Drętwiejące palce, w sumie wiem dlaczego ale...

Data: 2013-08-22 12:57:17
Autor: Alfer_z_pracy
Drętwiejące palce, w sumie wiem dlaczego ale...
piecia aka dracorp napisał:
Ale ostatnio cały czas czuję mrowienie w palcach.

Proszę, coraz mniej nas, rowerzystów. Lada chwila jedyne co będziesz mógł to turlać się wózkiem inwalidzkim po chodniku i oglądać wspominkowe foty jak jeszcze jeździłeś po górach!

A na serio: pewnie masz rację, że to tylko wina powiedzmy złej geo i da się to łatwo wyeliminować. Niemniej weź pod uwagę, że niestety jest jakiś cień prawdopodobieństwa iż taki objaw może być sygnałem od organizmu czegoś większego. Tfu tfu, ale udać się raz na jakiś czas do kolesia w białym fartuchu nie jest najgłupszym pomysłem. Wiem, wiem, te kolejki po numerek ;)

A.

Drętwiejące palce, w sumie wiem dlaczego ale...