Data: 2013-12-24 08:55:50 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Downsizing | |
Dnia (Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
wyklawiaturowal co nastepuje: Od kilku dni poruszam się zastępczym Capturem i mam okazję na własnej skórze odczuć wątpliwe zalety downsizingu. Jedyny udany downsizing to moim zdaniem 2.7 V6 BiTurbo od Audi :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Audi A4B6 3.0 Q |
|
Data: 2013-12-24 09:17:22 | |
Autor: tá´ | |
Downsizing | |
Piotr Klimek wrote:
Jedyny udany downsizing to moim zdaniem 2.7 V6 BiTurbo od Audi :) To auto ma w serii tyle mocy, ile spokojnie mogĹoby mieÄ wolnossÄ ce 2,7 V6... -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-12-24 09:41:14 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Downsizing | |
Dnia (24 Dec 2013 09:17:22 GMT) ktos podajacy sie za t?
wyklawiaturowal co nastepuje: Jedyny udany downsizing to moim zdaniem 2.7 V6 BiTurbo od Audi :) Bo seryjna moc wynikała chyba z marketingu, spokojnie można mieć 300KM za pomocą modyfikacji softu. Myslę, że nie chcieli psuć sprzedaży 4.2 V8. Poza tym bardzo przyjemnie się tym jeździ w porównaniu do 3.0 N/A o tej samej mocy, które mam na codzień. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Audi A4B6 3.0 Q |
|
Data: 2013-12-24 12:06:55 | |
Autor: Megrims | |
Downsizing | |
On 12/24/2013 09:55 AM, Piotr Klimek wrote:
Dnia (Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino Albo silniki v8 w mercedesie: - w autach xx500 z 5.5l v8 wolnossący (388KM) na 4.3 V8 biturbo (430KM) - również 6.3AMG z 6.2 v8 wolnossący na 5.5 v8 biturbo. dałnsajzing w VAG to pomyłka. Jednorazówki. BTW: nigdy więcej skody - SYF nad SYFY. |
|
Data: 2013-12-24 13:31:43 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Downsizing | |
Użytkownik "Megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:l9bpsa$v5g$1usenet.news.interia.pl... On 12/24/2013 09:55 AM, Piotr Klimek wrote: Yeti już nie jest fajne? -- pozdrawiam kml |
|
Data: 2013-12-24 15:20:18 | |
Autor: Myjk | |
Downsizing | |
Tue, 24 Dec 2013 13:31:43 +0100, kamil/Endurorider.pl
BTW: nigdy wiÄcej skody - SYF nad SYFY.Yeti juĹź nie jest fajne? Pewnie siÄ rozpadajÄ przy uderzeniu w inne auto. ;P PS TeĹź z Fabianki nie byĹem zadowolony. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-12-24 17:08:39 | |
Autor: Megrims | |
Downsizing | |
On 12/24/2013 01:31 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:
Przecież było: przy przebiegu 75kkm zaczęła ciec pompa wysokiego ciśnienia od common rail'a. Do wymiany ta pompa, kompletny rozrząd, kompletne sprzęgło (z dwumasą) i wszystkie wtryski. I nie o to chodzi, żę na gwarancji. Chodzi o to, żę za kolejne 75kkm znów to wszystko się wysra i będzie do wymiany. |
|
Data: 2013-12-24 18:09:55 | |
Autor: misiek | |
Downsizing | |
Użytkownik "Megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:l9cbi0$79u$1usenet.news.interia.pl... On 12/24/2013 01:31 PM, kamil/Endurorider.pl wrote: no to cale szczescie ze na gwarancji, bo jak nie, to polowa wartosci auta do wyjacia z portfela :P slabo. |
|
Data: 2013-12-24 20:12:15 | |
Autor: Megrims | |
Downsizing | |
On 12/24/2013 06:09 PM, misiek wrote:
UÂżytkownik "Megrims"<megrimsNOSPAM@interia.pl> napisaÂł w wiadomoÂści VAGina przepaĹowaĹa z robieniem jednorazĂłwek. |
|
Data: 2013-12-24 23:00:46 | |
Autor: Myjk | |
Downsizing | |
Tue, 24 Dec 2013 17:08:39 +0100, Megrims
kompletny rozrzÄ d, kompletne sprzÄgĹo (z dwumasÄ ) To wynik awarii pompy? -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-12-25 03:52:27 | |
Autor: Megrims | |
Downsizing | |
On 12/24/2013 11:00 PM, Myjk wrote:
Tue, 24 Dec 2013 17:08:39 +0100, Megrims nie. |
|