Dozywocie za kradziez 200 zl

Data: 2019-08-30 09:44:07
Autor: ąćęłńóśźż
Dozywocie za kradziez 200 zl
Data: 2019-08-30 09:32:53
Autor: Marcin Debowski
Dozywocie za kradziez 200 zl
On 2019-08-30, ąćęłńóśźż <a@e.pl> wrote:
Ułaskawiony po odsiadce 36 lat za kradzież $50:
www.theguardian.com/us-news/2019/aug/29/alvin-kennard-sentenced-to-life-released-prison

Crowder, who was appointed to Kennard's case after it was spotted by a compassionate judge, said there are "hundreds" of prisoners in similar situations still imprisoned because they do not have attorneys. "It's incredibly unfair and unjust the hundreds of people in Alabama serving life without parole for nonviolent, non-homicide crimes," she added.

Aż trudno uwierzyć. Raz, w samo skazanie, dwa, że nikt odgórnie nie zweryfikuje takich spraw. Nie są akta skomputeryzowane i nikt nie wie kto tam za co kibluje od tych lat 70?

--
Marcin

Data: 2019-08-30 12:56:23
Autor: u2
W dniu 30.08.2019 o 11:32, Mar-cin Deb-owski pisze:
Aż trudno uwierzyć. Raz, w samo skazanie, dwa, że nikt odgórnie nie
zweryfikuje takich spraw. Nie są akta skomputeryzowane i nikt nie wie
kto tam za co kibluje od tych lat 70?

to na co jeszcze czeka mar-cin ? niech leci i komputeryzuje, niech zaprowadza prawo i sprawiedliwość w hameryce:))))

--
I love love

Data: 2019-08-31 09:42:14
Autor: J.F.
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:936aF.174539$M92.69615@fx04.ams1...
On 2019-08-30, ąćęłńóśźż <a@e.pl> wrote:
[...]

Zasada "do trzech razy sztuka". Trzy przestepstwa, a za czwartym - dozywocie.

Nieglupia zasada.

dwa, że nikt odgórnie nie zweryfikuje takich spraw. Nie są akta skomputeryzowane i nikt nie wie
kto tam za co kibluje od tych lat 70?

Ale o co chodzi ? Dostal prawomocnie dozywocie, to kibluje.

I tylko jeden Komenda mial szczescie, ze siegnieto do jego akt ...

J.

Data: 2019-08-31 09:36:21
Autor: Marcin Debowski
On 2019-08-30, ąćęłńóśźż <a@e.pl> wrote:
[...]

Zależy... tak do końca jakoś nie jestem przekonany.

dwa, że nikt odgórnie nie zweryfikuje takich spraw. Nie są akta skomputeryzowane i nikt nie wie
kto tam za co kibluje od tych lat 70?

Ale o co chodzi ? Dostal prawomocnie dozywocie, to kibluje.

Trochę mimo wszystko dysproporcja spora... nawet nie znając szczegółów.

--
Marcin

Data: 2019-08-31 12:03:30
Autor: ąćęłńóśźż
Dozywocie za kradziez 200 zl
Może nie miał adresu ;-)
U nas w PRL-bis jak nie masz adresu to za ch.. sąd nie zwolni Ciebie z aresztu.
A później wyrok dostosuje do spędzonego czasu.
W sumie to chyba zysk, bo warunki dla podejrzanego w areszcie powinny być lżejsze, niż po wyroku w ZK?

-- -- -
Trochę mimo wszystko dysproporcja spora.

Data: 2019-08-31 12:32:31
Autor: J.F.
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pcraF.231626$ON7.47588@fx08.ams1...
On 2019-08-31, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Demokratyczny kraj i demokratycznie uchwalone prawo - widac mieszkancy sa przekonani :-)

Przy czym moze zastanawiac to pierwsze potraktowanie jednego wlamania jako trzech.
Chyba nie o to chodzilo ... ale jesli delikwent potem napada z nozem na sklep, to mozna powiedziec,
ze dobre prawo zaoszczedzilo obywatelom kilku takich napadow.

[...]

Nadal - skazany to skazany, nikt wiecej w akta nie bedzie zagladal.

J.

Data: 2019-08-31 12:44:59
Autor: ąćęłńóśźż
Dozywocie za kradziez 200 zl
Żartujesz??
To kraj postkolonialny i prawo postkolonialne.

-- -- -
Demokratyczny kraj

Data: 2019-09-01 01:52:00
Autor: Animka
On 2019-08-31, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Martw się tym co dzieje się w Polsce, a nie w Ameryce.

--
animka

Data: 2019-08-31 10:08:13
Autor: u2
W dniu 31.08.2019 o 09:42, J.F. pisze:
Aż trudno uwierzyć. Raz, w samo skazanie,

Zasada "do trzech razy sztuka". Trzy przestepstwa, a za czwartym - dozywocie.

Nieglupia zasada.

na ile trzeba być nie znającym języka angielskiego, aby nie zrozumieć takiego prostego tekstu ?:)

btw to nie były zwykłe kradzieże, tylko niebezpieczne rozboje z użyciem noża:)

--
I love love

Data: 2019-08-31 10:58:34
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d6a2aeb$0$530$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Burglary to raczej zwykla kradziez, ew na polski "z wlamaniem".

I jesli dobrze zrozumialem - jedna potraktowali jako trzy ... wszedl gdzies do domu i oproznil trzy zamkniete szafki ?

I dopiero ta czwarta to byl niebezpieczny rozboj ... i pewnie nie wiedzial ile bylo w kasie, wiec nie nalezy mowic "za 200 zl".

J.

Data: 2019-08-30 09:56:36
Autor: u2
W dniu 30.08.2019 o 09:44, ąćęłńóśźż pisze:
Ułaskawiony po odsiadce 36 lat za kradzież $50:
www.theguardian.com/us-news/2019/aug/29/alvin-kennard-sentenced-to-life-released-prison

pewnikiem nie była to zwykła kradzież tylko n.p. rozbój, w dodatku kiedy miał wyroki w zawiasach:)

--
I love love

Data: 2019-08-31 09:35:42
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d68d6b3$0$17361$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dokladnie - przeciez to napisali

"Kennard was given the disproportionately harsh sentence under Alabama's old Habitual Felony Offender Act,
also known as the "three strikes law".
He had previously been sentenced to three years' probation for three counts of second-degree burglary in relation to one burglary in 1979.
The fourth conviction - for the bakery robbery, which was committed with a knife and involved no injuries - meant he was sentenced to life without parole."

Trzy przestepstwa i dozywocie, co zaoszczedzilo podatnikom wielu nastepnych przestepstw.

Tylko ... jesli dobrze czytam, to pierwsza kradziez byla jedna, ale skazali za trzy.

No coz, widac nawet ta jedna niewiele go nauczyla ...

J.

Data: 2019-08-31 10:06:21
Autor: u2
W dniu 31.08.2019 o 09:35, J.F. pisze:
The fourth conviction - for the bakery robbery, which was committed with a knife and involved no injuries - meant he was sentenced to life without parole

no widzisz, czyli tytuł dla zmyłki, a tak naprawdę to jest groźny rozbójnik:)

--
I love love

Data: 2019-08-31 10:45:00
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d6a2a7b$0$530$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Trudno powiedziec czy taki grozny, nie wiemy jak to wygladalo,
w Polsce zdarzalo sie, ze ekspedientka przegonila takiego szczotką, a raz chyba nawet kasą fiskalną.

Tym niemniej - rozbojnik, grozny bo z nozem, czwarte przestepstwo - w Alabamie dozywocie sie nalezy.

J.

Data: 2019-08-31 14:01:45
Autor: u2
W dniu 31.08.2019 o 10:45, J.F. pisze:
Trudno powiedziec czy taki grozny, nie wiemy jak to wygladalo

pisze wyraźnie przy użyciu noża

--
I love love

Data: 2019-08-31 16:35:22
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d6a61a7$0$17360$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 31.08.2019 o 10:45, J.F. pisze:
Trudno powiedziec czy taki grozny, nie wiemy jak to wygladalo

pisze wyraźnie przy użyciu noża

Ale nie wiesz jak wygladalo - moze wszedl wyciagnal noz, i z duzej odleglosci powiedziedzial "dawaj kase bo cie potne".

Grozne ? Tak sobie, szczegolnie gdy zaloga powinna byc przeszkolona "dawac kase i dzwonic po policje jak wyjdzie - jestesmy ubezpieczeni ...."

J.

Data: 2019-08-31 16:44:00
Autor: u2
W dniu 31.08.2019 o 16:35, J.F. pisze:
pisze wyraźnie przy użyciu noża

Ale nie wiesz jak wygladalo - moze wszedl wyciagnal noz, i z duzej odleglosci powiedziedzial "dawaj kase bo cie potne".

nie ściemniaj, przed nożem nie ma praktycznie obrony

--
I love love

Data: 2019-08-31 21:46:00
Autor: 'TomN'

<https://youtu.be/7YyBtMxZgQs?t=20>

--
'Tom N'

Data: 2019-08-31 21:49:08
Autor: u2

https://www.youtube.com/watch?v=oDJTlSiqQs4

--
I love love

Data: 2019-08-31 23:14:38
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d6a87af$0$530$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Eee tam
https://www.tvn24.pl/poznan,43/wpadli-z-siekiera-do-sklepu-ekspedientka-przegonila-ich-mopem,469438.html
https://nto.pl/napad-na-zabke-w-kluczborku-ekspedientki-przegonily-napastnikow/ar/10055140

https://www.youtube.com/watch?v=z-TiQa9pxfc
https://www.youtube.com/watch?v=aGLYvpo50_o
https://www.youtube.com/watch?v=4LpebbNqiFo
https://www.youtube.com/watch?v=ykJ7pyr87Qc

Ale ja o czym innym - napastnik wcale cie nie chce zabic, wiec nie ma sie przed czym bronic.
Trzeba tylko oddac pieniadze. O, cos takiego
https://www.youtube.com/watch?v=IGiROwhS6-4

Gorzej, jak nie oddasz - wtedy sie robi niebezpiecznie. No chyba, ze ma sie mopa pod reka :-)

J.

Data: 2019-09-01 01:49:44
Autor: Animka
W dniu 2019-08-31 o 10:45, J.F. pisze:
[...]

A mnie pierwszy raz w życiu w wózku grzebała ruska kasjerka w Bierdonce. Była to dla mnie potwarz, bo jestem Polką i jak już ktoś mi chce zaglądać do wózka z  tylko dokumentami (bo torebki nie wzięłam) to tylko Polka, jakas kulturalna osoba.
W Warszawie zatrzęsienie na kazdym kroku ruskcih  i ukrainek Tak głośno szczekają, że w autobusie to już nie mozna tego słuchać. Ludzie, czy ja jestem w Polsce, czy pod okupacją Ukrainy?

--
animka

Data: 2019-09-02 19:47:42
Autor: J.F.
Dnia Sun, 1 Sep 2019 01:49:44 +0200, Animka napisał(a):
[...]

No to juz wiesz, jak sie Brytyjczyczy czuli :-)

Tylko ... przeciez oni tam mieli imigrantow od lat.
Ale moze uwazali, ze to nie sa imigranci, tylko rodowici Brytyjczycy -
z Indii, Pakistanu, Afryki ...

J.

Dozywocie za kradziez 200 zl