Dra艅stwo podatku katastralnego

Data: 2015-10-18 19:01:06
Autor: zdumiony
Dra艅stwo podatku katastralnego
Dzi艣 p艂aci si臋 grosze od metra. Tymczasem "libera艂owie" chc膮 wprowadzi膰 podatek wyw艂aszczeniowy. Pomys艂 Korwina to by ka偶dy sam ustala艂 kwot臋, ale gdy ustali za ma艂o to mu zabior膮 za t臋 kwot臋 +40%. "Zero koszt贸w" m贸wi, ale dla kogo "zero koszt贸w"? na pewno nie dla ofiar wyw艂aszczenia. To tak samo jakby zmusza膰 ludzi by sami sobie wk艂adali p臋tle na g艂ow臋 i m贸wi膰 "przecie偶 my ich nie wieszamy".
JKM chce znie艣膰 podatek odchodowy, kt贸ry jest sprawiedliw膮 "dziesi臋cin膮" znan膮 od wiek贸w, a chce zamiast tego wprowadzi膰 o wiele wi臋kszy podatek katastralny.
Nie przecz臋 偶e JKM ma charyzm臋 i inteligencj臋, wielu na to daje si臋 nabiera膰, nie analizuj膮c co za tym stoi.

Data: 2015-10-18 15:33:09
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
Podatek katastralny jest jednym z powszechniejszych podatk體 na 秝iecie.. w Europie kilka pa駍tw go nie ma w tym Polska. W wersji ze ka縟y sam okre秎a warto舵 nieruchomo禼i z natychmiastowym wykupem przez pa駍two po wy縮zej cenie ni deklarowa jest nie tylko podatkiem ale i kara za oszustwo. Gdyby by wprowadzony 20 lat temu to by秏y mieli wyregulowany rynek nieruchomo禼i i cena za m2 ni縮za minimum o polowe. W tej chwili w interesie bank體 s wysokie ceny mieszka i dom體 bo wi阠ej zarabiaj na wysokich kredytach. Tam gdzie jest podatek nazywany katastralnym istnieje kilka sposob體 obliczania jego wysoko禼i. Przy stawkach liczonych w procentach jest to metoda kapita硂wa. W砤禼iciel deklaruje warto舵 pocz眛kowa i placi w przeci眊u 50 lat coraz ni縮zy podatek. Po 50 latach przy tak obliczany podatku przestaje p砤ci podatek bo warto舵 ksi阦owa nieruchomo禼i wynosi zero z硂tych. Oczywi禼ie remonty i ulepszenia wykonane w czasie kiedy nieruchomo舵 si amortyzowala podnosz warto舵 o koszt remont體 lub ulepsze. przy tej metodzie nie jest brana pod uwag warto舵 rynkowa s眘iednich nieruchomo禼i. W drugim powszechnie spotykanym sposobie naliczania podatku katastralnego brana jest pod uwag warto舵 rynkowa w danym miejscu podobnych nieruchomo禼i. W tej metodzie wysoko舵 stawek to przeci阾nie 0,01 do 0,02% warto禼i rynkowej. Podatek katastralny wymusi by zmiany w prawie w砤sno禼i ziemi. W tej chwili w砤sno舵 jest dwuwymiarowa z bonusem wynosz眂ym glebokosc na jaka si da wbi szpadel. Po wprowadzeniu to co pod ziemia musia硂 by nale縠 do w砤禼iciela dzia砶i. Znalazl by kto u siebie rop to ropa jest jego. Podatek katastralny zostanie wprowadzony wtedy kiedy symulowane wp硑wy z takiego podatku przewy縮za wp硑wy uzyskiwane z obecnie zbieranych podatk體 zwi眤anych z nieruchomo禼iami. Jeszcze zbyt du縪 nieruchomo禼i, przede wszystkim mieszka, kupionych na r罂nych preferencyjnych warunkach za kilka procent warto禼i nie zmieni硂 w砤禼iciela i nie nabra硂 nowej du縪 wy縮zej warto禼i.

Data: 2015-10-19 00:44:43
Autor: zdumiony
Dra艅stwo podatku katastralnego
Podatek katastralny jest jednym z powszechniejszych podatk體 na 秝iecie.

Nie jestem pewien, ale to inne pa駍twa powinny zrezygnowac z tego podatku a nie wszystkie wprowadza.

Data: 2015-10-19 00:52:16
Autor: zdumiony
Dra艅stwo podatku katastralnego
W wersji ze ka縟y sam okre秎a warto舵 nieruchomo禼i z natychmiastowym wykupem przez pa駍two powy縮zej cenie ni deklarowa jest nie tylko podatkiem ale i kara za
oszustwo. To po prostu bandyctwo

Gdyby by wprowadzony 20 lat temu to by秏y mieli wyregulowany rynek nieruchomo禼i i cena za m2 ni縮za minimum o polowe.

Ni縮za cena bo za bezcen ludzie sprzedawali by mieszkania bo nie sta by硂 by na podatek?

W tej chwili w interesie bank體 s wysokie ceny mieszka i dom體 bo wi阠ej zarabiaj na wysokich kredytach.

Zarabiaj na procentach. Dadz ma硂 a oddawaj du縪.

Oczywi禼ie remonty i ulepszenia wykonane w czasie kiedy nieruchomo舵 si amortyzowala podnosz warto舵 o koszt remont體 lub ulepsze.
Nie do舵 縠 wykona remont domu to jeszcze musi wi阫szy podatek p砤ci??

W tej metodzie wysoko舵 stawek to przeci阾nie 0,01 do 0,02% warto禼i rynkowej.

Gdyby tak by硂 to by硂 by dobrze, niestety my秎i si o stawkach 100 razy wi阫szych.

> [...]
>Po wprowadzeniu to co pod ziemia musia硂 by nale縠 do w砤禼iciela dzia砶i.
Znalazl by kto u siebie rop to ropa jest jego.

Jaki to ma zwi眤ek? Poza tym znaleziono rop - stawka podatku jeszcze wzrasta?

[...]

W konstytucji powinien by zakaz podatku katastralnego

Data: 2015-10-18 19:07:16
Autor: the_foe
W dniu 2015-10-18 o 19:01, zdumiony pisze:
[...]

a czy to nie jest dra艅stwo, ze ja w ma艂ej miescinie za m2 dzia艂ki budowalnej (a mam jej sporo) p艂ac臋 tyle samo co w艂a艣ciciele w centrum warszawy a wartosc tych dzia艂ek jest co najmniej jak 1:200? W moim przypadku 1% wartosci katastralnej to by艂aby dla mnie obni偶ka.

--
@foe_pl

Data: 2015-10-18 19:13:57
Autor: zdumiony
W dniu 18.10.2015 o 19:07, the_foe pisze:
[...]

A dlaczego kto艣 maj膮c dok艂adnie tak膮 sam膮 dzia艂k臋 jak Ty ma p艂aci膰 200 razy wi臋cej? Tylko dlatego 偶e ma pecha i ma j膮 w z艂ym miejscu??

Data: 2015-10-18 19:17:57
Autor: zdumiony
[...]

I tak p艂acisz za dzia艂k臋 grosze, chyba 偶e masz j膮 bardzo du偶膮.
A czy opr贸cz dzia艂ki masz dom? To podatek katastralny by Ci臋 zrujnowa艂.

Data: 2015-10-18 20:15:55
Autor: the_foe
W dniu 2015-10-18 o 19:17, zdumiony pisze:
[...]

p艂ac臋 maksymalne stawki jakie dopuszcza rozporz膮dzenie MF. Zapewne gdyby nie one gmina momentalnie podnios艂aby te stawki. Domu nie ma, sa zabudowania do prowadzenia biznesu, wiec tych podatk贸w jako tako nie odczuwam. Pami臋tajmy, ze wartosc katastralna gruntu jest o wiele ni偶sza ni偶 wartosc rynkowa nieruchomosci. Ale nawet, gdyby by艂y takie samie i wynosi艂y 1% wartosci to wyszed艂bym na tym na sporym plusie

--
@foe_pl

Data: 2015-10-18 20:30:49
Autor: zdumiony
W dniu 18.10.2015 o 20:15, the_foe pisze:
wynosi艂y 1% wartosci to wyszed艂bym na tym na sporym plusie

"Rada gminy, w drodze uchwa艂y, okre艣la wysoko艣膰 stawek podatku od nieruchomo艣ci, z tym 偶e stawki nie mog膮 przekroczy膰 rocznie[1]:"
od budynk贸w lub ich cz臋艣ci:
mieszkalnych 鈥 0,74 z艂 od 1 m虏 powierzchni u偶ytkowej,
czyli 120 m2 to zaledwie 88.8 z艂! rocznie, maksymalnie
a teraz we藕my tylko 1% od miliona to b臋dzie
10 tysi臋cy z艂otych rocznie  !!!!
haraczu, o wiele wi臋cej ni偶 jaki艣 podatek dochodowy, wi臋kszo艣膰 emerytury na to p贸jdzie.

Data: 2015-10-19 00:55:11
Autor: the_foe
W dniu 2015-10-18 o 20:30, zdumiony pisze:
[...]

nie bierzesz pod uwag臋, ze w podatku katastralnym jest kwota wolna od podatku. ten milion to tez wyssales z palca. No i nieruchomosci do biznesu podatkuj膮 o wiele, wiele drozej...

--
@foe_pl

Data: 2015-10-18 16:57:27
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
Poszukaj w mecie projektu ustawy o tym podatku. Napisali go z 20 lat temu. Jest gotowy do przeg硂sowania i wprowadzenia. Wed硊g mnie jednym ale g丑wnym powodem nie wprowadzenia go do dzisiaj jest to ze przy metodzie kapita硂wej zebrali by mniej pieni阣zy ni zbieraj teraz z podatk體 zwi眤anych z nieruchomosciami. Prawie 100 nieruchomo禼i ma juz ksi阦i wieczyste. Znana jest warto舵 ka縟ej z nich i znany jest status kazdej nieruchomo禼i.

Data: 2015-10-19 07:58:07
Autor: zdumiony
Dra艅stwo podatku katastralnego
Napisali go z 20 lat temu. Jest gotowy do przeg硂sowania i wprowadzenia.

b阣zie tak jak z ACTA, spo砮cze駍two nie zgodzi si na to.

Data: 2015-10-19 01:04:39
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 00:55, the_foe pisze:
nie bierzesz pod uwag臋, ze w podatku katastralnym jest kwota wolna od
podatku. ten milion to tez wyssales z palca. No i nieruchomosci do
biznesu podatkuj膮 o wiele, wiele drozej...

Chodzi mi o emeryta mieszkaj膮cego w du偶ym domu z ogrodem, kt贸ry nieruchomo艣ci u偶ywa do mieszkania a nie zarabiania

Data: 2015-10-18 17:04:16
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
To niech sprzeda i kupi mieszkanie na osiedlu dla emeryt體. B阣zie mia du縪 nowych znajomych, dobra opiek medyczna. Du縪 lepsza jak mieszka na zadupiu. Z moich obserwacji wychodzi ze o takich emeryt體 najbardziej si martwica ich dzieci kt髍e tylko czekaj 縠by staruszka wykitowala to si sprzeda i b阣zie kasa. O pomocy dziadkom oczywi禼ie nie ma mowy.

Data: 2015-10-19 08:02:04
Autor: zdumiony
Dra艅stwo podatku katastralnego
To niech sprzeda i kupi mieszkanie na osiedlu dla emeryt體.

Dlaczego kto ZMUSZA do sprzeda縴? I na "osiedlu dla emeryt體" te b阣zie musia p砤ci du縴 podatek.

Data: 2015-10-22 21:03:33
Autor: Wiesiaczek
Dra艅stwo podatku katastralnego
To niech sprzeda i kupi mieszkanie na osiedlu dla emeryt贸w.

Zrobimy getta dla emeryt贸w?
To nie lepiej i艣膰 na ca艂o艣膰 i zorganizowa膰 im obozy koncentracyjne?

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-10-18 17:07:08
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
Nie ma logicznych i ekonomicznych powod體 縠by biedny emeryt mieszka w du縴m domu kt髍ego nie jest w stanie ogrza zim.

Data: 2015-10-19 08:04:40
Autor: zdumiony
Dra艅stwo podatku katastralnego
Nie ma logicznych i ekonomicznych powod體 縠by biedny emeryt mieszka w du縴m domu kt髍ego nie jest w stanie ogrza zim.

Jest pow骴: ca砮 縴cie pracowa, budowa dom, teraz chc mu ten dom zabra.
Wida 縠 zwolennikom podatku katastralnego podoba si "ruch w interesie" ludzie b阣 na gwa硉 sprzedawali domy i zamieniali na mniejsze. Nale縴 i舵 dok砤dnie w przeciwnym kierunku.
I ci co pyszcz o podatek dochodowy nie maj nic przeciw o wiele wi阫szemu wyw砤szczeniowemu.

Data: 2015-10-21 13:37:30
Autor: the_foe
W dniu 2015-10-19 o 08:04, zdumiony pisze:
[...]

ja raczej widz tu odwrotn logik: emeryci mieszkaj眂y w ciasnych m2 w centrach du縴ch miast bed zmuszeni do sprzeda縴 i kupna "pa砤cu" w Bieszczadach.

--
@foe_pl

Data: 2015-10-19 01:32:53
Autor: the_foe
W dniu 2015-10-19 o 01:04, zdumiony pisze:
[...]

jak mieszka na prowincji to nic nie zap艂aci bo nie przekroczy kwoty wolnej dla lokali mieszkalnych. A jak mieszka w centrum warszawy to sobie sprzeda, kupi domek na przedmiesciach i jeszcze bedzie mia艂 kase na m艂oda 偶on臋.

--
@foe_pl

Data: 2015-10-19 08:00:49
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 01:32, the_foe pisze:
[...]

Po pierwsze - dlaczego gdy mieszka w centrum to ma sprzeda膰? Mo偶e on nie chce sprzeda膰?
I nie wierz臋 偶e "jak mieszka na prowincji to nic nie zap艂aci bo nie przekroczy kwoty wolnej dla lokali mieszkalnych", za艂贸偶my 偶e sam b臋dzie ustala艂 i zamiast miliona powie 100 tysi臋cy, wtedy pierwszy lepszy dupek "wykupi" za 140 tysi臋cy.

Data: 2015-10-19 08:21:45
Autor: zdumiony
W dniu 18.10.2015 o 20:30, zdumiony pisze:
czyli 120 m2 to zaledwie 88.8 z艂! rocznie, maksymalnie
a teraz we藕my tylko 1% od miliona to b臋dzie
10 tysi臋cy z艂otych rocznie  !!!!

Pieprzy si臋 o "z艂ym" podatku dochodowym, tymczasem chce si臋 podnie艣膰 podatek od nieruchomo艣ci 112 razy!

Data: 2015-10-19 07:56:34
Autor: Mark Woydak
Dra艅stwo podatku katastralnego
U偶ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:n00j8i$jg$1node1.news.atman.pl...
[...]

A m贸wiono, 偶e za czas贸w szlachty gn臋biono ch艂op贸w dziesi臋cin膮. Dzis pewnie by ka偶dy marzy艂 o 10% podatku.

Mark Woydak

Data: 2015-10-19 08:19:14
Autor: zdumiony
W dniu 18.10.2015 o 19:01, zdumiony pisze:
Dzi艣 p艂aci si臋 grosze od metra. Tymczasem "libera艂owie" chc膮 wprowadzi膰
podatek wyw艂aszczeniowy. Pomys艂 Korwina to by ka偶dy sam ustala艂 kwot臋,

http://solidarni2010.pl/30465-protest-w-sprawie-podatku-katastralnego.html?PHPSESSID=0ddc52d1de2d02d45883c8d2cf562c1f

Po co podatek wyw艂aszczeniowy mia艂by by膰 wprowadzony?
Przypuszczam, 偶e dlatego, 偶e do Polski ma by膰 przyj臋tych kilka milion贸w 呕yd贸w , kt贸rzy chc膮 miesza膰 w naszych mieszkaniach.

Data: 2015-10-19 04:58:22
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
Jak倍 sprawiedliwo舵 dziejowa musi by. Skoro kilka milion體 Polakow po wojnie mieszka硂 za wsiarz w mieszkaniach kt髍e nale縜硑 do 痽d體. To mo縠 by teraz wypada硂 to odwr骳i. I niech 痽dzi mieszkaj troch w mieszkaniach po Polakach. Pozytywne b阣zie ze zap砤c bardzo du縠 podatki z kt髍ych pa駍two wybuduje mieszkania dla Polakow.

Data: 2015-10-19 15:52:50
Autor: Klin....................................................
Dra艅stwo podatku katastralnego
Jak膮艣 sprawiedliwo艣膰 dziejowa musi by膰. Skoro kilka milion贸w Polakow po wojnie mieszka艂o za wsiarz w mieszkaniach kt贸re nale偶a艂y do 呕yd贸w. To mo偶e by teraz wypada艂o to odwr贸ci膰. I niech 呕ydzi mieszkaj膮 troch臋 w mieszkaniach po Polakach. Pozytywne b臋dzie ze zap艂ac膮 bardzo du偶e podatki z kt贸rych pa艅stwo wybuduje mieszkania dla Polakow.
http://naszeblogi.pl/50359-judeopolonia-zydowskie-panstwo-w-panstwie-polskim

     呕ydzi przej臋li po powstaniu styczniowym maj膮tki szlachty zes艂anej na Sybir,
     wi臋c sprawiedliwo艣膰 dziejowa domaga si臋 by je zwr贸cili.

Data: 2015-10-19 08:48:38
Autor: niebieski
W dniu 19.10.2015 08:19, zdumiony pisze:
[...]

Wielokrotnie t艂umaczy艂e艣, 偶e podatki s膮 potrzebne. Jak ja m贸wi艂em, 偶e trzeba je ogranicza膰 do niezb臋dnego minimum, ty twierdzi艂e艣, 偶e s膮 potrzebne, bo dzi臋ki nim pa艅stwo tworzy dobra, na kt贸re pojedynczych os贸b nie by艂oby sta膰. B膮d藕 konsekwentny. Teraz bronisz teraz bur偶uj贸w, kt贸rzy dorobili si臋 drogich dom贸w, cz臋sto na krzywdzie innych? ;)
Czy偶 nie b臋dzie mi艂o, jak dzi臋ki temu podatkowi b臋d膮 mogli nacieszy膰 si臋 widokiem nowego akwaparku?

--
"Socjalizm niewiele wymaga od cz艂owieka 鈥 wymaga tylko,
by pokocha艂 to, czego normalny cz艂owiek nienawidzi,

Data: 2015-10-19 08:51:43
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 08:48, niebieski pisze:
[...]

To Korwin jest nielogiczny, walczy ze sprawiedliwym i 艂atwym do zap艂acenia podatkiem dochodowym, wszyscy s艂ysz膮 "mniejsze podatki" has艂o, kt贸re jest oszustwem, bo chce wprowadzenia podatku wyw艂aszczeniowego oraz pog艂贸wnego.
Wi臋c has艂o powinno brzmie膰 "Niskie podatki, Korwin za kratki"

Data: 2015-10-19 09:16:27
Autor: niebieski
W dniu 19.10.2015 08:51, zdumiony pisze:
[...]

Ty jeste艣 nielogiczny, nie Korwin. Korwin zawsze m贸wi tak samo: obni偶y膰 podatki do niezb臋dnego minimum. Dla wszystkich maj膮 by膰 takie same. Ty ca艂y czas popiera艂e艣 wyzysk podatkowy, a teraz, jak ma uderzy膰 w mi艂膮 ci grup臋, nagle zaczynasz m贸wi膰 innym tonem.

Data: 2015-10-19 09:20:42
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 09:16, niebieski pisze:
[...]

Nie popiera艂em "wyzysku podatkowego". Popiera艂em i popieram podatek dochodowy, kt贸ry jest sprawiedliw膮 dziesi臋cin膮. Korwin ma has艂o "niskie podatki" a chce ich podwy偶ki!

"Dla wszystkich maj膮 by膰 takie same" - czyli teraz ubogi nie p艂aci dochodowego wcale a b臋dzie musia艂 p艂aci膰 pog艂贸wny?? W jakiej wysoko艣ci i z czego? A dlaczego milioner, kt贸rego sta膰 na 1000 takich pog艂贸wnych nie b臋dzie p艂aci艂 nawet 10-ciu takich?

Data: 2015-10-19 10:05:34
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 10:04, niebieski pisze:
[...]

Gdzie tu widzisz uczciwo艣膰? Dra艅stwo nazywasz uczciwo艣ci膮? Janosika kt贸ry zabiera biednym by da膰 bogatym nazywasz uczciwym?

Data: 2015-10-19 10:08:43
Autor: niebieski
W dniu 19.10.2015 10:05, zdumiony pisze:
[...]

Znowu zaczynasz manipulowa膰. Nie mo偶esz napisa膰, 偶e Korwin komu艣 zabiera, bo on chce OBNI呕A膯 podatki, to ty chcesz zabiera膰.

Data: 2015-10-19 10:17:01
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 10:08, niebieski pisze:
Znowu zaczynasz manipulowa膰. Nie mo偶esz napisa膰, 偶e Korwin komu艣
zabiera, bo on chce OBNI呕A膯 podatki, to ty chcesz zabiera膰.

Twierdz膮c 偶e chce OBNI呕A膯 Korwin K艁AMIE, bo katastralny b臋dzie znacznie wy偶szy ni偶 dochodowy, a i pog艂贸wny dla ubogiego b臋dzie znacznie wy偶szy ni偶 obecnie dochodowy.
Wi臋c k艂amca Korwin chce PODWY呕SZY膯 podatki a m贸wi co艣 przeciwnego!

Data: 2015-10-19 10:47:42
Autor: z
Dra艅stwo podatku katastralnego
W dniu 2015-10-19 o 10:17, zdumiony pisze:
Twierdz眂 縠 chce OBNI疉 Korwin KMIE, bo katastralny b阣zie znacznie
wy縮zy ni dochodowy, a i pog丑wny dla ubogiego b阣zie znacznie wy縮zy
ni obecnie dochodowy.
Wi阠 k砤mca Korwin chce PODWY疭ZY podatki a m體i co przeciwnego!

Wybra砮 sobie to co Ci do tezy pasuje. Wybra砮 sobie pewn specyficzn grup czyli biednego emeryta co go nie sta b阣zie na utrzymanie i podatki od wielkiego gmachu w kt髍ym mieszka.
Na tej podstawie pot阷iasz w czambu wszystkie propozycje Korwina dotycz眂e obni縦i podatk體 i dobroczynnych skutk體 z tego p硑n眂ych r體nie dla biednych emeryt體.

Albo jeste zapiek硑 z natury albo dobrze op砤cany :-)

W ka縟ym razie jeste dobry w tym co tu robisz
Szacun:-)

Data: 2015-10-19 11:53:20
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 10:47, z pisze:
Wybra砮 sobie to co Ci do tezy pasuje. Wybra砮 sobie pewn specyficzn
grup czyli biednego emeryta co go nie sta b阣zie na utrzymanie i

Czyli zgadzasz si 縠 emeryta nie b阣zie sta?
Owszem, niekt髍ym jak lichwiarzom si poprawi

Data: 2015-10-19 14:57:25
Autor: z
W dniu 2015-10-19 o 11:53, zdumiony pisze:
Czyli zgadzasz si 縠 emeryta nie b阣zie sta?
Owszem, niekt髍ym jak lichwiarzom si poprawi

Je秎i emeryt jest biedny to ju go nie sta na utrzymanie za du縠go dla niego mieszkania.

Data: 2015-10-19 15:14:19
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 14:57, z pisze:
[...]

Nie, wybudowa dom, nie musi p砤ci bankowi kredytu, jako wi笨e koniec z ko馽em bez podatku, dra駍two to jeszcze obci笨y go podatkiem

Data: 2015-10-19 15:19:59
Autor: krys
zdumiony wrote:

[...]

Nie k砤m. Za sw骿 dom te p砤cisz podatek. Nawet jak jeste emerytem.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-10-19 15:39:31
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 15:19, krys pisze:
Nie k砤m. Za sw骿 dom te p砤cisz podatek. Nawet jak jeste emerytem.

ale nie w wysoko禼i 10 tysi阠y rocznie!!!

Data: 2015-10-19 08:44:12
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
10 tysi阠y rocznie to b阣zie od nowej rezydencji z basenem. Dziadka skalecza na 300 na rok. Jak nie ma na to kasy to mo縠 nie p砤ci. Wype硁i deklaracje ale pieni阣zy nie wp砤ci. US wejdzie mu na hipotek. Dok眃 zad硊縠nie nie przekroczy polowy warto禼i nieruchomo禼i nie wyrzuca go pod most. A jak przekroczy to pewno tez go nikt nie eksmituje bo bedzie taki stary ze za moment sam sie wyprowadzi w zaswiaty. Nikt go palcem nie tknie bo pomimo ze nie zap砤ci w got體ce to uregulowane zosta硂 zad硊縠nie poprzez wpis do hipoteki. Pa駍two sta硂 si jego wsp髄nikiem. Czysty i uczciwy uk砤d na kt髍ym biedny emeryt nie traci. Masz jeszcze jakie pytania?

Data: 2015-10-20 11:13:07
Autor: zdumiony
Dra艅stwo podatku katastralnego
10 tysi阠y rocznie to b阣zie od nowej rezydencji z basenem. Dziadka skalecza na 300 na rok.

Bzdura. Dom emeryta nie jest warty 300*100 z, Podatek dochodowy p砤ci si od tego co si ma i mo縩a zap砤ci, a tu biednemu ka縠 si p砤ci

Data: 2015-10-20 03:00:58
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
Ty uwazasz ze to z硑 podatek a ja ze dobry. A jak wyczailem ze ko禼i蟪 b阣zie mia do zap砤cenia mn髎two kasy, wi阠ej ni ma. To jak by jutro mieli wprowadzi podatek katastralny to jestem za.  A na pierdolenie ze jak ojce tu mieszkali i si nie godzi sprzedawac jestem odporny. Jak rodzinie zale縴 na nieruchomo禼i po staruszce to niech si zrzuca na podatek.

Data: 2015-10-20 12:13:02
Autor: zdumiony
Dra艅stwo podatku katastralnego
A jak wyczailem ze ko禼i蟪 b阣zie mia do zap砤cenia mn髎two kasy, wi阠ej ni ma.

Czyli jeste z powodu nienawi禼i. Mo縠 i ja strac ale niech inni strac

Data: 2015-10-20 03:55:37
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
Raczej jak w dowcipie w kt髍ym d縤n daje komu propozycje ze spe硁i jego 縴czenie ale pod warunkiem ze s眘iad b阣zie mia to podw骿nie . i go舵 縴czy sobie 縠by mu jedno jajko uschlo. Parafie b阣 zwyczajnie bankrutowaly przez ten podatek. Ka縟e nie umiarkowanie a nie tylko w jedzeniu i piciu si kiedy 糽e ko馽zy.

Data: 2015-10-19 15:42:27
Autor: krys
zdumiony wrote:

W dniu 19.10.2015 o 15:19, krys pisze:
Nie k砤m. Za sw骿 dom te p砤cisz podatek. Nawet jak jeste emerytem.

ale nie w wysoko禼i 10 tysi阠y rocznie!!!

A sk眃 wiesz?

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-10-19 17:58:03
Autor: z
W dniu 2015-10-19 o 15:14, zdumiony pisze:
[...]

Nie dociera.
Opr骳z szcz眛kowego jak si wczytasz katastralnego ma by zmniejszenie i likwidacja innych podatk體.
Tak samo mog powiedzie 縠 Twojemu emerytowi si polepszy bo straci 100 z a zyska 500.

Ale Ty przecie nie zrozumiesz i dalej b阣ziesz si czepia jednego szczeg蟪u. A przecie jak mawia Kopaczowa: 12 z minimalna stawka godzinowa dla um體 o zlecenie jest jedn z cz甓ci jej planu i nie mo縠 by ot tak wdro縪na bez policzenia i zastanowienia si czy bud縠t pozwoli ;-)

A tak serio. Atakujesz Korwina z pozycji Petru, Lewicy, Kukiza... czy tylko z w砤snej g硊poty?

Data: 2015-10-20 11:15:15
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 17:58, z pisze:
[...]

Ale podatek dochodowy, kt髍y jest podatkiem jak najbardziej sprawiedliwym, to grosze w por體naniu z katastralnym. Wi阠 nie mamcie 縠 emerytowi si polepszy.
Polepszy si prezesom wielkich sp蟪ek.

Data: 2015-10-19 10:57:50
Autor: niebieski
W dniu 19.10.2015 10:17, zdumiony pisze:
[...]

Przyczepi艂e艣 si臋 jednego fragmentu i nie potrafisz ogarn膮膰 ca艂o艣ci. On chce OBNI呕Y膯 podatki poprzez zmian臋 systemu podatkowego. Nie rozumiem sk膮d taki atak na katastralny, skoro ju偶 dzisiaj p艂aci si臋 podatek od nieruchomo艣ci.

Data: 2015-10-19 11:54:10
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 10:57, niebieski pisze:
[...]

To tak jakby p艂aci艂o si臋 1% dochodowego a kto艣 chcia艂by podnie艣膰 to do 80%

Data: 2015-10-19 12:03:20
Autor: niebieski
W dniu 19.10.2015 11:54, zdumiony pisze:
[...]

Z programu parti KORWIN:

" 5.3.5. Podatek od budowli nale偶y zmniejszy膰 z 2% do 0,2% ich warto艣ci. Powinien by膰 te偶 m贸c by膰 odliczany od innych podatk贸w."

To jest to twoje "podwy偶szanie podatk贸w przez Korwina"???

Uczepiasz si臋 jakiego艣 fragmentu i do niego dorabiasz swoj膮 wizj臋 "darwinowskiego kapitalizmu", a fakty si臋 nie licz膮.

Data: 2015-10-19 12:43:48
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 12:03, niebieski pisze:
[...]

Powiedzia艂 ile jego zdaniem powinien wynosi膰 podatek od budynk贸w mieszkalnych? A ile podatek pog艂贸wny?

Data: 2015-10-19 13:22:37
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 12:46, niebieski pisze:
Powiedzia艂 ile jego zdaniem powinien wynosi膰 podatek od budynk贸w
mieszkalnych? A ile podatek pog艂贸wny?
Mniej.

Teraz te dwa podatki s膮 zero. B臋dzie jeszcze mniej? ;-)

Data: 2015-10-19 13:35:32
Autor: niebieski
W dniu 19.10.2015 13:22, zdumiony pisze:
[...]

Znowu musz臋 powtarza膰?

Data: 2015-10-19 14:57:25
Autor: krys
zdumiony wrote:

W dniu 19.10.2015 o 12:46, niebieski pisze:
Powiedzia ile jego zdaniem powinien wynosi podatek od budynk體
mieszkalnych? A ile podatek pog丑wny?
Mniej.

Teraz te dwa podatki s zero. B阣zie jeszcze mniej? ;-)

Skoro one s zero, to co ja co kwarta p砤c do gminy?

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-10-19 15:15:07
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 14:57, krys pisze:
Skoro one s zero, to co ja co kwarta p砤c do gminy?

Inne podatki, malutkie w por體naniu do tego co chc wprowadzi

Data: 2015-10-19 15:18:40
Autor: krys
zdumiony wrote:

W dniu 19.10.2015 o 14:57, krys pisze:
Skoro one s zero, to co ja co kwarta p砤c do gminy?

Inne podatki, malutkie w por體naniu do tego co chc wprowadzi

Aha, dzi阫i za u秝iadomienie. Czy w takim razie zap砤cisz za mnie te malutkie "zerowe" podatki? Bo jak na m骿 gust to "zero" jest ca砶iem du縠, zw砤szcza jak nagle ni z gruszki, ni z pietruszki przeklasyfikowano nam grunty.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-10-19 15:38:54
Autor: zdumiony
W dniu 19.10.2015 o 15:18, krys pisze:
[...]

W por體naniu, gdyby wprowadzili to co chc niekt髍zy

Data: 2015-10-19 09:46:47
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
Sporo ko禼io丑w si 秝inie z powodu tego podatku. To podatek od maj眛ku a ko禼io硑 drogie w budowie, duzo w nich z硂tych klamek, dzia砶i du縠. Pewno jakie przepierki kasy by硑 przy okazji robione. Warto舵 ksi阦owa maja du勘 to i podatek spory b阣zie.

Data: 2015-10-19 18:56:24
Autor: u2
Dra艅stwo podatku katastralnego
Warto舵 ksi阦owa maja du勘 to i podatek spory b阣zie.

te mniutek to ty zydzior zazdrosny o kosciolkowych:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-19 18:57:04
Autor: niebieski
Dra艅stwo podatku katastralnego
W dniu 19.10.2015 18:46, Zenek Kapelinder pisze:
Sporo ko艣cio艂贸w si臋 艣winie z powodu tego podatku. To podatek od maj膮tku a ko艣cio艂y drogie w budowie, duzo w nich z艂otych klamek, dzia艂ki du偶e. Pewno jakie艣 przepierki kasy by艂y przy okazji robione. Warto艣膰 ksi臋gowa maja du偶膮 to i podatek spory b臋dzie.
Zenek, ty si臋 nie ciesz przedwcze艣nie. Odbij膮 sobie na ni偶szym VAT i akcyzie.

Data: 2015-10-19 10:00:40
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
Nawet jak sobie na czym odbija to i tak na plus wyjdzie bo teraz nie ma podatku katastralnego i tez sobie odbijaj.

Data: 2015-10-19 11:11:23
Autor: Zenek Kapelinder
Dra駍two podatku katastralnego
Poszukalem w necie, z czystej ciekawo艣ci, ile kosztuje zbudowanie ko艣cio艂a. Parafia obejmuj膮ca 5000 ludzi a nie tylko katolik贸w potrzebuje ko艣cio艂a za 15-20 milion贸w z艂otych. Przy stawce 1鈩 podatek wyniesie 150-200 tysi臋cy rocznie. Przy 艢wi膮tyni Opatrzno艣ci Bo偶ej wysoko艣膰 podatku b臋dzie liczona w milionach z艂otych rocznie.

Data: 2015-10-19 20:28:09
Autor: z
[...]

Czyli ca艂e lewactwo powinno kibicowa膰 Korwinowi ;-)

Data: 2015-10-19 18:09:40
Autor: u2
Dra艅stwo podatku katastralnego
W dniu 2015-10-18 o 19:01, zdumiony pisze:

Nie przecz臋 偶e JKM ma charyzm臋 i inteligencj臋, wielu na to daje si臋
nabiera膰, nie analizuj膮c co za tym stoi.

toz to spaslak zydzior zerujacy na nas gojcach:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Dra艅stwo podatku katastralnego