Drągowski bije w sufit

Data: 2009-03-30 11:11:30
Autor: Dieter
Drągowski bije w sufit
Glowni akcjonariusze posiadaja 99.98% wszystkich akcji, free float 0.02%. Jest ciekawie. Jak na razie mamy wzrost z 96 gr. na 5 zł.

Akcjonariat: stooq.com/q/h/?s=add

Wykres: stooq.com/q/?s=add&c=1y&t=l&a=lg&b=0

D. --

Data: 2009-03-30 13:20:56
Autor: iktorn
Drągowski bije w sufit
Dieter pisze:
Glowni akcjonariusze posiadaja 99.98% wszystkich akcji, free float 0.02%. Jest ciekawie. Jak na razie mamy wzrost z 96 gr. na 5 zł.

Akcjonariat: stooq.com/q/h/?s=add

Wykres: stooq.com/q/?s=add&c=1y&t=l&a=lg&b=0

Takiego wzrostu na papierze to pewnie nawet w Gabonie nikt by się nie spodziewał, ciekawe do ilu podciągną? 100zł? :)

Data: 2009-03-30 13:33:37
Autor: Flyte
Drągowski bije w sufit
Witam,

> Glowni akcjonariusze posiadaja 99.98% wszystkich akcji, free float 0.02%. > Jest ciekawie. Jak na razie mamy wzrost z 96 gr. na 5 zł.

Czyli papier wyjatkowo podatny na spekulacje. Jak sie to ma do wynikow? Jezeli 0,02% jest w obrocie, to po co wogole wystawiac spolke na gielde? Wg mnie ma co na celu wywindowanie ceny papieru, a pozniej ozenienie komu popadnie. Ale moge sie mylic.

Zreszta nie przewiduje rozwoju rynku na ktorym dziala Dragowski. Byc moze taka dzielalnosc ma sens w przypadku firm (powierzchnie biurowe itp), ale w przypadku detalicznej mieszkaniowki niekoniecznie. Zwala na papierze bedzie rownie dynamiczna co dotychczasowy wzrost.

Flyte

Data: 2009-03-30 11:51:16
Autor: Dieter
Drągowski bije w sufit
Za duzo myslisz, a im wiecej myslisz, tym wiecej pojawia sie sprzecznosci. Kurs idzie w gore i tyle.

D.

Data: 2009-03-30 14:56:11
Autor: Fidelio
Drągowski bije w sufit
Użytkownik "Dieter" <dieterx@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gqqbnk$4n3$1inews.gazeta.pl...
Za duzo myslisz, a im wiecej myslisz, tym wiecej pojawia sie sprzecznosci.
Kurs idzie w gore i tyle.

D.

Takie cuś to najlepiej omijać z daleka ;-)

Data: 2009-03-30 15:46:01
Autor: Dombrek
Drągowski bije w sufit
Takie cuś to najlepiej omijać z daleka ;-)

Dlaczego?! Wchodzisz za 0,5% portfela i idziesz spać na tydzień/miesiąc. Jak zdechnie to mała strata, a jak skosisz 1000% to przyjemny dodatek. Wszystko jest kwestią MM.
Dombrek

Data: 2009-03-30 18:53:49
Autor: fatso
Drągowski bije w sufit
Dombrek wrote:
[...]

350% wzrostu w tydzien, jakies 76K obrotu
Moim zdaniem czysta spekulacja. Moze sie tak nadymaja dla jakiegos
grubego Zyda z zagranicy? Idealna sytuacja do gry krotkiej. Tylko kto
ma dosyc papieru aby wsadzic kij w ten rozpedzony wehikul?

fatso

Data: 2009-03-30 11:40:10
Autor: Krakus
Drągowski bije w sufit

Zwroccie uwage na SEKO :

:
zdaniem analityków BM BGŻ, perspektywy dla Seko są dobre.

"Spółka zamierza w tym roku rozpocząć budowę nowego zakładu
produkcyjnego, co pozwoli zwiększyć moce produkcyjne nawet o 100
proc., a część kosztów inwestycji (60 proc. z planowanych 30 mln zł)
pokryte zostanie z dotacji unijnych. Dodatkowym atutem spółki jest
brak zadłużenia odsetkowego" - podano w raporcie. (PAP)

Data: 2009-03-30 15:41:55
Autor: michaça
Drągowski bije w sufit
spodziewał, ciekawe do ilu podciągną? 100zł? :)
mnie bardziej ciekawi ktore spolki beda nastepne w kolejce do parainodalnego krecenia, zebym zdazyl sie ubrac przed
moje wstepne typy do cormay, wojas i variant ;-)

Data: 2009-03-30 22:15:59
Autor: Joachim
Drągowski bije w sufit
michaça pisze:
spodziewał, ciekawe do ilu podciągną? 100zł? :)
mnie bardziej ciekawi ktore spolki beda nastepne w kolejce do parainodalnego krecenia, zebym zdazyl sie ubrac przed
moje wstepne typy do cormay, wojas i variant ;-)

hehe, może WASKO
wolumen podobny

J.

Data: 2009-03-30 16:16:28
Autor: skippy
Drągowski bije w sufit
zobacz płynność

Data: 2009-03-30 22:11:53
Autor: Greg
Drągowski bije w sufit
Użytkownik "Dieter" <dieterx.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Glowni akcjonariusze posiadaja 99.98% wszystkich akcji, free float 0.02%.
Jest ciekawie. Jak na razie mamy wzrost z 96 gr. na 5 zł.

Coś mnie tu nie pasi.

Akcjonariat: stooq.com/q/h/?s=add

- Liczba wszystkich akcji: 9,350,000 akcji
- Liczba w posiadaniu Drągowskich: 9,350,000 akcji

Czyli mnie tak na oko wychodzi 100%, a nie 99,98%
Choć prosty ze mnie człek, na inżynerii finansowej się nie znam, a inżyniery
pewnie już potrafią zrobić tak, by było łącznie 100,02% akcji.

Prosty człek zauważył też, że data aktualizacji infornacji dot. akcjonariatu
to "5 Sty 1999"

Wykres: stooq.com/q/?s=add&c=1y&t=l&a=lg&b=0

Nawet przy założeniu, że free float wynosi 0.02%, to w obrocie
"pozarodzinnym" jest 1870 akcji.
Dzisiejszy obrót to 73409 akcji.
Albo tata co dzień opycha papier mamie, albo aktualny free float jest ciut
iiny.

Data: 2009-03-30 21:39:45
Autor: fatso
Drągowski bije w sufit
Greg wrote:
[...]

Fajna sytuacja. Tez bym tak robil obrot opychajac akcje bliskim.
Gra w trzy karty, kazdy Cygan to umie. A jak sie juz gawiedz napali
i wyciagnie te akcje pod sufit to wtedy kopiemy w stolik i spierdalamy z kasa.

fatso

Data: 2009-03-31 09:36:44
Autor: fatso
Drągowski bije w sufit
[...]