Dr Magdalena Ogórek o walce z pedofilią w Kościele

Data: 2015-01-20 16:12:45
Autor: Alex
Dr Magdalena Ogórek o walce z pedofilią w Kościele

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m9lkh7$eg4$1@speranza.aioe.org...
https://www.youtube.com/watch?v=qyxnF2x4z6o

Krzysztof Kowalski
2 dni temu

Bardzo inteligentna i rozsądna pani. Bardzo miło słuchało mi się jej wywodu. Życzę sobie, aby w mediach pojawiało się więcej takich osobistości.

Krzysztof Kowalski
1 dzień temu (edytowany)

Angaż polityczny jest dla mnie sprawą drugorzędną. Oceniam wyłącznie jej atrybuty osobiste, w tym bardzo dobre wykształcenie i inteligencję. Myślę, że to właściwe podejście. Myślenie frakcyjne pozostaje mi całkowicie obce.

Czy już powiesiłeś portrecik Magdaleny nad pisuarem? Jak idzie trzepanko?

Alex

Dr Magdalena Ogórek o walce z pedofilią w Kościele