Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Downsizing

Downsizing

Data: 2013-12-24 08:55:50
Autor: Piotr Klimek
Downsizing
Dnia (Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
wyklawiaturowal co nastepuje:

Od kilku dni poruszam się zastępczym Capturem i mam okazję na własnej skórze odczuć wątpliwe zalety downsizingu.
W sumie jest to rzecz pożyteczna, pod warunkiem że się zrobi normalny silnik, tylko nieco mniejszy.

Jedyny udany downsizing to moim zdaniem 2.7 V6 BiTurbo od Audi :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Audi A4B6 3.0 Q

Data: 2013-12-24 09:17:22
Autor: tᴏ
Downsizing
Piotr Klimek wrote:

Jedyny udany downsizing to moim zdaniem 2.7 V6 BiTurbo od Audi :)

To auto ma w serii tyle mocy, ile spokojnie mogłoby mieć wolnossące 2,7 V6...

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-12-24 09:41:14
Autor: Piotr Klimek
Downsizing
Dnia (24 Dec 2013 09:17:22 GMT) ktos podajacy sie za t?
wyklawiaturowal co nastepuje:

Jedyny udany downsizing to moim zdaniem 2.7 V6 BiTurbo od Audi :)

To auto ma w serii tyle mocy, ile spokojnie mogłoby mieć wolnossące 2,7 V6...

Bo seryjna moc wynikała chyba z marketingu, spokojnie można mieć 300KM za pomocą
modyfikacji softu. Myslę, że nie chcieli psuć sprzedaży 4.2 V8. Poza tym
bardzo przyjemnie się tym jeździ w porównaniu do 3.0 N/A o tej samej mocy, które mam na codzień.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Audi A4B6 3.0 Q

Data: 2013-12-24 12:06:55
Autor: Megrims
Downsizing
On 12/24/2013 09:55 AM, Piotr Klimek wrote:
Dnia (Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
wyklawiaturowal co nastepuje:

Od kilku dni poruszam się zastępczym Capturem i mam okazję na własnej skórze
odczuć wątpliwe zalety downsizingu.
W sumie jest to rzecz pożyteczna, pod warunkiem że się zrobi normalny
silnik, tylko nieco mniejszy.

Jedyny udany downsizing to moim zdaniem 2.7 V6 BiTurbo od Audi :)


Albo silniki v8 w mercedesie:
- w autach xx500 z 5.5l v8 wolnossący (388KM) na 4.3 V8 biturbo (430KM)
- również 6.3AMG z 6.2 v8 wolnossący na 5.5 v8 biturbo.

dałnsajzing w VAG to pomyłka. Jednorazówki.
BTW: nigdy więcej skody - SYF nad SYFY.

Data: 2013-12-24 13:31:43
Autor: kamil/Endurorider.pl
Downsizing

Użytkownik "Megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:l9bpsa$v5g$1usenet.news.interia.pl...
On 12/24/2013 09:55 AM, Piotr Klimek wrote:
dałnsajzing w VAG to pomyłka. Jednorazówki.
BTW: nigdy więcej skody - SYF nad SYFY.

Yeti już nie jest fajne?


--
pozdrawiam
kml

Data: 2013-12-24 15:20:18
Autor: Myjk
Downsizing
Tue, 24 Dec 2013 13:31:43 +0100, kamil/Endurorider.pl
BTW: nigdy więcej skody - SYF nad SYFY.
Yeti juĹź nie jest fajne?

Pewnie się rozpadają przy uderzeniu w inne auto. ;P

PS Też z Fabianki nie byłem zadowolony. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-12-24 17:08:39
Autor: Megrims
Downsizing
On 12/24/2013 01:31 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:

Użytkownik "Megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:l9bpsa$v5g$1usenet.news.interia.pl...
On 12/24/2013 09:55 AM, Piotr Klimek wrote:
dałnsajzing w VAG to pomyłka. Jednorazówki.
BTW: nigdy więcej skody - SYF nad SYFY.

Yeti już nie jest fajne?


Przecież było:
przy przebiegu 75kkm zaczęła ciec pompa wysokiego ciśnienia
od common rail'a. Do wymiany ta pompa, kompletny rozrząd,
kompletne sprzęgło (z dwumasą) i wszystkie wtryski.

I nie o to chodzi, żę na gwarancji. Chodzi o to, żę za kolejne 75kkm
znów to wszystko się wysra i będzie do wymiany.

Data: 2013-12-24 18:09:55
Autor: misiek
Downsizing

Użytkownik "Megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:l9cbi0$79u$1usenet.news.interia.pl...
On 12/24/2013 01:31 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:

Użytkownik "Megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:l9bpsa$v5g$1usenet.news.interia.pl...
On 12/24/2013 09:55 AM, Piotr Klimek wrote:
dałnsajzing w VAG to pomyłka. Jednorazówki.
BTW: nigdy więcej skody - SYF nad SYFY.

Yeti już nie jest fajne?


Przecież było:
przy przebiegu 75kkm zaczęła ciec pompa wysokiego ciśnienia
od common rail'a. Do wymiany ta pompa, kompletny rozrząd,
kompletne sprzęgło (z dwumasą) i wszystkie wtryski.

I nie o to chodzi, żę na gwarancji. Chodzi o to, żę za kolejne 75kkm
znów to wszystko się wysra i będzie do wymiany.


no to cale szczescie ze na gwarancji, bo jak nie, to polowa wartosci auta do wyjacia z portfela :P
slabo.

Data: 2013-12-24 20:12:15
Autor: Megrims
Downsizing
On 12/24/2013 06:09 PM, misiek wrote:
UÂżytkownik "Megrims"<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
news:l9cbi0$79u$1usenet.news.interia.pl...
On 12/24/2013 01:31 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:

UÂżytkownik "Megrims"<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
news:l9bpsa$v5g$1usenet.news.interia.pl...
On 12/24/2013 09:55 AM, Piotr Klimek wrote:
daÂłnsajzing w VAG to pomyÂłka. JednorazĂłwki.
BTW: nigdy wiĂŞcej skody - SYF nad SYFY.

Yeti juÂż nie jest fajne?


PrzecieÂż byÂło:
przy przebiegu 75kkm zaczĂŞÂła ciec pompa wysokiego ciÂśnienia
od common rail'a. Do wymiany ta pompa, kompletny rozrzÂąd,
kompletne sprzĂŞgÂło (z dwumasÂą) i wszystkie wtryski.

I nie o to chodzi, ¿ê na gwarancji. Chodzi o to, ¿ê za kolejne 75kkm
znĂłw to wszystko siĂŞ wysra i bĂŞdzie do wymiany.


no to cale szczescie ze na gwarancji, bo jak nie, to polowa wartosci auta do
wyjacia z portfela :P
slabo.



VAGina przepałowała z robieniem jednorazówek.

Data: 2013-12-24 23:00:46
Autor: Myjk
Downsizing
Tue, 24 Dec 2013 17:08:39 +0100, Megrims
kompletny rozrząd, kompletne sprzęgło (z dwumasą)

To wynik awarii pompy?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-12-25 03:52:27
Autor: Megrims
Downsizing
On 12/24/2013 11:00 PM, Myjk wrote:
Tue, 24 Dec 2013 17:08:39 +0100, Megrims

kompletny rozrząd, kompletne sprzęgło (z dwumasą)

To wynik awarii pompy?


nie.

Downsizing

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona