Dr Mentos

Data: 2009-07-01 04:28:56
Autor: Mecenas
Dr Mentos
Dawno mnie tu nie było, ale swego czasu czytałem każdy post tak dla
przypomnienia stałym czytelnikom tej grupy któży kiedyś się bardzo
burwersowali wypowiedziami Dr Mentosa, wczoraj kolega trochę przegiął
w swoich popisach domniemam i niestety Św. Piotrek przyjmuje go u
swoich bram.....

Tutaj lakoniczna informacja http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090630/NEWS01/195073486

"O wiele gorzej skończył się lot para - motolotniarza w Zakrzówku, w
powiecie kraśnickim. 26 latek latał nad polami. Nagle maszyna odmówiła
posłuszeństwa. Mężczyzna runął na pole z wysokości około 30 metrów. Z
poważnymi obrażeniami kręgosłupa trafił do szpitala."  - nie

Data: 2009-07-02 18:12:33
Autor: luca_brasi
Dr Mentos
[i]