Dr. House na TVP 2.

Data: 2009-11-27 11:40:08
Autor: K
Dr. House na TVP 2.
Darek pisze:
Może sie nieznam ale jaki jest sens pokazywania serialu dr. House ostatniego sezonu a na dzień następny pokazywany jest ten sam serial tylko dwa sezony wcześniej :) Podobnie zauważyłem na AXN .

jak chcesz to mam wszystko od s01e01 do s0608, odpal jakies ftp to ci wrzuce.

Data: 2009-11-28 10:28:05
Autor: Ro
Dr. House na TVP 2.
daj kontakt @ priv

jak chcesz to mam wszystko od s01e01 do s0608, odpal jakies ftp to ci wrzuce.

Data: 2009-11-28 16:37:12
Autor: Tomasz Wójtowicz
Dr. House na TVP 2.
Ro pisze:
daj kontakt @ priv

jak chcesz to mam wszystko od s01e01 do s0608, odpal jakies ftp to ci wrzuce.

macie takie duże ftp to dajcie znac

tomek-w   '::małpeczka:':     wp      :"kropeczka:,:     pl

Data: 2009-11-30 22:19:14
Autor: K
Dr. House na TVP 2.
Ro pisze:
daj kontakt @ priv

jak chcesz to mam wszystko od s01e01 do s0608, odpal jakies ftp to ci wrzuce.

igusbandzior@yahoo.com

Dr. House na TVP 2.