Dr Zbigniew Kęku¶ - ustawa reprywatyzacyjna - J. Kaczyński kontra J. Kaczyński

Data: 2017-11-01 13:04:03
Autor: boukun
Dr Zbigniew Kęku¶ - ustawa reprywatyzacyjna - J. Kaczyński kontra J. Kaczyński
Data: 2017-11-01 07:42:31
Autor: jacekbialy80
Dr Zbigniew Kęku¶ - ustawa reprywatyzacyjna - J. Kaczyński kontra J. Kaczyński
Napisz lepiej boukun, gdzie się podział twój kolega Pietrzykowski

Data: 2017-11-01 18:56:10
Autor: boukun
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
Napisz lepiej boukun, gdzie się podział twój kolega Pietrzykowski

Zagin±ł on taki mój kolega jak i twój :) ale weĽ na poprawkę że
 ten totalna opozycja i japanizer i wiele innych nicków to
 Kawecki
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-02 03:07:51
Autor: jacekbialy80
Dr Zbigniew Kęku¶ - ustawa reprywatyzacyjna - J. Kaczyński kontra J. Kaczyński
Tak?..  a ja my¶lałem że jeden z nich to Bogu¶ Idzikowski

Data: 2017-11-02 12:52:08
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
Tak?..  a ja my¶lałem że jeden z nich to Bogu¶ Idzikowski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie, Idzikowski był fanatycznym antypisowcem, ale nigdy tak oficjalnie nie popierał złodziei z PO :)))

boukun

Data: 2017-11-02 05:18:25
Autor: jacekbialy80
Dr Zbigniew Kęku¶ - ustawa reprywatyzacyjna - J. Kaczyński kontra J. Kaczyński
Był?

Data: 2017-11-02 13:26:45
Autor: boukun
Dr Zbigniew Kęku¶ - ustawa reprywatyzacyjna - J. Kaczyński kontra J. Kaczyński
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
Był?

Nie ma go tu!

boukun

Data: 2017-11-02 06:41:55
Autor: jacekbialy80
Dr Zbigniew Kęku¶ - ustawa reprywatyzacyjna - J. Kaczyński kontra J. Kaczyński
Jak pamiętam, miał słabn±cy wzrok. Może jeszcze t± listę czyta, ale nie może nic napisać?

Dr Zbigniew Kęku¶ - ustawa reprywatyzacyjna - J. Kaczyński kontra J. Kaczyński