[very short rec] Drag me to hell.

Data: 2009-08-29 01:03:46
Autor: Lech
[very short rec] Drag me to hell.
Dno.
Dialogi - niedobre.
Aktorstwo - niedobre.
Efekty specjalne - niedobre.
Czyli coś a'la Polański w stylu Bollywood. Naiwny, przerysowany, dosłowny i głupi po prostu.

Gniot niemożebny. Kompletnie niezrozumiałe 7,4 na IMDB.

Jak ktoś się nudzi i stwierdzi, że może spróbuje toto obejrzeć, to niech lepiej sobie zapuści Klan w TV.

Lech

Data: 2009-08-28 20:32:45
Autor: rs
[very short rec] Drag me to hell.
On Sat, 29 Aug 2009 01:03:46 +0200, "Lech"
<lechszukapracyWYWALTO@gmail.com> wrote:

[...]

zapewne dla ciebie niezrozumiale, a dla mnie calkiem udany powrot
raimiego do  swoich niskobudzetowych poczatkow.  <rs>

Data: 2009-08-29 12:13:25
Autor: Lech

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:9ktg959bgna1uu4hvbsq4to1r04j7oi14q4ax.com...
[...]

To prawda - zupełnie niezrozumiała dla mnie jest wartość niskobudżetowości. :)

Lech

Data: 2009-08-29 12:20:30
Autor: rs
[very short rec] Drag me to hell.
On Sat, 29 Aug 2009 12:13:25 +0200, "Lech"
<lechszukapracyWYWALTO@gmail.com> wrote:

To prawda - zupełnie niezrozumiała dla mnie jest wartość niskobudżetowości. :)

Lech

no to wszystko jasne. <rs>

Data: 2009-08-29 21:39:34
Autor: Tiber
[very short rec] Drag me to hell.
Silly, silly rs nabazgrału:

To prawda - zupełnie niezrozumiała dla mnie jest wartość
niskobudżetowości. :)

Lech

no to wszystko jasne. <rs>

To bardzo fajnie, że w tym kraju pozwala się jeszcze ludziom posiadać (i wyrażać) skrajnie odmienne opinie. Oczywiście ich szanując.

--
tbr

Data: 2009-08-31 11:34:23
Autor: Malkontent
[very short rec] Drag me to hell.
Dnia Sat, 29 Aug 2009 12:13:25 +0200, "Lech"
<lechszukapracyWYWALTO@gmail.com> napisał:

To prawda - zupełnie niezrozumiała dla mnie jest wartość niskobudżetowości.

Czy nie wydaje Ci się że wysokobudżetowość ma znaczenie w filmach:
a. batalistycznych
b. katastroficznych
c. z gwiazdorską obsadą
Patrząc na to z innej perspektywy nawet wysokobudżetowy film można
totalnie spieprzyć.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-08-29 16:24:50
Autor: Tiber
[very short rec] Drag me to hell.
Silly, silly Lech nabazgrału:

Gniot niemożebny. Kompletnie niezrozumiałe 7,4 na IMDB.

7,8 :>

--
tbr

Data: 2009-08-31 11:30:50
Autor: Malkontent
[very short rec] Drag me to hell.
Dnia Sat, 29 Aug 2009 01:03:46 +0200, "Lech"
<lechszukapracyWYWALTO@gmail.com> napisał:

Dno.
Dialogi - niedobre.
Aktorstwo - niedobre.
Efekty specjalne - niedobre.

Hmmm. Nie do końca się zgadzam. Dialogi takie raczej neutralne. Jakie
powinny być według Ciebie? Dowcipniejsze? Wulgarniejsze? Straszne?
Aktorstwo też raczej nie całkiem z najniższej półki, chociaż rewelacji
nie ma. Co do efektów, to tylko jeden moment jest według mnie poniżej
normy:  <spoiler>   fcnqnwąpr xbjnqłb v jlynghwąpr tnłxv  <koniec
spoilera>.  A wątek <spoiler>  cbzlyravn xbcreg  <koniec spoilera> był
całkiem interesujący chociaż pewnie nie nowy.
Obejrzałem całośc bez zbytniego obrzydzenia.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-09-03 11:57:35
Autor: Himera
[very short rec] Drag me to hell.
ja sie nie zgodze.
nie bylo to wybitne kino swego gatunku ale gniotem tez nie bylo.
atmosfera grozy nawet utrzymywala w napieciu. stara cyganka jak dla mnie bardziej obrzydliwa niz straszna no ale jak wyskoczyla z nienacka to az podskoczylam.
ogolnie dalabym 6/7 na 10siec.

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

Data: 2009-09-03 21:57:49
Autor: Welon
Himera wrote:

ale jak wyskoczyla z nienacka to az

Jakby wyskoczyla z nacka, byloby spokojniej.
Lub z wacka?...

--
Krzysztof

[very short rec] Drag me to hell.