Drżyj Ukraino. Zbawca jedzie!

Data: 2013-12-01 12:38:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Drżyj Ukraino. Zbawca jedzie!
Z głębokim zrozumieniem, a nawet rozbawieniem przyjąłem wiadomość, że pan Jarosław Kaczyński wybiera się na Ukrainę. Jednoczesnie po sprawdzeniu u źródła, stanowczo dementuję, iż pan prezes ze swą świtą leci na Ukrainę Tupolewem. Niestety nie udało mi się sprawdzić, czy z panem prezesem leci tez pan Macierewicz, oraz czy Kaczyński i delegacja wystapili do tamtejszych władz o przyznanie karty stałego pobytu. Wzruszające generalnie.

http://tiny.pl/q9h8t

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-12-01 13:03:42
Autor: Lepudruk

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:529b1f9b$0$2297$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Czy ci Kaczyńscy całkiem zwariowali? Wydaje im się ze kim są? Rambo V?

Lepudruk

Data: 2013-12-01 15:21:20
Autor: Klin
W dniu 2013-12-01 13:03, Lepudruk pisze:

Czy ci Kaczyńscy całkiem zwariowali? Wydaje im się ze kim są? Rambo V?

Lepudruk

    Co ten drugi zmartwychwstaÅ‚?

Data: 2013-12-01 22:22:20
Autor: Towarzysz Gnój
Dr¿yj Ukraino. Zbawca jedzie!

U¿ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa³ w wiadomo¶ci news:l7fhe1$2hs$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2013-12-01 13:03, Lepudruk pisze:

Czy ci Kaczyñscy ca³kiem zwariowali? Wydaje im siê ze kim s±? Rambo V?

Lepudruk

   Co ten drugi zmartwychwsta³?

Dlaczego zmartwychsta³? A mo¿e sobie gdzie¶ ¿yje? (buu-ha-ha!)
gru.pl

Data: 2013-12-01 22:18:41
Autor: Towarzysz Gnój
Dr¿yj Ukraino. Zbawca jedzie!

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:529b1f9b$0$2297$65785112news.neostrada.pl...
Z g³êbokim zrozumieniem, a nawet rozbawieniem przyj±³em wiadomo¶æ, ¿e pan Jaros³aw Kaczyñski wybiera siê na Ukrainê. Jednoczesnie po sprawdzeniu u ¼ród³a, stanowczo dementujê, i¿ pan prezes ze sw± ¶wit± leci na Ukrainê Tupolewem.

Nu, nie ¶miejcie siê towarzyszu Idzikowski... Bo jak jego tam ukatrupi±, to i wasz tutaj poziom pisarski spadnie.
Buu-ha-ha!
-koolektyw

Drżyj Ukraino. Zbawca jedzie!