wypłaty
z obcych bankomatów w taryfie AQ C(lassic)?

KJ

5 zł
http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikonta/mastercard_aquarius_debit/oplaty_i_prowizje

RobertS

Data: 2010-04-02 03:22:36
Autor: kjonca
Dowcipnisie
On 2 Kwi, 12:20, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Zastanów się o jak± kartę
> wnioskowałe¶.

MC PayPass, my¶lisz że podpisanie umowy jest konieczne z powodu tego
paypassa?

Nie. Z powodu tego, że w podpisywanej umowie były wymienione tylko te
3 karty.
> Czy kto¶ mi może powiedzieć, ile się płaci za drug± i kolejne wypłaty
> z obcych bankomatów w taryfie AQ C(lassic)?

A na podstawie TOiP (któr± podałem)?
KJ

Data: 2010-04-02 10:58:20
Autor: xbartx
Dowcipnisie
Dnia Fri, 02 Apr 2010 03:22:36 -0700, kjonca napisał(a):

A na podstawie TOiP (którą podałem)? KJ

Jakbyś jeszcze podał, która strona, to kto wie, może i sam bym zobaczył ;) Pewnie się nie mylę i w Multi dalej TOiP ma ponad 100 stron i nikt tam nie wpadł na jakiś racjonalny pomysł aby coś z tym zrobić, bo i po co? Powinni za to jakąś specjalną nagrodę dostać np 100 batów.

--
xbartx

Data: 2010-04-02 04:37:56
Autor: kjonca
Dowcipnisie
On 2 Kwi, 12:58, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Fri, 02 Apr 2010 03:22:36 -0700, kjonca napisał(a):

> A na podstawie TOiP (któr± podałem)? KJ

Jakby¶ jeszcze podał, która strona, to kto wie, może i sam bym
zobaczył ;) Pewnie się nie mylę i w Multi dalej TOiP ma ponad 100 stron i
nikt tam nie wpadł na jaki¶ racjonalny pomysł aby co¶ z tym zrobić, bo i
po co? Powinni za to jak±¶ specjaln± nagrodę dostać np 100 batów.

My¶lałem, że to z kontekstu wynika :)
XII. KARTA MASTERCARD AQUARIUS DEBIT (strona 46)
pozycja 19 w tabelce
KJ

Data: 2010-04-02 12:01:20
Autor: xbartx
Dowcipnisie
Dnia Fri, 02 Apr 2010 04:37:56 -0700, kjonca napisał(a):

Myślałem, że to z kontekstu wynika :) XII. KARTA MASTERCARD AQUARIUS
DEBIT (strona 46) pozycja 19 w tabelce
KJ

No to spojrzałem i się nie zawiodłem - 138 stron na grubo się tam bawią ;)
No ale nic dziwnego skoro takie kwiatki tam wpisujÄ….
IMO to czeski błąd bo zobacz na zapis 0 pln:

0, 00 zł

a 5 pln:

5,00 zł

Podwójnie wpisana ta sama czynność, więc przewiduje, że to klasyczny babol.

--
xbartx

Data: 2010-04-02 13:45:58
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Dowcipnisie
On 10-04-01 23:53, RobertS wrote:

ale ja ww. karty mam i korzystam z nich, o co więc chodzi z tą umową?

Że wśród wymienionych w umowie kart nie ma MC debit.
KJ

ale to przecież "Umowa o korzystanie z kart płatniczych MultiBanku" a
nie umowa dot. MC debit

Chyba chodzi o umowe ramowa - przynajmniej w moim przypadku bylo sprawdzanie, czy mam ja podpisana. Karta po swietac pewnie juz u mnie bedzie :D

--
http://www.prnews.pl
http://www.bankier.pl

Data: 2010-04-02 16:03:32
Autor: RobertS
Dowcipnisie

Chyba chodzi o umowe ramowa - przynajmniej w moim przypadku bylo sprawdzanie, czy mam ja podpisana. Karta po swietac pewnie juz u mnie bedzie :D

u mnie pewnie też, bo chwilę po złożeniu wniosku dzwoniła "opiekunka AQ" i poinformowała, że kartę już produkują, ale prześle mi (emilem) umowę do podpisania (mam ją przy okazji zostawić w placówce)

RobertS

Data: 2010-04-02 07:14:08
Autor: Wojciech Bancer
Dowcipnisie
On 2010-04-01, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

dokładnie tak jak piszesz, poza tym VE i VC były w obrzydliwym br±zowym kolorze ;-(

Moja nowa VE, która przyszła w tym miesi±cu wygl±da teraz bardzo podobnie
do kredytówki AQ. Nie ma już obrzydliwego br±zowego koloru. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-04-02 00:46:31
Autor: luc
Dowcipnisie
On 2 Kwi, 09:14, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

Moja nowa VE, która przyszła w tym miesi±cu wygl±da teraz bardzo podobnie
do kredytówki AQ. Nie ma już obrzydliwego br±zowego koloru. :)

Ciemny br±z z drobinkami jakiego¶ brokatu. Normalnie prawie jak różowy
KIS ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-04-02 12:20:48
Autor: RobertS
Dowcipnisie

Moja nowa VE, która przyszła w tym miesi±cu wygl±da teraz bardzo podobnie
do kredytówki AQ. Nie ma już obrzydliwego br±zowego koloru. :)

VC taka br±zowa qpa....dawno nie miałem takiej brzydkiej karty, dobrze ze teraz sie to zmieni

RobertS

[Multi] Dowcipnisie