Dragowski - kolejne 50%

Data: 2009-04-01 09:30:51
Autor: Dieter
Dragowski - kolejne 50%
Dragowski od mojego ostatniego posta zrobil kolejne 100% w gore, w tym dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie odbija i wyjda na nich na zero.

D. --

Data: 2009-04-01 11:01:21
Autor: Krakus
Dragowski - kolejne 50%
Uchwała Nr 150/2009
Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
z dnia 1 kwietnia 2009 r.
w sprawie czasowego ograniczenia zakresu zleceń maklerskich
przyjmowanych
do realizacji oraz unieważnienia niezrealizowanych zleceń maklerskich
na akcje spółki AD DRĄGOWSKI S.A.

§ 1
Na podstawie § 110 ust. 1 Regulaminu Giełdy oraz § 5 Rozdziału VI
Szczegółowych Zasad Obrotu Giełdowego, Zarząd Giełdy postanawia, co
następuje:
1) zlecenia maklerskie po każdej cenie (PKC), po cenie rynkowej na
otwarcie (PCRO) oraz po cenie rynkowej (PCR) na akcje spółki AD
DRĄGOWSKI S.A.,
w dniach od 2 kwietnia 2009 r. do 10 kwietnia 2009 r. (włącznie) nie
będą przyjmowane,
2) zlecenia maklerskie na akcje spółki AD DRĄGOWSKI S.A., przekazane
na giełdę a niezrealizowane do dnia 1 kwietnia 2009 r. (włącznie),
tracą ważność.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

kom amp/

Data: 2009-04-01 10:41:25
Autor: fatso
Dragowski - kolejne 50%
Dieter wrote:
[...]

ciekawa sytuacja.  ta firma nie ma zupelnie plynnosci. W tej chwili np widze, ze ktos chce kupic PKC
113 akcji a inny PKC sprzedawal 13 PKC- i nic sie nie dzialo.
Widzialem gdy walczono w Londynie o akcje klubu pilkarskiego i wojna szla o kazda jedna akcje.
Mysle ze tutaj toczy sie boj w radzie nadzorczej spolki gdzie liczyl sie bedzie kazdy glos.
No i ci Dragowscy teraz wyrywaja akcje ludziom z gardla PKC. Dojdziemy do 100zl za akcje?

fatso

Data: 2009-04-01 11:41:13
Autor: gg
Dragowski - kolejne 50%
Użytkownik "Dieter" <dieterx.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqvc8b$b59$1inews.gazeta.pl...
[...]

naganisz leszczy żeby korzystnie wyskoczyć?

P.

Data: 2009-04-01 12:05:43
Autor: Fidelio
Dragowski - kolejne 50%
[...]

Przy takiej płynności może nie być komu sprzedać potem tych akcji, ale gratuluje, rozumiem że jesteś już obrzydliwie bogaty, także nie przejmuj się frajerami miszczu ;-)

PS. Zamieniłeś gwiazdy na Drągowskiego?

Data: 2009-04-01 12:24:21
Autor: george
Dragowski - kolejne 50%

"Dieter" <dieterx.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gqvc8b$b59$1inews.gazeta.pl...
[...]

chyba troche ulegasz magii cyferek z kolumny  "cena transakcji"...
george

Data: 2009-04-01 12:31:07
Autor: XXL
Dragowski - kolejne 50%
Dieter <dieterx.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Dragowski od mojego ostatniego posta zrobil kolejne 100% w gore, w tym dzisiaj 50%, a frajerzy ciagle nie dowierzaja, dziwia sie, analizuja wskazniki typu c/z i kisza syfony kupione 2 lata temu liczac, ze sie odbija i wyjda na nich na zero.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Może podasz ile tysięcy/dziesiątek tysięcy/setek tysięcy zarobiłeś do tej pory
na spółce Drągowski?
To w tej chwili największy spekulacyjny śmieć na GPW.
Podaje za www.bankier.pl wskaźniki spółki Drągowski: C/Z > 10 000 !!!!!!!!!!!
C/WK > 10 !!!
Komentarz zbyteczny. Swego czasu też polecałeś pewna spółkę na literę "p".
Tam też miały być wzrosty o 200%. --

Data: 2009-04-01 13:11:56
Autor: Dieter
Dragowski - kolejne 50%
To w tej chwili największy spekulacyjny śmieć na GPW.
Podaje za www.bankier.pl wskaźniki spółki Drągowski: C/Z > 10
000 !!!!!!!!!!! C/WK > 10 !!!

I co z tego skoro rosnie? Za duzo czytasz ksiazek od AF.

Komentarz zbyteczny. Swego czasu też polecałeś pewna spółkę na literę "p".
Tam też miały być wzrosty o 200%.

Byly wzrosty 100%. Teraz sa juz 1200%.

D.

Data: 2009-04-01 15:35:43
Autor: george
Dragowski - kolejne 50%

"Dieter" <dieterx.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:gqvp6s$9e0$1inews.gazeta.pl...
[...]

to graniczy ze śmiesznością Dieter z całym szacunkiem.
george

Data: 2009-04-02 09:19:02
Autor: skippy
Dragowski - kolejne 50%
 W zwi?zku ze zgłoszonym na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (Dz. U. z 2005 r. Nr 183, poz. 1538) przez Komisję Nadzoru Finansowego ż?daniem, Zarz?d Giełdy, działaj?c na podstawie § 30 ust. 2 Regulaminu Giełdy, postanawia zawiesić obrót akcjami spółki AD DRˇGOWSKI S.A. na okres jednego miesi?ca pocz?wszy od dnia 2 kwietnia 2009 r.

Data: 2009-04-02 09:41:32
Autor: martinez
Dragowski - kolejne 50%

Użytkownik "skippy" <man2@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gr1peb$cen$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
Co za niesprawiedliwość, o tym gwiazdy nic nie mówiły....

martinez

Data: 2009-04-02 09:56:27
Autor: Virck
Dragowski - kolejne 50%
 Za miesiac od razu sie otworzy 1000% z luka w gore...-;))))))

Data: 2009-04-02 10:24:35
Autor: gg
Dragowski - kolejne 50%
[...]

jak szkoda... a miałem w to wejść dzisiaj za całą kasę.... ;)

P.

Data: 2009-04-01 13:02:12
Autor: Greg
Dragowski - kolejne 50%
[...]

No to pochwal się ile udało Ci się kupić.

Data: 2009-04-01 11:53:35
Autor: Dieter
Dragowski - kolejne 50%
100% postow to niedowierzanie we wzrost i dlatego rosnie. Obrot pojawi sie gdy leszcze przekonaja sie do tego wzrostu i zaczna kupowac.

D.

Data: 2009-04-01 14:09:09
Autor: x
Dragowski - kolejne 50%
Dieter pisze:
100% postow to niedowierzanie we wzrost i dlatego rosnie. Obrot pojawi sie gdy leszcze przekonaja sie do tego wzrostu i zaczna kupowac.

D.

taaa.... w poniedzialek za 1200 zl kupowalem na piec rat

Data: 2009-04-01 15:31:32
Autor: Fidelio
Dragowski - kolejne 50%
Użytkownik "Dieter" <dieterx.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqvkjv$i1h$1inews.gazeta.pl...
100% postow to niedowierzanie we wzrost i dlatego rosnie. Obrot pojawi sie
gdy leszcze przekonaja sie do tego wzrostu i zaczna kupowac.

D.

Brednie, nikt tu nie negował wzrostu, tylko w tego typu wydmuszkach jest z reguły tak, że na końcu zostajesz z bezwartościowym papierem.
Dziś 100% w górę  jutro 200% w dół, dziękuję bardzo ;-)

Data: 2009-04-01 16:28:25
Autor: Virck
Dragowski - kolejne 50%
Wszystko jest ok dopoki da sie sprzedac drozej niz sie kupilo.....Czytaj zysk jest wtedy gdy inwestycja zostala zrealizowana.....
Tu masa zazdrosnikow siedzi...Zycza aby spadlo, bo jak tak dzien w dzien mozna patrzec jak inne syfy w dol a jakis Dragowaki po 70% w gore dzien w dzien....To niesprawiedliwe...-;)))
A kysz niech teraz bedzie taka zjeba na tym, ze nie da sie sprzedac nizej niz 90% taniej...-;))))

Data: 2009-04-01 16:32:03
Autor: george
Dragowski - kolejne 50%

"Virck" <Virck_Longe@verizon.net> wrote in message news:00194569$0$329$c3e8da3news.astraweb.com...
[...]

no przyznam zysk na 50 akcjach kupionych po 1 pln i sprzedanych po 12 robi wrażenie...
cale pięsset złotych, extra.

george

Data: 2009-04-01 16:56:24
Autor: Fidelio
Dragowski - kolejne 50%
Użytkownik "Virck" <Virck_Longe@verizon.net> napisał w wiadomości news:00194569$0$329$c3e8da3news.astraweb.com...
[...]

Tak jak teraz jest ciężko kupić te akcje tak samo trudno będzie je potem sprzedać, jeszcze wspomnisz moje słowa ;-)
A wtedy wirtualny mega zysk zamieni się w faktyczną mega stratę.
Źle nikomu nie życzę, jak ktoś zarobił na tej firmie krzak 100% czy więcej to gratuluję sukcesu.

Data: 2009-04-01 18:10:12
Autor: Virck
Dragowski - kolejne 50%

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gqvvan$nsj$1news.task.gda.pl...
[...]

Dlatego pisze...Dopoki nie sprzedane to wszystko jest teoria....I radosc jest teoretyczna.....Ale dzis mozna bylo opedzlowac ....Tylko ta zachlannosc jest jak kij samobij....

Data: 2009-04-01 23:04:24
Autor: stary
Dragowski - kolejne 50%

[...]

Sam jesteś leszcz,wrózbita i idiota myślacy ze wszyscy wokół to stado baranów.

stary

Data: 2009-04-02 09:40:08
Autor: Dieter
Dragowski - kolejne 50%
Moze i idiota, ale za to jaki skuteczny Mr. Malkontencie.

D.

Data: 2009-04-02 23:10:44
Autor: Greg
Dragowski - kolejne 50%
Użytkownik "Dieter" <dieterx.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqvkjv$i1h$1inews.gazeta.pl...

100% postow to niedowierzanie we wzrost i dlatego rosnie.

Mój post nie był niedowerzaniem we wzrost, tylko niedowierzaniem, że cokolwiek udało Ci się kupić, zważając na:
a) płynność
b) fakt że, teoretycznie, 100% akcji jest w posiadaniu familii Drągowskich

Obrot pojawi sie
gdy leszcze przekonaja sie do tego wzrostu i zaczna kupowac.

Obrót, jakikolwiek, tak prędko się nie pojawi :)

Data: 2009-04-01 13:24:12
Autor: iktorn
Dragowski - kolejne 50%
Dieter pisze:
Dragowski od mojego ostatniego posta zrobil kolejne 100% w gore

To po ile będziesz sprzedawał?

W ciągu 10 dni mamy 10-krotny wzrost.
Zakładając utrzymanie trendu:
20 - 100x
30 - 1000x
90 - 1 000 000 000

Po 3 miesiącach z zainwestowanej złotówki mamy miliard!
Ahh miałem kupić choć jedną akcję :P

Data: 2009-04-02 11:08:03
Autor: dstf
Dragowski - kolejne 50%
[...]

Ile by to nie było tanio się dałeś sprzedać Dieter. Od tej pory twój nick zawsze będzie mi się kojarzył z najgorszym typem akwizytora, bezwzględnym wciskaczem gówna.

dstf

Data: 2009-04-02 09:51:53
Autor: Dieter
Dragowski - kolejne 50%
Rozumiem, ze caly czas zyjesz w przekonaniu, ze gielda to jeden z oddzialow Caritasu lub PCK, a kasa zarobionych na gpw pochodzi ze zbiorki w marketach prowadzonej przez harcerzy. Obudz sie.

D.

Data: 2009-04-02 11:53:47
Autor: george
Dragowski - kolejne 50%

"Dieter" <dieterx.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:gr21rp$7ah$1inews.gazeta.pl...
[...]

rozumiem że myślisz że umiesz "pompowac" ?

Data: 2009-04-02 10:00:01
Autor: Dieter
Dragowski - kolejne 50%
Unikam myslenia w grze na gieldzie. Gram z trendem.

D.

Data: 2009-04-02 13:50:07
Autor: dstf
Dragowski - kolejne 50%
Rozumiem, ze caly czas zyjesz w przekonaniu, ze gielda to jeden z oddzialow
Caritasu lub PCK, a kasa zarobionych na gpw pochodzi ze zbiorki w marketach
prowadzonej przez harcerzy. Obudz sie.

Pisząc to potwierdzasz tylko moją opinię o tobie. Gram raczej na kotraktach, gdzie mój zysk oznacza bezpośrednio stratę kogoś innego (i odwrotnie rzecz jasna), ale nikogo do transakcji nie namawiam. Nie posiadam a nawet gdybym takie miał nie wykorzystywabym poufnych informacji bo mam pewne zasady moralne od których nie zwalnia brak znajomości innych na rynku.

Bezczelne naganianie na spółkę o zerowej płynności, która w 99.5% jest w posiadaniu właścicieli (http://tinyurl.com/c2o3db) niewatpliwie w celu osiągnięcia własnej korzyści uważam za zwykłe kurestwo.

dstf

Data: 2009-04-02 18:25:51
Autor: dstf
Dragowski - kolejne 50%
Jeszcze słówko w temacie, rewelacyjne rozpracowanie spółki na podstawie komunikatów i sprawozdań giełdowych by trystero http://www.trystero.pl/archives/2765

dstf

Data: 2009-04-02 19:22:32
Autor: Dieter
Dragowski - kolejne 50%
Szczerze mowiac, mam gdzies co dana firma robi. Dla mnie liczy sie zmiennosc ceny.

Wezmy dla odmiany taki solidny, duzy bank jak BPH, ktory zaliczyl zjazd o 90%.

D.

Data: 2009-04-02 19:30:06
Autor: x
Dragowski - kolejne 50%
Dieter pisze:
Szczerze mowiac, mam gdzies co dana firma robi. Dla mnie liczy sie zmiennosc ceny.

Wezmy dla odmiany taki solidny, duzy bank jak BPH, ktory zaliczyl zjazd o 90%.

D.
teraz ty gadasz jak teoretyk, co po zmiennosci jak nie ma obrotow

Data: 2009-04-02 19:35:04
Autor: Dieter
Dragowski - kolejne 50%
Nie pisze tylko o Dragowskim. Ogolnie mam w dupie wszelkie wskazniki i profile firm. W spolke typu Dragowski mozna sie jedynie bawic pakujac kilkanascie kilo pln i miec niezly fun, nic wiecej.

D.

Data: 2009-04-02 21:19:21
Autor: martinez
Dragowski - kolejne 50%

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gr2t03$9b5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Taa, "kilkanaście kilo pln". W wolnym obrocie jest dokładnie 47500 sztuk, więc nawet zakładając zebranie za "kilkanaście kilo pln" przy cenie 1-2-5 zł to trzeba by zebrać 10%-25% wszystkiego co jest wolne żeby było tego za ""kilkanaście kilo pln". Niewykonalne przy tej płynności.

martinez

Data: 2009-04-02 21:35:50
Autor: sorden
Dragowski - kolejne 50%
martinez wrote:

[...]

W ten sposob mozna grac z samym soba ;)

--
in

Data: 2009-04-02 22:54:18
Autor: fatso
Dragowski - kolejne 50%
sorden wrote:
martinez wrote:

[...]

ten Trystero ma zupelna racje.
Spoldzielnia Dragowski& Dragowski skandalicznie manipulowala kursem akcji.
Moze i nasz Dieter dolozyl te swoje "pare kilo" ale nie to jest wazne.
Wazne ze do szwindlu dopuscila Komisja Gieldy zezwalajac na skoncentrowanie
udzialow w spolce w kilku zaledwie rekach.
Na LSE przekroczenie pewnego pulapu przez inwestora albo ich grupe "in concert"
powoduje wymagalnosc wykupu reszty akcji. Nie jestem dokladnie pewny danych
wiec nie bede tu macil. Ale przy pewnym pulapie inwestor MUSI zaoferowac wykup
reszcie udzialowcow a przy wyzszym pulapie MUSI on tego dokonac. Przy pulapie
>3.5% indywidualny inwestor MUSI ten poziom zameldowac firmie a ona LSE.
Wiem bo sam tak zostalem kiedys zakapowany.(i mozna mnie sprawdzic bo pewnie
slady na Googlu pozostaly do dzisiaj). Ach, te mokre sny o potedze!

fatso

Data: 2009-04-02 23:04:26
Autor: fatso
Dragowski - kolejne 50%
fatso wrote:
sorden wrote:
martinez wrote:

> [...]

Wiem bo sam tak zostalem kiedys zakapowany.(i mozna mnie sprawdzic bo pewnie
slady na Googlu pozostaly do dzisiaj). Ach, te mokre sny o potedze!

endriu i inni zazdrosnicy: eat yoour heart out!

http://www.cinpart.com/news-item?item=25114821548032

Ciag dalszy: sprzedalem moje pstrykalki za 8p a one spadly do 1-2 penow, i dobrze.
Ostatnio cos sie dzwigaja w tej Tajlandii, wymyslili gadget jaki kontroluje woltaz w calym domu,
ekologiczny taki. Ale mnie juz na to nie nabiora.

fatso

Data: 2009-04-03 00:11:34
Autor: Jan Werbiński
Dragowski - kolejne 50%
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:FDaBl.96152$aR3.69800newsfe17.ams2...
[...]

Po ile kupiłeś? 20p?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-02 23:21:26
Autor: fatso
Dragowski - kolejne 50%
Jan Werbiński wrote:
[...]

po 12p, sporo stracilem ale przenioslem ocalony szmal na ciekawa sytuacje.

Data: 2009-04-03 00:41:32
Autor: Jan Werbiński
Dragowski - kolejne 50%
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:BTaBl.96154$aR3.79572newsfe17.ams2...
Jan Werbiński wrote:
[...]

Na tym wtopa, na akcjach kopalni złota też, srebro Ci się kurzy. Na czym zarabiasz?

Data: 2009-04-03 00:06:05
Autor: fatso
Dragowski - kolejne 50%
Jan Werbiński wrote:

Na tym wtopa, na akcjach kopalni złota też, srebro Ci się kurzy. Na czym zarabiasz?

chcesz mnie okrasc? byloby z czego. Widziales moje wirtualne muzeum?

Data: 2009-04-03 05:45:20
Autor: Jan Werbiński
Dragowski - kolejne 50%
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:sxbBl.190358$de5.39048newsfe10.ams2...
Jan Werbiński wrote:

Na tym wtopa, na akcjach kopalni złota też, srebro Ci się kurzy. Na czym zarabiasz?

chcesz mnie okrasc? byloby z czego. Widziales moje wirtualne muzeum?

Widziałem, że masz talerze na ścianach poprzykręcane śrubami, jak w takim filmie

Data: 2009-04-03 06:44:23
Autor: fatso
Dragowski - kolejne 50%
Jan Werbiński wrote:

[...]

Nigdy! Tam jest taki talerz, zlocony, ktory ja kupilem po pijanemu na ebayu myslac ze kupuje
ich 6 sztuk. Byl jeden- i kosztowal ÂŁ730. I ja bym takie cuda mial srubowac do sciany? Chyba w Polsce
gdzie taki talerz sam by zeskoczyl ze sciany i uciekl.
Ale, przyznaje- spac nie moglem z oburzenia- bo ty mi zarzucasz ze moje inwestycje w srebro sa nietrafione.
Trzesaca reka siegam oto dzis rano do zapisu w excelu- i co moje kaprawe oczka widza z tego zapisu zakupow
przez jakies 5 lat od czasow gdy srebro bylo po $5 za uncje?
Po stronie totalna waga(nie licze srebra w sztabach z sejfu bo i tak mam go juz malo. Licze co jedynie srebra uzytkowe
i wystawowe: 135,233.21Gm co automatycznie excel wylicza jako 4348.33 uncje troy
I teraz koszt: zapisany-ÂŁ33,986 ale faktyczny, bo nie wszytko zapisywalem z poczatku- byl ok.ÂŁ35K
I teraz podziel koszt przez wage i masz ok ÂŁ8 za uncje troy wydane czyli ok $12. Czyli jestem na malym plusie!

I zauwaz, ze moglbys tak samo wyliczac srebrne okucia trumny Sw Wojciecha, ktore w czasie wojny jaruzelskiej
podpierdolilo dwoch zlodziei z katedry w Kruszwicy. Bezcenne skarby przetopili na zlom. A ile one bylyby warte gdyby
je sprzedac, np papiezowi? Ile moje unikalne i piekne dzbanuszki sa warte dzis, w stanie nowym czy tez dobrze zachowanym,
muzealnym, jak niektore? Zobaczymy. Ja chyba zaloze muzeum w Otwocku i bede chargowal za wstep. Zobaczymy na ile wyceni
ubezpieczenie bo przeciez Otwock to stara stolica zydowskich jeszcze zlodziei. Bez ubezpieczenia bede tam niczym nagi wsrod wilkow.

fatso

Data: 2009-04-03 07:01:47
Autor: fatso
Dragowski - kolejne 50%
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=280326315996

powyzej jest wyrwane wlasnie tanio pudlo niemieckich sreber stolowych.
Zawioze to-to do Polski za tydzien+ pol tuzina kontynentalnych talerzykow.
Wszystko proby Ag .800 i niektore bez okreslenia pochodzenia- takie rzeczy slabo
sie w Anglii sprzedaja. Mojej Mondrusi juz zapowiedzialem, ze to nie prezent dla niej
ale glownie ma to byc narzedzie do podlamania psychicznego pewnego Pana Senatora,
ktory do nas zawita. Pan Senator dorobil sie dwoch domow i 5-ciu bekartow od czasow
gdysmy obaj razem garowali u Gomulki w pierdlu, pojadali z blaszanek.
Teraz musze go zalamac tym blichtrem i wyrownac rachunki. Dostanie kartoflanke na srebrach
 i bedzie wyzeral ja srebrna lyzka od germanina.
A oczekiwany jak zwykle tort przedni od znanego w Polsce cukiernika, Sowy, bedzie podany
na moich srebrnych talerzykach i zoninej porcelanie. I wszystko sie wtedy wyrowna.
Oto dodatkowa wartosc jaka mozna wyciagnac ze zbieractwa sreber, pokazac kto jest Pan-
a kto, well , panem jednak nie jest.

fatso

Data: 2009-04-02 11:11:53
Autor: george
Dragowski - kolejne 50%

"dstf" <dstf@interia.eu> wrote in message news:gr1ud0$a0q$1news.interia.pl...
[...]

właśnie tego nie mogę pojąć, jak można sie "zangażowac"  w taki deal i promować to pod pozorem super inwestycji i to w takim agresywnym stylu. Ociera sie to o manipulacje...( jakaś prywatne rozdanie ? ).
Implikacje tej historii sa dla mnie dość niepokojące...

george

Data: 2009-04-02 11:26:45
Autor: gg
Dragowski - kolejne 50%
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gr2058$m8v$1nemesis.news.neostrada.pl...
Implikacje tej historii sa dla mnie dość niepokojące...

implikację są takie, że za miesiąc Diter wtopi na tym shicie - ale co w tym niepokojącego?

P.

Data: 2009-04-02 11:41:37
Autor: george
Dragowski - kolejne 50%

"gg" <gg@o2.pl> wrote in message news:gr20d8$9hv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

a rodzi mi sie w głowie znowu jakiś "spisek". Dam sobie spokój.
Rzeczywiście, skoro chciał tylko podpować swoich 100 akcji, to nic w tym niepokojącego.
Takie sobie zaklinanie deszczu...

george

Data: 2009-04-02 18:43:26
Autor: Gonzo
Dragowski - kolejne 50%
Gratulacje dla gieldy za obrone inwestorow przed nimi samymi. Kiedys tak zrobili z pcguardem, teraz to. Jak juz dopuscili taki shit do obrotu to powinni pozwolic 'ynwestorom' na zawieranie transakcji jak i kiedy chca.
A moze tak zrobic z kontraktami? Zawieszamy na miesiac notowania?

Dragowski - kolejne 50%