Dowód uiszczenia opłaty

Data: 2017-05-24 23:01:22
Autor: Sonn
Dowód uiszczenia opłaty
Cześć.

W broszurce do wypełniania wniosku o paszport pada hasło "dowód
uiszczenia opłaty".

Czy takim dowodem może być wydrukowany świstek z systemu bankowego czy
tez muszę się fatygowac po "prawdziwy" dowód w postaci pieczatki na
poczcie?

Nie potrafie znaleźc definicji takiego dowodu i obawiam się że trafie na
jakieś widzimisię urzędnika. Jest na to jakiś przepis, wyrocznia,
definicja?

Na jakiej wsi ty mieszkasz że kartą na miejscu nie możesz zapłacić?

--
Sonn

Data: 2017-05-24 23:20:02
Autor: Sebastian Biały
Dowód uiszczenia opłaty
On 5/24/2017 11:01 PM, Sonn wrote:
Na jakiej wsi ty mieszkasz że kartą na miejscu nie możesz zapłacić?

a) nie mają terminala
b) jakieś 2 lata temu, przypominiało mi się, urzednik wpadł w rekurencje liczenia ile kosztuje prowizja dla banku od transakcji i wyszło mu że nigdy nie da się zapłacić poprawnie kwoty bo dochodził do grosza i nie chciało się zerować (i dlatego zrezygnowali z terminali...)
c) kasa czynna jest na drugim końcu miasta (!), podobno, w/g tego co napisali w internetach. Pewnie jak tam pojadę to bedzie na miejscu, ale nie zdziwie się jak nie.

Dalej interesuje mnie ten "dowód". Gdzie on jest zdefiniowany. To tak bardziej akademicko pytam rozzłoszczony dziadowskim (jak zwykle) wnioskiem paszportowym.

Data: 2017-05-25 17:51:12
Autor: J.F.
Dowód uiszczenia opłaty
Użytkownik "Sebastian Biały"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:og4tf0$oe6$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Trzeba im bylo nadplacic ten grosz ... potem to zmartwienie innego urzednika :-)

Dalej interesuje mnie ten "dowód". Gdzie on jest zdefiniowany. To tak bardziej akademicko pytam rozzłoszczony dziadowskim (jak zwykle) wnioskiem paszportowym.

A to napisz pismo, moze byc e-mailem, do ministra z dobrej zmiany :-)

J.

Dowód uiszczenia opłaty