Dowód do rozbiórki przed zakończeniem postępowania?

Data: 2012-03-15 22:30:23
Autor: 5050piotr
Dowód do rozbiórki przed zakończeniem postępowania?
Witam,
Sąsiad wszczął sprawę o naruszenie Prawa Wodnego i jako poniesioną szkodę
podał uszkodzenie garażu. Czy może przed zakończeniem postępowania rozebrać
ww. garaż? Ponieważ uważam, że powodem uszkodzenia są błędy w sztuce
budowlanej a nie naruszenie stosunków wodnych i sprawę powinien rozstrzygnąć
rzeczoznawca budowlany, to do tego czasu garaż powinien stać na swoim miejscu.
Czy mam rację? Jeśli tak, to jak mam zapobiec szykującej się rozbiorce?

Pozdrawiam --

Data: 2012-03-16 15:40:14
Autor: m4rkiz
" 5050piotr" <5050piotr@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:jjtqhv$c9a$1inews.gazeta.pl...
[...]

bede sobie strzelal:

niech rozbiera, kazdy srednio rozgarniety prawnik bedzie potrafil
go spuscic na drzewo - o ile nie ma niepodwazalnych dowodow ze rozbiorka
byla niezbedna (grozil zawaleniem itd.), oraz ze jest to bezposredni
skutek twoich dzialan (czy tez zaniechania itd.) to poprostu zostanie
z rozebranym garazem

Dowód do rozbiórki przed zakończeniem postępowania?