Dr Lasek w Polityce

Data: 2013-05-09 00:33:55
Autor: Smok Eustachy
Dr Lasek w Polityce
domaga się okazania dowodów. A powinien sam uzasadnic tezę, że walnęło i urwało:
http://www.polityka.pl/kraj/1542379,1,rzad-przerywa-smolenskie-milczenie.read

Jakie przerwanie milczenia? Sabaty po nocach?
Nie musi tu być nic sensacyjnego.

Data: 2013-05-09 00:42:57
Autor: /dev/SU45
Dr Lasek w Polityce

[...]

Smoczku, pasjonujące jest to mielenie tego samego po raz 532365, nie wniosłeś nic nowego do sprawy tym linkiem a już zwłaszcza komentarzem, pomyśl niekiedy o entropii!

O lotnictwie nie masz pojęcia zbyt wielkiego, to już się okazało tysiąc razy. Ciekawsze są aspekty psychologiczne, np ostatnie nawrócenie mecenasa od helu. To jest już coś, ciekawe kto następny?

Data: 2013-05-09 07:58:37
Autor: Bruno
Dr Lasek w Polityce
Dnia Thu, 09 May 2013 00:42:57 +0200, /dev/SU45 napisał(a):

[...]

Czy będą kolejne nawrócenia to się okaże. W każdym razie szykuje się debata
komisja vs zespół. Z tej to okazji Macierewicz złożył ciekawą deklarację: "Jak pokreślił
[Macierewicz], jeśli w trakcie spotkania któraś ze stron uzna potrzebę
przedstawienia dodatkowego materiału dowodowego, to druga strona będzie
musiała pokazać dowód dotyczący jej tez." Ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13873988,Macierewicz_odmawia_pokazania_dowodow_przed_spotkaniem.html?lokale=lodz#BoxWiadTxt

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-05-09 10:44:16
Autor: Tomek
Dr Lasek w Polityce

Użytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisał w wiadomości news:1qi9771fqirdu$.1up9uwkbpatci.dlg40tude.net...
[...]

Żadnej debaty nie będzie, dr Lasek w politykę się nie wmiesza, a obie strony będą trwać jak do tej pory. Nic się nie zmieniło i w najbliższym czasie nic się nie zmieni (poza przypadkami szczególnymi jak śmierć p. Maciarewicza czy J. Kaczyńskiego).
Tomek.

Data: 2013-05-09 14:00:55
Autor: K
Dr Lasek w Polityce
W dniu 09-05-2013 10:44, Tomek pisze:

[...]

a mnie dziwi, ze w ogole kto kolwiek sie wdaje w polemike z psychicznie chorym szkodnikiem.

Data: 2013-05-09 16:52:08
Autor: Smok Eustachy
Dr Lasek w Polityce
W dniu 09.05.2013 10:44, Tomek pisze:
/..../
Żadnej debaty nie będzie, dr Lasek w politykę się nie wmiesza,

Taak realizując zedgenerowaną politykę platformersów nie wmieszał się w politykę zupełnie.
A tu wywiad z nim w Trójce:

http://www.polskieradio.pl/9/301/Artykul/839569,Dlaczego-szef-rzadowego-zespolu-smolenskiego-selekcjonuje-dziennikarzy

[...]

Przyczyna braku debaty jest prosta: jak dr Lasek nie miał pojęcia wtedy tak nie ma i teraz.

Data: 2013-05-09 18:05:29
Autor: Paweł Kasztelan
Dr Lasek w Polityce
W dniu 2013-05-09 10:44, Tomek pisze:

Żadnej debaty nie będzie, dr Lasek w politykę się nie wmiesza, a obie
strony będą trwać jak do tej pory. Nic się nie zmieniło i w
najbliższym czasie nic się nie zmieni

Wydaje się że opracowanie tego co napisał Artymowicz w "Fizyka Smoleńska"
http://fizyka-smolenska.salon24.pl/posts/
pozwoliło by wybrać kilka zagadnień do opisania przez zespół Laska.
Zrobić z tego ładną i przejrzystą stronę WWW opisując każde zagadnienie na trzech poziomach: laik, bystrzacha, ekspert.
Dodać dużo animacji, różnych: jak powstaje siła nośna, jak działają lotki, jaka jest widoczność z kabiny i wiele innych.
Przetestować stronę na ludziach nie znających się na lotnictwie i po poprawkach wszelkich niejasności można by zamieścić to w sieci.
Trzeba tłumaczyć ludziom wszelkie niejasności i już. Rozmowa z Maciarewiczem nie ma sensu z nim można dyskutować tylko na piśmie tak żeby zawsze można było pokazać że jeszcze tydzień temu mówił coś innego.

Pozdrawiam. PK.

Data: 2013-05-12 08:35:52
Autor: TJ_Blues
Dr Lasek w Polityce
On Thursday, May 9, 2013 12:05:29 PM UTC-4, Paweł Kasztelan wrote:
> [...]

Trzeba tłumaczyć ludziom wszelkie niejasności i już. Rozmowa z Maciarewiczem nie ma sensu z nim można dyskutować tylko na piśmie tak żeby zawsze można było pokazać że jeszcze tydzień temu mówił coś innego.

Obawiam sie, ze ludku smolenskiego nic nie przekona. To ludek zatwardzialy
i wybitnie odporny na fakty. Ta debata skonczy sie tym czym sie zacznie,
czyli obrzuceniem blotem. "Rozmawialem" internetowo z niejedym czlonkiem
tej sekty; nawet proste przedstawinie dynamiki wypadku sprowadza sie
do negowania podstawowych zasad fizyki. Dla nich zderzenie z brzoza
PLF101 i przewrocenie latarni przez PW-4 to dokladnie to samo. Zupelnie
ignoruja fakt, ze latarnia nie zostala scieta tylko zgieta i to w najslabszym
miejscu (otwor techniczny) a skrzydlo Pelikana zostalo oderwane. Dla nich
"slaby, zrobiony z balsy" szybowiec scial stalowa latarnie a PLF101
dziki skosowi skrzydla powinien sciac drzewo jak topor bojowy.
Po prostu paranoja. To sie powinno leczyc. Dyskusja z ludzmi ograniczonymi
umyslowo, ktorych znajomosc fizyki sprowadza sie do max 5 kalsy
podstawowki nie ma sensu.

cheers

Data: 2013-05-12 18:47:50
Autor: the_foe
Dr Lasek w Polityce
W dniu 2013-05-12 17:35, TJ_Blues pisze:
[...]

W USA oszołomy negują nawet prawdziwosc filmów na których samoloty wbijają się w wieże WTC.
Jestem pewien, gdyby nagle pojawil sie film pokazujacy te katastrofę to dla LS byłby to fake

--
@foe_pl

Data: 2013-05-12 16:02:22
Autor: the_foe
Dr Lasek w Polityce
W dniu 2013-05-09 07:58, Bruno pisze:
[...]

Sprytne. Maciarewicz poczytał Russella. W ten sposób można miec przewagę w kazdej sprawie (chyba ze adwersarz znizy sie do naszego poziomu). Moge powiedziec, ze Ziemia jest płaska podtrzymywana przez Atlasa. Mam swiadka, Zenka, który rozmawiał z samym Atlasem. Jezeli Polacy byliby wyznawcami bogów olimpijskich to wynik takiej debaty byłby przesadzony. Chyba zeby powołał Franka, który pił wino z samym Zeusem a ten zdradziłby mu, że Atlast to impostor ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-05-12 16:46:22
Autor: Bruno
Dr Lasek w Polityce
Dnia Sun, 12 May 2013 16:02:22 +0200, the_foe napisał(a):

[...]

Może i coś przeczytał, w końcu jest historykiem. Przyciśnięty do muru
zawsze zaczyna wycofywać ze swoich własnych "niepodważalnych" stwierdzeń
mówić coś całkowicie przeciwnego, bąkając przy tym coś o niezrozumieniu
jego wypowiedzi. W takich przypadkach najlepiej skutkuje powtórka nagrania. Zresztą Lasek nie chce się spotykać z Macierewiczem tylko z ekspertami
zespołu, a ci jak na razie podbijają stawkę:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zespol-smolenski-ma-dowody-wiecej-niz-dwa-wybuchy-w-Tu-154M,wid,15637475,wiadomosc.html?ticaid=110930

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-05-12 19:41:01
Autor: Delfino Delphis
Dr Lasek w Polityce
Bruno wrote:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zespol-smolenski-ma-dowody-wiecej-
niz-dwa-wybuchy-w-Tu-154M,wid,15637475,wiadomosc.html?ticaid=110930

Serio mam coraz większe wrażenie, że ktoś tam sobie po prostu jaja robi.

Data: 2013-05-09 17:27:51
Autor: Paweł Kasztelan
Dr Lasek w Polityce
W dniu 2013-05-09 00:42, /dev/SU45 pisze:

tysiąc razy. Ciekawsze są aspekty psychologiczne, np ostatnie
nawrócenie mecenasa od helu. To jest już coś, ciekawe kto następny?

Mam niezbite dowody uzyskane w Rosji od źródeł których oczywiście nie mogę ujawnić że następnym zmieniającym front może być niejaki Smok Eustachy. Niezależne badania naukowych naukowców niezbicie potwierdzają że jest to możliwe albowiem prokuratura tego nie wyklucza że seryjna zmiana poglądów zaatakowała wiele postaci świata eksperckiego i politycznego.

Pozdr.PK.

Dr Lasek w Polityce