Dowód na zamach - mi to wystarcza

Data: 2010-04-21 14:18:38
Autor: '[he®sk]
Dowód na zamach - mi to wystarcza
On Wed, 21 Apr 2010 12:01:30 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/news-nie-bedzie-sledztwa-nato-ws-katastrofy-10-kwietnia,nId,272825

Mi to wystarcza, teraz jestem przekonany ¿e by³ to zamach.

 skoro wystarcza ci przekonanie to powiedz mi kto byl
 celem #1 tego zamachu ?

Wiêcej dowodów nie potrzebujê.

 1. od kiedy to spekulkacje dziennikarskie sa dowodami ?
 2. czy ktos z tych jankesow,zabojadow czy angoli zna tu-154
    na tyle by wypowiadac sie jako specjalista ?
 3. jezeli liczyles, ze nato powola "komisje hazardowa"
    to byles w bledzie.
--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-21 14:36:08
Autor: Tomy M.
Użytkownik ""'[he®sk]"" <WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:8sqts51acgubsststbq3p9hdntm2j0iibh4ax.com...
On Wed, 21 Apr 2010 12:01:30 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/news-nie-bedzie-sledztwa-nato-ws-katastrofy-10-kwietnia,nId,272825

Mi to wystarcza, teraz jestem przekonany że był to zamach.

skoro wystarcza ci przekonanie to powiedz mi kto byl
celem #1 tego zamachu ?

bracia Kaczyńscy i generałowe armii.

1. od kiedy to spekulkacje dziennikarskie sa dowodami ?

To stanowisko NATO a nie dziennikarzy, brzmi wiarygodnie.

2. czy ktos z tych jankesow,zabojadow czy angoli zna tu-154
    na tyle by wypowiadac sie jako specjalista ?

 Potrzebni sÄ… specjaliÅ›ci od patrzenia na rÄ™ce a nie
od rosyjskiej technologii. Poza tym nie sądzisz chyba że
w NATO nie ma najwyższej klasy specjalistów od
rosyjskiej techniki lotniczej?!

3. jezeli liczyles, ze nato powola "komisje hazardowa"
    to byles w bledzie.

 Komisja Hazardowa jest niepotrzebna, ja mam oczy. Dwóch
moich znajomych prowadzi mini-kasyna, wszystkie automaty
mają przerobione tak że operują na najwyższych stawkach
, umowy są spisane na "pijaczków", oni tylko wydzierżawiają
część lokalu. Jedyne co im grozi to kara skarbowa i zabranie
automatów (natychmiast dostaną nowe). Przy aby ich ukarać
trzeba im udowodnić współudział (brak świadków i dowodów).
Kasę z tego biorą ... ejjj głupi nie jestem :-)
Podatej jest śmiesznie niski (kilka stów) i zryczałtowany.
Jeden automat przynosi ok 8000-15000 zł zysku miesięcznie.
Koszty utrzymania sÄ… niewielkie.
Dlaczego ja tego nie robię? Brzydzę się takim gównem.

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:47:29
Autor: PaPi
Dowód na zamach - mi to wystarcza
skoro wystarcza ci przekonanie to powiedz mi kto byl
celem #1 tego zamachu ?

bracia Kaczyńscy i generałowe armii.

Ale tam byl ten pomniejszy. Co meldowal wykonanie zadan. Nie latwiej bylo odstrzelic Jarka, np. jak do mamy chodzi ?

To stanowisko NATO a nie dziennikarzy, brzmi wiarygodnie.

NATO opublikowalo jakies stanowisko, w ktorym twierdzi ze doszlo do zamachu na samolot Lechujarka ?

2. czy ktos z tych jankesow,zabojadow czy angoli zna tu-154
na tyle by wypowiadac sie jako specjalista ?

Potrzebni są specjaliści od patrzenia na ręce a nie
od rosyjskiej technologii. Poza tym nie sądzisz chyba że
w NATO nie ma najwyższej klasy specjalistów od
rosyjskiej techniki lotniczej?!

Wiesz jak wyglada praca prokuratury ? Sledztwo prowadzi z obu stron po kilkaset osob. Wierzysz, ze nikt by sie nie wygadal ?

3. jezeli liczyles, ze nato powola "komisje hazardowa"
to byles w bledzie.

Komisja Hazardowa jest niepotrzebna, ja mam oczy.

Szkoda ze niewiele za nimi.

Dwóch
moich znajomych prowadzi mini-kasyna

Ci sami, ktorzy pracuja jako ankieterzy OBOPu ?

, wszystkie automaty
mają przerobione tak że operują na najwyższych stawkach
, umowy są spisane na "pijaczków", oni tylko wydzierżawiają
część lokalu.

Powinienes zglosic to na policje do prokuratury. Zrobiles to ?

Data: 2010-04-21 19:53:00
Autor: Tomy M.
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcef3e2$1news.home.net.pl...

Powinienes zglosic to na policje do prokuratury. Zrobiles to ?

Nie jestem z ORMO, płacę podatki więc płacę pajacom z sejmu
aby tego pilnowali. Jeżeli nie potrafią to won!

Tomy M.

Data: 2010-04-21 22:40:40
Autor: PaPi
Dowód na zamach - mi to wystarcza
Powinienes zglosic to na policje do prokuratury. Zrobiles to ?

Nie jestem z ORMO, płacę podatki więc płacę pajacom z sejmu
aby tego pilnowali. Jeżeli nie potrafią to won!

Sejm ma pilnowac czy ktos przerobil automat ? Dobrze sie czujesz ?
Obowiazkiem obywatela jest zgloszenie lamania prawa policji/prokuraturze.

Data: 2010-04-21 23:22:36
Autor: Tomy M.

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bcf62cc$1news.home.net.pl...

Sejm ma pilnowac czy ktos przerobil automat ? Dobrze sie czujesz ?
Obowiazkiem obywatela jest zgloszenie lamania prawa policji/prokuraturze.

Tak, z sejmu wyłania się rząd, rząd wybiera szefów resortów ... to
kto k*rwa ma odpowiadać za okradanie kraju jak nie sejm?!

--

Tomy M.

Dowód na zamach - mi to wystarcza