[pic] Downhill na szosie

Data: 2010-01-09 00:24:55
Autor: ikov
[pic] Downhill na szosie
http://content.leenks.com/pics/2009/random166/random-51.jpg

Ciekawe jaką prędkość można by uzyskać na rowerze przy założeniu że nie ma zakrętów a hamulce poszły z dymem...

--
http://ikov.bikestats.pl

Data: 2010-01-08 16:22:18
Autor: Michał Wolff
Downhill na szosie
On 9 Sty, 00:24, ikov <ikov1_n...@zecie.pl> wrote:
http://content.leenks.com/pics/2009/random166/random-51.jpg

Ciekawe jaką prędkość można by uzyskać na rowerze przy założeniu że nie
ma zakrętów a hamulce poszły z dymem...

-- http://ikov.bikestats.pl

To tylko znak, na 90% nieprawdziwy, nawiązujący do nachylenia
maksymalnego, nie średniego. Zjazdów nawet 19km w Alpach nie brakuje,
z Cime de la Bonette zjeżdża się ponad 100km :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-01-09 08:28:20
Autor: Mateusz
Downhill na szosie
On 9 Sty, 01:22, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
[...]

100km ? jezus maria... mnie po czeskich zjazdach typu 10-15km tak
bolał łeb od pędu wiatru, że myślałem, że padnę...

[pic] Downhill na szosie