Dowód osobisty w depozyt na czas korzystania z usługi

Data: 2009-09-03 20:32:39
Autor: GK
Dowód osobisty w depozyt na czas korzystania z usługi
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <adres.na@mojej.www.pl> napisał(a):
Taką kartkę widziałem w kawiarence internetowej, że możliwe korzystanie z
telefonu VOIP pod warunkiem pozostawienia dowodu osobistego u obsługi na
czas prowadzenia rozmowy.

Fajnie. Ale co z tego?

Data: 2009-09-03 22:40:25
Autor: Liwiusz
  GK pisze:
[...]

   To, że branie DO w zastaw jest karalne.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-04 15:36:56
Autor: GK
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
  GK pisze:
> Fajnie. Ale co z tego?    To, że branie DO w zastaw jest karalne.

Tak to jest jak się czyta (świadomie) tylko tytuł. W tytule wątku widzę zaś raczej chęć odciążenia klienta z konieczności przechowywania niewygodnie twardego DO w czasie przeprowadzania rozmowy telefonicznej. :)

GK

Data: 2009-09-04 19:22:24
Autor: ąćęłńóśźż
Dowód osobisty w depozyt na czas korzystania z usł ugi
Powiedz to burmistrzowi dzielnicy W-wa Bemowo, który każe pobierać dowodziki w zamian za wtpozyczane "bezpłatnie" rowery wodne ;-))
JaC

-- -- -

To, że branie DO w zastaw jest karalne.

Data: 2009-09-04 15:28:19
Autor: witek
ąćęłńóśźż wrote:
Powiedz to burmistrzowi dzielnicy W-wa Bemowo, który każe pobierać dowodziki w zamian za wtpozyczane "bezpłatnie" rowery wodne ;-))

powiedz to lokalnej gazecie wyborczej i zobaczysz jak szybko sie skonczy.

Data: 2009-09-03 22:45:42
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik " GK" <kroelewicz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7p956$cll$1inews.gazeta.pl...

[...]

Poza tym, ze to wykroczenie, to generalnie nic :-)

Data: 2009-09-04 07:11:23
Autor: Bynio
[...]

Kiedyś nad morzem chciałem popływać na desce i też w wyporzyczalni musiałem dać dowód , potem przy zdaniu deski odebrałem ale koleś obok mnie miał mniejszczęścia bo facet który wydawał dowody pomylił jego dowód z kimś innym i potem zrobił się problem dla tych klientów a facet od desek powiedział ze on nic nie poradzi i niech się szukają bo w końcu mają adresy w tych dowodach.

Data: 2009-09-04 08:22:44
Autor: witek
Bynio wrote:

[...]

No to facet od desek miał niebywałe szczęście, że trafił na spokojnych ludzi

Dowód osobisty w depozyt na czas korzystania z usługi