Dowód na istnienie chemtrials ?

Data: 2009-11-20 22:10:08
Autor: ejko
Dowód na istnienie chemtrials ?
http://tnij.org/exwy

Jeżeli nie chemtrials to co ? U nas oficjalnie cisza, dziennikarze nie podejmują
tematu a w sieci mnóstwo na ten temat.

Data: 2009-11-20 13:43:13
Autor: Mariusz Merta
panie kolego a hasło pt. smuga kondensacyjna coś p anu mówi ?
mieszkam w takim miejscu gdzie takich widoków przy takiej pogodzie mam
od metra...
w ciągu godziny mogę takich smug naliczyć tuziny...
ale zapachu siarkowodoru czy gorzkich migdałów nie odczuwam...
ale sam fakt spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu jest godny
pochwały...
Mariusz Merta

Data: 2009-11-21 20:58:23
Autor: ejko
[...]

Smuga kondensacyjna nie zaczyna się nagle jak na filmie. Nie wiszą też w powietrzu  godzinami jaka pokazano tutaj http://tnij.org/ex52

Tu jest też dobre zdjecia:
http://tnij.org/ex52

Albo takie zdieca

http://img151.imageshack.us/img151/2383/00001198be.png

http://www.archiwum.gildia.pl/teksty/kormak/chemtrail/chem_zatoka/*html/480

http://www.archiwum.gildia.pl/teksty/kormak/chemtrail/chem_kratka/*html/400

Data: 2009-11-20 13:50:14
Autor: Mariusz Merta
tutaj dyskusyjny link
http://www.wykop.pl/link/128945/zabojcze-chemiczne-smugi-rozpylane-na-niebie
kilku dyskutantów usiłuje coś wytłumaczyć al znafcy wiedzom
lepiej... :-)))
Mariusz Merta

Dowód na istnienie chemtrials ?