[very short rec] Drag me to hell.

Data: 2009-08-31 11:30:50
Autor: Malkontent
[very short rec] Drag me to hell.
Dnia Sat, 29 Aug 2009 01:03:46 +0200, "Lech"
<lechszukapracyWYWALTO@gmail.com> napisał:

Dno.
Dialogi - niedobre.
Aktorstwo - niedobre.
Efekty specjalne - niedobre.

Hmmm. Nie do końca się zgadzam. Dialogi takie raczej neutralne. Jakie
powinny być według Ciebie? Dowcipniejsze? Wulgarniejsze? Straszne?
Aktorstwo też raczej nie całkiem z najniższej półki, chociaż rewelacji
nie ma. Co do efektów, to tylko jeden moment jest według mnie poniżej
normy:  <spoiler>   fcnqnwąpr xbjnqłb v jlynghwąpr tnłxv  <koniec
spoilera>.  A wątek <spoiler>  cbzlyravn xbcreg  <koniec spoilera> był
całkiem interesujący chociaż pewnie nie nowy.
Obejrzałem całośc bez zbytniego obrzydzenia.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

[very short rec] Drag me to hell.