Dowody procesowe -setki kopii?? (trochę długie)

Data: 2011-08-07 20:50:20
Autor: Arek
Dowody procesowe -setki kopii?? (trochę długie)
W dniu 2011-08-07 20:35, shadik pisze:
[..]
Jak uniknąć kopiowania takiej ilości dokumentów?
Ma ktoś jakiś pomysł?

Ale po co?
Już przegrałeś i nic z tym nie zrobisz.
Płać i płacz .

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-08-07 21:22:28
Autor: shadik
> [...]
W dniu 2011-08-07 20:35, shadik pisze:

[..]

> Jak uniknąć kopiowania takiej ilości dokumentów?

Dlaczego nie zrobię? Apelacja dopuści nowe dowody (FV) a w/g nich jestem "na czysto". Chociaż... może się mylę... żyję w Polsce....

Arek

Data: 2011-08-07 22:45:15
Autor: Johnson
W dniu 2011-08-07 21:22, shadik pisze:

Dlaczego nie zrobię? Apelacja dopuści nowe dowody (FV) a w/g nich jestem "na
czysto". Chociaż... może się mylę... żyję w Polsce....

Żyjesz w Polsce a nie znasz polskiego kpc. Art. 381 kpc.

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Dowody procesowe -setki kopii?? (trochę długie)