Dowcipnisie z PiS

Data: 2009-12-29 12:18:34
Autor: =he®sk=
Dowcipnisie z PiS
Nie sledzilem ostatnio na biezaco wydarzen. Szlajalem sie gorach, a wlasciwie zaprzyjaznionych chatach "aborygenow" popijac naleweczke i whisky
z roznych stron swiata. Podobno specjalista od wanien i samiczka losia dali
jakis popis przed komisja od gry w 3 karty.

Prawdopodobnie samiczka losia zlozyly niebawem projekt zakazujacy
spotkan na cmentarzach w dniu 1-2 listopada. Prawda to?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-29 13:38:06
Autor: matador
Dowcipnisie z PiS
=he®sk= pisze:

... zlozyly niebawem projekt zakazujacy
spotkan na cmentarzach w dniu 1-2 listopada. Prawda to?

Prawda. Legitymacja poselska PO będzie upoważniała do odbywania
30-to minutowych spotkań tutaj:

http://www.dziennik.pl/files/archive/00216/pk091008_065_216161e.jpg

matador.

Data: 2009-12-29 14:39:54
Autor: =he®sk=
Dowcipnisie z PiS
On Tue, 29 Dec 2009 13:38:06 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

> [...]
> spotkan na cmentarzach w dniu 1-2 listopada. Prawda to?

Prawda. Legitymacja poselska PO będzie upoważniała do odbywania

 coz, taka przyszlosc czeka braciszkow po wyjasnieniu  afery nfoz i telegraf.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-29 14:56:04
Autor: matador
Dowcipnisie z PiS
=he®sk= pisze:

 coz, taka przyszlosc czeka braciszkow po wyjasnieniu  afery nfoz i telegraf.

"Prace" trwajÄ… ?

matador.

Data: 2009-12-29 15:01:07
Autor: pluton
Dowcipnisie z PiS
> [...]
> spotkan na cmentarzach w dniu 1-2 listopada. Prawda to?

Prawda. Legitymacja poselska PO będzie upoważniała do odbywania

Ale po co ktos z PO mialby tam do ciebie wpadac na 30 minut ?

Nullification

Data: 2009-12-29 15:16:45
Autor: matador
Dowcipnisie z PiS
pluton pisze:

Ale po co ktos z PO mialby tam do ciebie wpadac na 30 minut ?

Ja będę patrzył na to z GÓRY.

matador.

Data: 2009-12-29 15:22:51
Autor: =he®sk=
Dowcipnisie z PiS
On Tue, 29 Dec 2009 15:16:45 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

pluton pisze:

> Ale po co ktos z PO mialby tam do ciebie wpadac na 30 minut ?

Ja będę patrzył na to z GÓRY.

matador.

 czyli bedziesz robic to samo co za czasow prl...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-29 15:40:49
Autor: matador
Dowcipnisie z PiS
=he®sk= pisze:

 czyli bedziesz robic to samo co za czasow prl...

Tak, ale z drugiek strony.

matador.

P.S. masz PLONK za uparte "kodowanie" w UTF-8.

Data: 2009-12-29 15:52:51
Autor: pluton
Dowcipnisie z PiS

>  czyli bedziesz robic to samo co za czasow prl...

Tak, ale z drugiek strony.

Czyli za PRLu klawiszowales z lewej strony, a teraz klawiszujesz z prawej ?

Nullification

Data: 2009-12-29 17:47:13
Autor: *he®sk*
Dowcipnisie z PiS
On Tue, 29 Dec 2009 15:40:49 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  czyli bedziesz robic to samo co za czasow prl...
Tak, ale z drugiek strony.

 mozesz to doprecyzowac ? ;o)))

matador.

P.S. masz PLONK za uparte "kodowanie" w UTF-8.

 nie mam 8 ale mime.

--

 HeSk

Data: 2009-12-29 15:27:18
Autor: raff
Dowcipnisie z PiS
matador pisze:
=he®sk= pisze:

[...]

zeby odwiedzic kolegow ?

R.

Data: 2009-12-29 16:31:21
Autor: dlugasxx
Dowcipnisie z PiS
W dniu 2009-12-29 12:18, =he®sk= pisze:
[...]

dobre haslo :) podoba mi sie to stwierdzenie -- -- samiczka losia :)

Data: 2009-12-29 21:04:03
Autor: awe
Dowcipnisie z PiS
Tylko nie mow ze szukales swojej owieczki....baranie
awe

Dowcipnisie z PiS