Dowód w telefonie już za kilka miesięcy

Data: 2016-11-21 08:30:56
Autor: Marek Cz.
Dowód w telefonie już za kilka miesięcy
W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 16:16:06 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/mdowod-dowod-w-komorce-strezynska-dowody,19,0,2204179.html

Minister porównała dzisiejsze dowody i te nowe, które zostaną wdrożone od 2017 roku, na przykładzie filmiku z panem Analogowym i jego partnerką panią Cyfrową.

Ani chybi... konkubinat. Streżyńska dostanie oper i zaraz poprawią. :-)

Data: 2016-11-21 17:32:58
Autor: A. Filip
"Marek Cz." <czmarek4@gmail.com> pisze:
[...]

Będzie Pani Analogowa z Cyfrowych? ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-11-21 08:41:26
Autor: Marek Cz.
W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 17:33:00 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
"Marek Cz." pisze:

> [...]
>
> Ani chybi... konkubinat. Streżyńska dostanie oper i zaraz poprawią. :-)

Może jakieś empetrójki z tego będą? :-)

Dowód w telefonie już za kilka miesięcy