Dr Magdalena Ogórek o walce z pedofilią w Kościele

Data: 2015-01-20 14:17:28
Autor: El Comandante
Dr Magdalena Ogórek o walce z pedofilią w Kościele
https://www.youtube.com/watch?v=qyxnF2x4z6o

Krzysztof Kowalski
2 dni temu

Bardzo inteligentna i rozsądna pani. Bardzo miło słuchało mi się jej wywodu. Życzę sobie, aby w mediach pojawiało się więcej takich osobistości.

Krzysztof Kowalski
1 dzień temu (edytowany)

Angaż polityczny jest dla mnie sprawą drugorzędną. Oceniam wyłącznie jej atrybuty osobiste, w tym bardzo dobre wykształcenie i inteligencję. Myślę, że to właściwe podejście. Myślenie frakcyjne pozostaje mi całkowicie obce.

Data: 2015-01-20 09:18:15
Autor: husar

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message news:m9lkh7$eg4$1speranza.aioe.org...
[...]

Kobieca inteligencja lol. W momencie uruchomienia hormonow diabli biora inteligencje
zdrowy rozsadek i logike sytuacji. Jak bedzie prezydentem to rozpizdzi nasza Polske jeszcze szybciej
niz inni tyle ze ladniejsze beda okladki z jej geba na witrynach.
Co ona wie o ekonomi i jaki jest jej plan dzialania ? Kto to wie? Przecietny Polak tylko widzi
lepsza z wygladu kobiecine i troche sprytu w gadaniu. A ktore bystrzejsza Polka nie jest tak inteligentna?
Kazda baba moze sobie gdasić jak ta Ogórek i rzecz jasna faceci na glodzie seksualnym beda takie
cos zachwalac. Kurwa to koniec Polski i tyle. Szkoda slow. Ludzie w tym kraju sie niczego nie ucza...

Data: 2015-01-20 06:55:00
Autor: Stachu Chebel
Dr Magdalena Ogórek o walce z pedofili± w Ko¶ciele
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 15:17:38 UTC+1 użytkownik husar napisał:
> [...]
> 1 dzień temu (edytowany)

Kobieca inteligencja lol. W momencie uruchomienia hormonow diabli biora inteligencje

[reszta ciach]

"Kobieca inteligencja lol." - czy Ty w ogóle orientujesz się w poprawnej konstrukcji zdania? Choćby w nim orzeczenie było, a nie tylko kpina.

"lol" - bardzo przekonywująca i treściwa wypowiedź. JK ma rację. Niektórzy internauci walą przy kompie browara i coś jeszcze.

Tymczasem polecam Ci dalszego mile spędzania czasu w towarzystwie TV TRWAM, RM, i innych massmediów robiących Ci Piña colada we łbie.

Data: 2015-01-20 15:29:33
Autor: El Comandante
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9lo1u$ni7$1speranza.aioe.org...

[...]

Ona i jej mąż, to jest nowa, polska inteligencja. Starą, starozakonną "inteligencję" dobrze znamy, Balcerowicz zaczął Polskę sprzedawać, Kopacz kończy. Czas ratować Polskę przed tymi sprzedawczykami...
Dlaczego nie wierzysz w polską siłę, tylko chciałbyś zawierzyć Polskę stale Żydom?
Bez nich nie jesteśmy w stanie istnieć i egzystować?

Data: 2015-01-20 16:08:48
Autor: Lord Donald
Dr Magdalena Ogórek o walce z pedofilią w Kościele
Przyjrzyj się co zrobiły z naszym krajem te stare zakapiory, tak zwane przez ciebie ekonomiczni fachowcy, oni są tutaj od 25 lal, pośrednio albo bezpośrednio biorą udział w tak zwanym reformowaniu kraju, patrząc na mordę Dudy, De-Bula, Mikke, w 100% wiemy, że nic się nie zmieni będą kradli dalej i rujnowali nasz kraj. A my potrzebujemy zmian, i to ostatnia szansa, już jesteśmy kraję nędzy i nigdzie nie chcianych emigrantów w środku europy, jesteśmy tak żałośni że inni się z nasz śmieją że nasze rządy narobiły u nas takiej nędzy że wyemigrował nawet sam premier, który do tej nędzy się przyczynił, sam tu kradł. My potrzebujemy zmian nowej siły i energii, i tym jest Madzia inteligentna osoba o pięknym wyglądzie, z nowymi pomysłami, z ogromnym potencjałem, nowa nadzieja która może zjednoczy naród aby zaczął znów walczyć o swój kraj, da nam nadzieje że może być inaczej po nowemu, czas wywalić starych tępych zakapiorów, którzy nam wciskają, że są guru ekonomi a są zwykłymi pospolitymi złodziejami i aferzystami.

Data: 2015-01-20 12:08:11
Autor: husar

"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> wrote in message news:m9lr1u$vns$1speranza.aioe.org...
[...]

Przecież to był sowiecki teatr w stylu 'robimy was w huja na antenie'.
Zreszta dalej to leci a ludzie łykają. Powiedz mi geniuszu jak sobie wyobrażasz że jakaś
lewuska, socjalistka i kurwa w dodatku znawczyni kościoła i to LEWA ma odbudować Polskę?
Absurd myślowy nieuzasadniony niczym tylko wyglądem tej blond matki Polki.
Hehe w sumie to jeszcze nie widziałem Polski po blondziemu. Może będzie chociaż mniej
tragicznie...

Data: 2015-01-20 18:12:56
Autor: El Comandante
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9m1ur$jbt$1speranza.aioe.org...

[...]

Wystarczy, że nie będzie stęplować POsrańców i PiSiorów ustaw..
No jaki jest twój kandydat?

Data: 2015-01-20 12:42:43
Autor: husar

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message news:m9m2ao$kig$1speranza.aioe.org...

[...]

Kandydat nielewicowy. Rozumiesz? Nie-lewicowy, nie-socjalista, nie-demokratyczny idiota.
Nie mamy prawdziwych republikanow czy liberalow. Cos probuje malpowac KNP i w sumie
zgadzam sie z nimi choc niekiedy przesadzaja ale to przeciez nic zlego. Nigdy nie doszli do wladzy
kurwa mac nigdy prawica przez 70 lat nie doszla w tym kraju do wladzy!
Dajcie wladze wreszcie prawicy bo sie rozjebie ten Poland. Czas na nie-demokratow
zeby odbudowali prawa wlasnosci i zywego wolnego rynku a nie wolnej amerykanki
nazywanej narodowym kapitalizmem przez niektorych.
Startuje Korwin, startuje Kowalski, przymierza sie Braun. I nie wyskakuj mi tu z pierdolami
o zydach znowu bo zyd ma kase a wiadomo ze tylko lewica na nia nie narzeka.
Prawica natomiast boryka sie z trudnosciami jakie stawia ogluszona mentalnie spolecznosc.
Tak dla wiadomosci PiS to tez kurewska lewica jakby ktos nie wiedzial.

Data: 2015-01-20 19:04:08
Autor: Lord Donald
Dr Magdalena Ogórek o walce z pedofilią w Kościele
Nie zauważyłeś debilku że twoja prawica rozpierdala kraj już 25 lat, jakoś mało bystry jesteś ale wyznawcy POsrańców tak mają, POsrańcy szczają ci w oczy a ty nadal twierdzisz że deszcz pada..

Data: 2015-01-20 13:13:04
Autor: husar

"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> wrote in message news:m9m5am$rpp$1speranza.aioe.org...
Nie zauważyłeś debilku że twoja prawica rozpierdala kraj już 25 lat, jakoś mało bystry jesteś ale wyznawcy POsrańców tak mają, POsrańcy szczają ci w oczy a ty nadal twierdzisz że deszcz pada..

Kto jest prawica wg ciebie mongole?
PO prawica? Kurwa nie rzygaj pierdol koles tutaj. To lewacka kurwa stalinowska.
PiS i reszta palihujkow to samo. Prawice to dopiero probuje tworzyc KNP
i Ruch Narodowy ale to male poczatki jak na razie.
Zreszta wiesz sam bo jestes lewym pasozytem wiec o czym tu gadac.

Data: 2015-01-20 20:38:07
Autor: El Comandante
[...]

Co to jest prawica, co to jest lewica? Ostatnio z tzw. lewicy robi siÄ™
prawicÄ™, a z pokurwionego prawicowca, kapitalisty Palikota lewicÄ™. PiS
dzieli natomiast lewicÄ™ jako niewierzÄ…cych, a prawicÄ™ jako wierzÄ…cych, sami
siebie nie wiedząc czemu określają lewicą... Liberałowie, ba, neoliberałowie
rozpierdalają Polskę od 1989 roku, neoliberał Balcerowicz zaczął. Nie masz
lepszych lberałów jak UDecja, obecnie w PO. Korwin to oszołom sprawdzony też
od 25 lat, kim on już nie był, nie potrafi się przygłup wyartykułować... ,
zero jakiś statecznych poglądów, królem by chciał dureń zostać... Kowalski
też był liberałem od Korwina, teraz nie wiedząc czemu udaje narodowca, ni w
pizdÄ™ ni w oko...  Prawdziwy narodowiec, to powinien być niewierzÄ…cy,
narodowy socjalista. Tylko socjalizm, prawdziwy socjalizm jest w stanie ten
kraj i świat postawić na nogi. Dosyć kurewskiego, bandyckiego
neokapitalizmu... Widzimy, dokÄ…d to zmierza, to kurewskie rozwarstwienie
społeczeństwa i bogacenie się jednostek, kosztem zniewolonego, całego
narodu...

Data: 2015-01-20 14:47:00
Autor: husar

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message news:m9maqv$b6f$1speranza.aioe.org...

[...]

Widac jakis niedouczony. Prawica to republikanie, liberalowie i monarchowie.
Lewica to demokraci, socjalisci, marksisci, socjaldemokraci, nacjonalisci i szowonisci.
Balcerowicz nie byl kapitalista. Wspomina o tym wielu ekonomow.
Zrobil przekret z bankami ktorym nie dal wolnosci tylko okradl dla komuny.
Jak mozna mowic o kapitalizmie jak wszystko w rekach socjalistow i lewakow?
Dobrze sie czujesz? Nowe definicje w ekonomii tworzysz?
Wiesz co to jest podatek dochodowy? Czy w kapitalizmie sa swiadczenia socjalne?
Gadasz w kolko jakies wiejskie pierdy. Nudne to juz

Data: 2015-01-20 20:08:08
Autor: TrefniÅ›
W dniu .01.2015 o 15:18 husar <hhh@polo.pl> pisze:

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message  news:m9lkh7$eg4$1speranza.aioe.org...
https://www.youtube.com/watch?v=qyxnF2x4z6o

Krzysztof Kowalski
2 dni temu

Bardzo inteligentna i rozsÄ…dna pani. Bardzo miÅ‚o sÅ‚uchaÅ‚o mi siÄ™ jej  wywodu.
Życzę sobie, aby w mediach pojawiało się więcej takich osobistości.

Krzysztof Kowalski
1 dzień temu (edytowany)

Angaż polityczny jest dla mnie sprawą drugorzędną.. Oceniam wyłącznie jej
atrybuty osobiste, w tym bardzo dobre wyksztaÅ‚cenie i inteligencjÄ™.  MyÅ›lÄ™,

Kobieca inteligencja lol.

Mizogini powinni głosować na homoseksualistów.
Jesteście ich naturalnym elektoratem!

--
TrefniÅ›

Data: 2015-01-20 16:12:45
Autor: Alex

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m9lkh7$eg4$1@speranza.aioe.org...
[...]

Czy już powiesiłeś portrecik Magdaleny nad pisuarem? Jak idzie trzepanko?

Alex

Data: 2015-01-20 17:25:16
Autor: Marek Woydak
Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m9lkh7$eg4$1speranza.aioe.org...
[...]

Zakochaliście się staruchy w tej "Madzi"? ;-)))

MW

Dr Magdalena Ogórek o walce z pedofilią w Kościele