Dowiedzcie się w końcu

Data: 2010-04-07 12:41:39
Autor: Hans Kloss
Dowiedzcie się w końcu
...co NAPRAWDĘ działo się w czasie WWII i jak się ona naprawdę zaczęła.
Bez mitologii wrześniowych, bajek o Katyniu, Wołyniu itp nieistotnych,
zaciemniających rzeczywisty bieg wydarzeń mitów. A było to tak:
http://english.pobediteli.ru/
Wystarczy kliknąć na strzałkę "start presentation" a łuski spadną wam
z oczu. Miłej lektury życzę, cycoidy i boukuny mogą sobie to samo
przeczytać w języku ojczystym:
http://www.pobediteli.ru/

Miłego jednania się z wielkim narodem rosyjskim życzy, z
panslawistycznym pozdrowieniem
J-23

Data: 2010-04-07 21:54:52
Autor: Lorn
Dowiedzcie się w końcu
Hans Kloss pisze:
[cut]

Miłego jednania się z wielkim narodem rosyjskim życzy, z
panslawistycznym pozdrowieniem

Ależ wam sie pisie mordy krzywią :> Dzisiejszy dzień był dla was hańbą? :>

Data: 2010-04-08 02:01:17
Autor: sofu
Dowiedzcie się w końcu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Obawiam się, że jak długo wojna światowa dla Rosji zaczyna się od napadu na
ZSRR bez udziału własnego w wywołanej wojjnie, takie pojednanie jest
niemożliwe.

Sławomir Śnieg

Data: 2010-04-08 00:02:25
Autor: Hans Kloss
Dowiedzcie się w końcu
On 8 Kwi, 02:01, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

Obawiam się [..]

I słusznie. Pierwszą oznaka dobrej woli władz rosyjskich w tej sprawie
będzie zapewne przedstawienie własnemu narodowi przykrej prawdy o
WWII. My tego nie doczekamy, ale może nasze wnuki... Dopóki na
podobnych jak zalinkowana stronach nie będzie choćby fotki ze wspólnej
defilady sowiecko-niemieckiej w Brześciu dopóty wszelkie polsko-
rosyjskie zaszłości historyczne z połowy ubiegłego wieku będą należeć
do protokołu rozbieżności.
J-23

Data: 2010-04-08 10:24:56
Autor:
Dowiedzcie się w końcu
On Wed, 7 Apr 2010 12:41:39 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

..co NAPRAWDĘ działo się w czasie WWII i jak się ona naprawdę zaczęła.

 i co to teraz zmieni? umarli z grobow powstaja ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 03:27:16
Autor: Hans Kloss
Dowiedzcie się w końcu

<mrdevi...@gmail.com> wrote:
> ..co NAPRAWDĘ działo się w czasie WWII i jak się ona naprawdę zaczęła.

 i co to teraz zmieni? umarli z grobow powstaja ?

"Kto panuje nad teraźniejszością - panuje nad przeszłością; kto panuje
nad przeszłością - panuje nad przyszłością"
Ale dla takich jak ty rzeczywiście nic to nie zmieni w myśl zasady
"jaka różnica czy jemu ukradli czy on ukradł, ważne że był zamieszany
w kradzież zegarka"
J-23

Data: 2010-04-08 13:48:36
Autor: sofu
Dowiedzcie się w końcu

<mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ale dla takich jak ty rzeczywiście nic to nie zmieni w myśl zasady
"jaka różnica czy jemu ukradli czy on ukradł, ważne że był zamieszany

-- -- -- -- -- -

Ktos kiedys powiedział:
Kto zapomina o przeszłosci ten jest skazany na nowo jej przezywanie.
Będąc w wieku 15 lat ( za czasów Gierka) wiedzialem juz kto dokonał mordu w
Katyniu.
Moi rówieśnicy wtedy raczej nie. Na lekcji historii w 8-ej ostaniej klasie
szkoły podstwawowej omawiano w zakłamany sposób
wybuch II wojny światowej. W pewnym momencie wstałem i zadałem pytanie
nauczycielce dla czego historia w ksiazce jest zafałszowana. I dla czego
uczymy sie bzdur (dosłownie tak powiedziałem)? Dla czego nie mówi sie prawdy
o 17 września, dla czego nie mowi sie skad sie wzieło w ZSRR tylu Polaków,
ze mozna bylo formowac z nich dwie armie?
Zadałem tez pytanie dla czegó sie nie mówi o zamordowaniu naszych oficerów w
Katyniu przez sovietów. I co to za przyjaźń oparta na mordach?
Nauczycielka zadała mi z kolei tylko jedno pytanie: skad o tym wiem?
Odpowiedzialem jej ze starzy ludzie o tym wiedza i mówią. Ale nie
odpowiedziala na moje. Zakończyła na tym lekcje. Nie przyznałem sie ze moja
wiedze czerpie z Radia Wolna Europa, ale i tak gdyby na mnie doniosła
mógłbym miec kłopoty choc pewnie nie takie jak za czasów stalinowskich.
Wielu ludzi mogło sie o tym dowiedziec oficjalnie dopiero po przemianach 98
roku. W Rosji na ogół do dzis o tym nie wiedza, albo nadal wierzą, że
zrobili to Niemcy? Katyn to martyrologia nie tylko tych kilkunastu tysiecy
żołnierzy. To symbol wymordowania, eksploatacji i zagłodzenia setek tysiecy
Polaków przez Rosjan, setek tysiecy przez Ukraińców i Milionów przez Nimców.
To wywózki, deportacje, rozproszenie się Polaków po swiecie. To stalinizm i
kilkadziesiat lat komunizmu w Polsce.

Kto wie o tym, ze za czasów II RP na terenach bylego ZSRR zgładzono 5
tysiecy komunistów z KPP? Kto wie ze zamordowano tez około 120 tysiecy
obywateli ZSRR tylko dla tego, że byli Polakami? Katyń to symbol mordowanej
Polski. To symbol perfidnego kłamstwa.
Jest jak sztylet w serce komunizmu, a współczesnie imperializmu Rosyjskiego.
Jest rodzajem barometru nastrojów wielkoruskich. Dowodem, ze byli
sojusznikami Hitlera, ze wywołali w raz z nim II wojnę światową.  Dla tego
tak niechętnie Rosjanie sie do tego mordu przyznają. Dla tego boja sie jak
ognia szerszego kontekstu tego mordu. Z kolei dla nas racja stanu jest o tym
im ciagłe przypominanie, ale w szerszym wojennym kontekscie. Kiedyś rosja
bedzie musiała przyznac, że w raz z Hitlerem rozpoczęła II wojne światową i
na poczatku byla jego sojusznikiem militarnym i gospodarczym. A że zawiodły
ja rachuby i sama musiała z nim walczyc?
To juz jest zuepełnie inna historia.

Data: 2010-04-08 13:56:06
Autor:
Dowiedzcie się w końcu
On Thu, 8 Apr 2010 13:48:36 +0200, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

 [...]

Jest jak sztylet w serce komunizmu, a współczesnie imperializmu Rosyjskiego.
Jest rodzajem barometru nastrojĂłw wielkoruskich. Dowodem, ze byli
sojusznikami Hitlera, ze wywołali w raz z nim II wojnę ÂświatowÂą.  Dla tego
tak niechętnie Rosjanie sie do tego mordu przyznaj±. Dla tego boja sie jak
ognia szerszego kontekstu tego mordu. Z kolei dla nas racja stanu jest o tym
im ciagłe przypominanie, ale w szerszym wojennym kontekscie. Kiedy¶ rosja
bedzie musiała przyznac, że w raz z Hitlerem rozpoczęła II wojne ¶wiatow± i
na poczatku byla jego sojusznikiem militarnym i gospodarczym. A że zawiodły
ja rachuby i sama musiała z nim walczyc?
To juz jest zuepełnie inna historia.

 to jak dzis PiS i Gierych. PiS za cholere sie nie przyzna, ze
 prezes knul przeciwko wszystkim. ale to juz inna historia.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 13:49:15
Autor:
Dowiedzcie się w końcu
On Thu, 8 Apr 2010 03:27:16 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  i co to teraz zmieni? umarli z grobow powstaja ?

"Kto panuje nad teraźniejszością - panuje nad przeszłością; kto panuje
nad przeszłością - panuje nad przyszłością"

 parole, parole, parole.
Ale dla takich jak ty rzeczywiście nic to nie zmieni w myśl zasady
"jaka różnica czy jemu ukradli czy on ukradł, ważne że był zamieszany
w kradzież zegarka"

 nic nie rozumiesz "hans".  mlode pokolenie ma w D problemy sprzed 70 lat.
 żądanie od putina (wczesniej od gorbaczowa) by przepraszal  kolejny raz za katyn obchodzi tylko "stojacych nad grobem".
 problem w tym, ze rosja nigdy prawnie nie uzna mordu za  zbrodnie, a tym samym nie sa mozliwe pozwy o odszkodowanie
 (finansowe,moralne) za krzywdy rodzin ktorych bliskich  zamordowano gdzies na rosyjskich (szerokorozumianych) stepach.
 rozdrapywanie ran nie pomoze ani rosjanom ani nam. putin wczoraj
 wspomnial o zamordowanych jeszcze przed II WS krasnoarmiejcach.
 przypomnij sobie ukraine i bandere. dlaczego od nich nie żądamy
 odszkodowań? to polityka "hans". pieniactwo nie doprowadzi do
 niczego dobrego. tusk to wczoraj powiedzial. mam nadzieje, ze
 twoi idole, blizniacy to zrozumieja i nie wytna kolejnego  numeru z opluwaniem kogo sie tylko da.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 14:17:55
Autor: HaMMeR
Dowiedzcie się w końcu
<mrdevilyn@gmail.com>  wrote:

[...]

w kradzieĹź zegarka"

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Sadzilem, ze z czasem cos do twojego pustego lba wreszcie dotrze!
Niestety, jestes tepym przymulem do wykorzystania przez manipulatorow
rzeczywistoscia, zreszta nie najwyzszych lotow (bo niepotrzeba!),
Juz nawet nie jestes w stanie mnie zdenerwowac.., za cienki w umysle
jestes wymozdzony nieszczesniku...
O Boh ty moj.., co za ludzki odpad!

Data: 2010-04-08 14:55:35
Autor:
Dowiedzcie się w końcu
On Thu, 08 Apr 2010 14:17:55 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

 [...]

Sadzilem, ze z czasem cos do twojego pustego lba wreszcie dotrze!

 ja takiego zalozenia nawet nie poczynilem ;o)))

Niestety, jestes tepym przymulem

 ty jestes przymulem. i to bagiennym ;o)))

do wykorzystania przez manipulatorow rzeczywistoscia,

 masz na mysli blziniakow ?

zreszta nie najwyzszych lotow (bo niepotrzeba!),

 oczywiscie. ;o) prezes zrobil juz prawo jazdy ?

Juz nawet nie jestes w stanie mnie zdenerwowac..,

 zdenerwowac? to twoj problem. sam sie sobie denerwuj.

za cienki w umysle jestes wymozdzony nieszczesniku...

 coz, nie odwdziecze sie rownie milym komplementem obrazujacym
 stan twego umyslu. zrobili to juz inni i ja przychylam sie
 do ich oceny. jestes pokroju j-23. zakompleksiony nieborak.

O Boh ty moj.., co za ludzki odpad!

 oooo, czyzbys byl rosjaninem ? wyznajesz prawoslawie ?
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 15:13:52
Autor: HaMMeR
Dowiedzcie się w końcu
On 2010-04-08 14:55, "<heÂŽsk>" wrote:
[...]

Ci 'inni' to takiego samego pokroju pustaki jak ty, wiec
nie licz na moje kompleksy, a raczej ukrywaj swoje, bo
ci wyzieraja dramatycznie, jak koszula z gaci eleganta...

O Boh ty moj.., co za ludzki odpad!

  oooo, czyzbys byl rosjaninem ? wyznajesz prawoslawie ?

Tak, jestem rosjaninem, indianinem i szkocka mleczarka,
a co wyznaje, to moja sprawa zabawny, kapusciany klownie!

Data: 2010-04-08 15:34:55
Autor: Roman Rumian
Dowiedzcie się w końcu
Panowie,

On 2010-04-08 14:55, "<heÂŽsk>" wrote:
> On Thu, 8 Apr 2010 03:27:16 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com>  wrote:
(...)

to naprawdę niepotrzebne i w gruncie rzeczy głupie, bo swoje sympatie dobrze znacie (powtarzacie się), a ci, co rzeczywiście zasługują na takie "wyrazy" - cieszą się z Waszego niepolitycznego zachowania.

Wiosna Wam szkodzi ?

Pozdrowienia

Roman Rumian

P.S. Mam nadzieję,że dowiedzieliście się w końcu ... ;-)

Data: 2010-04-08 16:00:59
Autor: HaMMeR
Dowiedzcie się w końcu
Panowie,

On 2010-04-08 14:55, "<heÂŽsk>" wrote:
 > On Thu, 8 Apr 2010 03:27:16 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:
(...)

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Jesli tym tekstem chcial Pan, Panie Romanie zachecic mnie do
wspolnych z Herskiem, wielkopatritycznych inicjatyw,
to z przykroscia stwierdzam, ze demonstruje Pan szczegolnie
irracjonalna i naiwna postawe, o ktora nigdy bym Pana nie
podejrzewal...
Co do tych, co zasluguja na moje 'wyrazy', to zapewniam, ze
o zadnym z nich nie zapominam i zawsze otrzymaja to, na co zasluguja,
a nawet ci bardziej gorliwi, moga liczyc na podwojna dawke...

  Pozdrawiam rowniez nieustajaco

Data: 2010-04-08 16:37:48
Autor: Roman Rumian
Dowiedzcie się w końcu
Panie Krzysztofie,

W dniu 2010-04-08 16:00, HaMMeR pisze:
(...)
[...]

słusznie mnie Pan nie podejrzewa, bo ja powyższego nie sugeruję.
Z Henrykiem, jak Pan może pamięta, również pisałem protokół rozbieżności w sprawie agenta Bolka i również, jak Pan Kloss, nie rozumiem jego skrajnych ocen PiS i PO. Tego nie jestem w stanie zrozumieć (pewnie za mało o nim wiem), o tym z nim nie dyskutuję, nie komentuję jego potyczek o PO, ale dlaczego nie docenić jego pozytywów, których chyba nie muszę Panu wymieniać, skupiając się na obsobaczaniu tych bardziej 'godnych' ?

Czy cokolwiek pozytywnego z tych Waszych 'obstrzałów' z betonowych pozycji wynika ?

Proszę pamiętać, że niejaki Kmicic dużo dobrego zdziałał czambułem podarowanym przez wroga Rzeczpospolitej, który był niezłym graczem w 'politykę'. ;-)

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2010-04-09 11:00:02
Autor:
Dowiedzcie się w końcu
On Thu, 08 Apr 2010 15:13:52 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> [...]
>   do ich oceny. jestes pokroju j-23. zakompleksiony nieborak.

Ci 'inni' to takiego samego pokroju pustaki jak ty,

 oczywiscie, tylko ty jeden GENIUSZ ! prawie jak prezes ! ;0))))

wiec nie licz na moje kompleksy,

 to twoj problem, nie moj. sam sobie radz z nimi.

a raczej ukrywaj swoje, bo  ci wyzieraja dramatycznie, jak koszula z gaci eleganta...

 to z autopsji ? ;o)))

>   oooo, czyzbys byl rosjaninem ? wyznajesz prawoslawie ?
Tak, jestem rosjaninem, indianinem i szkocka mleczarka,

 jestes kacapem ;o)))

a co wyznaje, to moja sprawa zabawny, kapusciany klownie!

 brawo! brawo! poziom wlasciwy elektoratowi PiS.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Dowiedzcie się w końcu