Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Downsizing

Downsizing

Data: 2013-12-24 23:07:40
Autor: AL
Downsizing
On 2013-12-24 08:54, Cavallino wrote:

Ogólnie poza tym silnikiem Captur to nadspodziewanie fajne auto,
dokładnie takie jak moje oczekiwania wobec miejskiego crossovera.
Małe, zwinne, nieźle wykonane, a przy okazji wygodne bo wysokie i z
wysoką pozycją za kierownicą.

1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie

Tylko silnik zdecydowanie powinien być inny.
Pewnie dużo mocniejszy 1.2 tce lepiej będzie dawał sobie radę, o dieslu
(nawet tak samo mocnym jak to 0,9 tce) nie wspominając.

2. silnik potwierdza moje odczucie - kto to kupuje?


Tylko ta cena - to auto kosztuje tyle co dużo większe kompakty z
normalnymi silnikami, co dyskwalifikuje go gdyby ktoś chciał kupować bez
duuuuużego rabatu.

no i sobie odpowiedziales - jak chcesz auto sensowne, a nie udajace cos czego nie jest - szukaj czegos innego.

Data: 2013-12-25 12:53:07
Autor: Trybun
Downsizing
W dniu 2013-12-24 23:07, AL pisze:

1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie





Jaki tam szpanerek? - duży prześwit to także do miasta wielce pożądana rzecz.

Data: 2013-12-25 14:32:30
Autor: Andrzej Lawa
Downsizing
W dniu 25.12.2013 12:53, Trybun pisze:

1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie


Jaki tam szpanerek? - duży prześwit to także do miasta wielce pożądana
rzecz.

Bo....?

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Data: 2013-12-25 14:49:30
Autor: J.F.
Downsizing
Dnia Wed, 25 Dec 2013 14:32:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
W dniu 25.12.2013 12:53, Trybun pisze:
1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie

Jaki tam szpanerek? - duży prześwit to także do miasta wielce pożądana
rzecz.

Bo....?

Bo krawezniki wysokie.

J.

Data: 2013-12-25 21:07:51
Autor: Tomasz Pyra
Downsizing
Dnia Wed, 25 Dec 2013 14:32:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

W dniu 25.12.2013 12:53, Trybun pisze:

1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie


Jaki tam szpanerek? - duży prześwit to także do miasta wielce pożądana
rzecz.

Bo....?

Przez śnieg łatwiej jechać wysoką ośką, niż niskim 4x4.

Data: 2013-12-26 19:44:28
Autor: Trybun
Downsizing
W dniu 2013-12-25 14:32, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 25.12.2013 12:53, Trybun pisze:

1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie


Jaki tam szpanerek? - duży prześwit to także do miasta wielce pożądana
rzecz.

Bo....?


Minimalizacja uszkodzenia podwozia.

Data: 2013-12-26 09:12:43
Autor: Cavallino
Downsizing

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l9d0jb$m13$1@dont-email.me...
On 2013-12-24 08:54, Cavallino wrote:

Ogólnie poza tym silnikiem Captur to nadspodziewanie fajne auto,
dokładnie takie jak moje oczekiwania wobec miejskiego crossovera.
Małe, zwinne, nieźle wykonane, a przy okazji wygodne bo wysokie i z
wysoką pozycją za kierownicą.

1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd

Mylisz crossovera z suvem.
Miejski crossover to właśnie takie trochę wyższe autko klasy B.

czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie

Dlatego wziąłem Dustera, a nie Captura, mimo że kobita się mocno upierała na coś w tym stylu i strzelała fochy, że auto typowo męskie.
Ale jako że miałem porówania jeden do jeden przedwczoraj (i to nie przy jeździe próbnej), to mogę spokojnie powiedzieć, że to była dobra decyzja.
Nie potrzebuję dodatkowych ładnych wodotrysków zamiast mocniejszego silnika i napędu.


Tylko silnik zdecydowanie powinien być inny.
Pewnie dużo mocniejszy 1.2 tce lepiej będzie dawał sobie radę, o dieslu
(nawet tak samo mocnym jak to 0,9 tce) nie wspominając.

2. silnik potwierdza moje odczucie - kto to kupuje?

Kobity.
Na miasto jak znalazł: małe, zwrotne, cichutkie.
A żona nie wiedziała o co mi i synowi chodzi z tym silnikiem - nie zauważyła nic dziwnego w jego pracy.



Tylko ta cena - to auto kosztuje tyle co dużo większe kompakty z
normalnymi silnikami, co dyskwalifikuje go gdyby ktoś chciał kupować bez
duuuuużego rabatu.

no i sobie odpowiedziales - jak chcesz auto sensowne, a nie udajace cos czego nie jest - szukaj czegos innego.

Ale ja już dawno poszukałem, Captura miałem bo dealer spóźnił się z wydaniem mojego zamówionego auta, a dokładniej to jego papierów.
Ale ostatecznie prezent od gwiazdora zdążył mi zrobić - wydali mi auto w wigilię o 13:00. ;-)

Downsizing

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona