Dowód osobisty a akt slubu

Data: 2010-04-14 14:14:33
Autor: boropi
Dowód osobisty a akt slubu
Witam
Zmieniłem adres zamieszkania w związku z powyższym udałem się do urzędu, celem złożenia wniosku o wymianę dowodu osobistego.
Ku mojemu zaskoczeniu, poproszony zostałem o dostarczenie razem z wnioskiem również odpisu aktu ślubu.
Czy to jakś miejscowa fanaberia urzędników?

Pozdrawiam
boropi

Data: 2010-04-14 08:09:08
Autor: SzalonyKapelusznik
Dowód osobisty a akt slubu
On 14 Kwi, 14:14, "boropi" <boropi_cyfraje...@wp.pl> wrote:
[...]

Spytaj ich. Znaczy o podstawe prawna.

A troche odbijajac piłeczke. A jak jestem wyznania wielozenskiego i
zon mam 2 to ktore dostarczyc zwazyszczy ze slub bralem w kraju gdzie
zaswiadczen sie nie wystawia? Albo nie ma bo byla wojna i sie
zniszczyly?

Data: 2010-04-14 18:16:21
Autor: cranky
Dowód osobisty a akt slubu
Dnia Wed, 14 Apr 2010 08:09:08 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał(a):

[...]

Dobre! Z czego jedna żona to koza - ślub był w Afganistanie a druga to
niejaki Waldek - ślub był w Holandii a papiery się spaliły. :)

Data: 2010-04-14 18:16:47
Autor: qwerty
Dowód osobisty a akt slubu
Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:17cbc3e1-ae0f-4519-9a01-8049be1b3187@q23g2000yqd.googlegroups.com...
A troche odbijajac piłeczke. A jak jestem wyznania wielozenskiego i
zon mam 2 to ktore dostarczyc zwazyszczy ze slub bralem w kraju gdzie
zaswiadczen sie nie wystawia?

Żona zmienia nazwisko. :P

 Albo nie ma bo byla wojna i sie
zniszczyly?

"Panie, to pan niech wyrobi nowy".

Data: 2010-04-14 19:15:48
Autor: Arek
Dowód osobisty a akt slubu
boropi wrote:

[...]

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 lutego 2009 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich unieważniania, wymiany, zwrotu lub utraty (Dz.U. Nr 47, poz. 384).

Poczytaj i sprawdź. Generalnie akt urodzenia lub małżeństwa jeśli urodziłeś się i wziąłeś ślub poza daną miejscowością.

Pozdrawiam
boropi

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-04-14 21:59:17
Autor: SDD
Dowód osobisty a akt slubu

Użytkownik "boropi" <boropi_cyfrajeden@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bc5b1aa$0$17613$65785112news.neostrada.pl...

Ku mojemu zaskoczeniu, poproszony zostałem o dostarczenie razem z wnioskiem również odpisu aktu ślubu.
Czy to jakś miejscowa fanaberia urzędników?

Moze chodzi o sprawdzenie, czy nie zmieniles naziwska - maz moze przyjac nazwisko zony, lub dolozyc sobie jej nazwisko do wlasnego itp.

Pozdrawiam
SDD

Dowód osobisty a akt slubu