Dr Jekyll & Mr Hyde czyli Lider(nie)Killer DT

Data: 2013-07-06 02:28:17
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Dr Jekyll & Mr Hyde czyli Lider(nie)Killer DT
"...takiego łomotu, jaki dostaje Platforma od mediów, nikt nigdy nie dostawał, zaskakuje mnie powszechna gotowość dyskredytowania jedynej siły, która umiejętnie powstrzymuje radykałów."

"Mam kilkuset świadków, gdy mówiłem dawno temu do parlamentarzystów PO, że w 2013 r. na pewno PiS nas przegoni. I że w 2015 r. odzyskamy pozycję lidera na kilka miesięcy przed wyborami. Jestem o tym przekonany - mówi Donald Tusk "Gazecie Wyborczej"."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tusk-jestem-liderem-nie-kilerem,1,5556718,wiadomosc.html

Może jakieś wcześniejsze wybory zanim lider przemieni się ostatecznie w killera? ;P

Ale przecież KOCHAMY CIE PANIE PREMIERZE - DANY NAM OD BOGA! :)

Dr Jekyll & Mr Hyde czyli Lider(nie)Killer DT