Dowody osobiste

Data: 2011-04-26 17:21:05
Autor: animka
Dowody osobiste
Czy to prawda, że Polacy już nie muszą płacić za wydanie nowego dowodu
osobistego?

Przeczytałam to:
Zgodnie z ustawą cudzoziemcy będą zwolnieni z opłat przy wydawaniu
dokumentów pobytowych, gdyż - zgodnie z prawem UE - nie mogą być one
wyższe dla obywateli Unii niż dla obywateli danego państwa, a od 2010
r. dowody osobiste dla obywateli polskich są wydawane bezpłatnie.
Tu:
 http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/obywatele;ue;nie;zaplaca;za;dokumenty;pobytowe,87,0,817239.html

--
animka

Data: 2011-04-26 18:03:54
Autor: Andrzej K³os
Dowody osobiste
animka pisze:
Czy to prawda, ¿e Polacy ju¿ nie musz± p³aciæ za wydanie nowego dowodu
osobistego?

Przeczyta³am to:
Zgodnie z ustaw± cudzoziemcy bêd± zwolnieni z op³at przy wydawaniu
dokumentów pobytowych, gdy¿ - zgodnie z prawem UE - nie mog± byæ one
wy¿sze dla obywateli Unii ni¿ dla obywateli danego pañstwa, a od 2010
r. dowody osobiste dla obywateli polskich s± wydawane bezp³atnie.
Tu:
 http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/obywatele;ue;nie;zaplaca;za;dokumenty;pobytowe,87,0,817239.html

Kaju mi³a, a nie ³aska, zamiast przegrzebywaæ ca³y internet wej¶æ na stronê swojej gminy i tam sprawdziæ?

Ale jakby co, to tu jest adres, jak takie rzeczy za³atwia siê w gminie Legionowo:

http://www.bip.legionowo.pl/file.php?attachment=9060

tam te¿ jest podana cena

andy_nek

Data: 2011-04-26 22:45:49
Autor: animka
Dowody osobiste
W dniu 2011-04-26 18:03, Andrzej KÅ‚os pisze:

Kaju miła, a nie łaska, zamiast przegrzebywać cały internet wejść na
stronę swojej gminy i tam sprawdzić?

Ale jakby co, to tu jest adres, jak takie rzeczy załatwia się w gminie
Legionowo:

http://www.bip.legionowo.pl/file.php?attachment=9060

tam też jest podana cena

Dzięki.
A ja myślałam (po przeczytaniu tego artykułu) że Polacy płacą, a imigranci nie płacą, bo ja 30 zł za nowy dowód wywalilam. Niby nie dużo, ale wywaliłam- pod presją.

--
animka

Data: 2011-04-26 16:05:19
Autor: witek
Dowody osobiste
On 4/26/2011 3:45 PM, animka wrote:
[...]

było sie nie spieszyc i poczekac az beda darmowe

Data: 2011-04-27 07:22:42
Autor: Olgierd
Dowody osobiste
Dnia Tue, 26 Apr 2011 22:45:49 +0200, animka napisał(a):

A ja myślałam (po przeczytaniu tego artykułu) że Polacy płacą, a
imigranci nie płacą, bo ja 30 zł za nowy dowód wywalilam. Niby nie dużo,
ale wywaliłam- pod presją.

Nie wiedziałem, że taka młoda jesteś. Bo za wymianę dowodu (np. po upływie 10-letniego okresu użytkowania) się nie płaci.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-04-27 22:26:40
Autor: animka
Dowody osobiste
W dniu 2011-04-27 09:22, Olgierd pisze:
[...]

Używałam o wiele dłużej. Jak był ostatnio prikaz wymiany dowodów to wszyscy musieli wymieniać (na te plastikowe oczywiście).

--
animka

Dowody osobiste