[SPRZEDAM] Dragstar 1100 Custom 2003

Data: 2010-02-19 12:31:33
Autor: Kita
[SPRZEDAM] Dragstar 1100 Custom 2003
Sory za spam i tylko szybko i krótko jak w subject.
Zainteresowanych zapraszam na http://web.me.com/andrzej.ciemniecki/Site/Dragstar_1100_Custom.html

Niezaintersownym dziękuję za cierpliwość... a jak mi ktoś napsize, że
Kita sprzedaje moto bo się hajtnął to normalnie solówa ;).

-- -
Andrzej Ciemniecki
Kita

Data: 2010-02-19 12:42:38
Autor: Kita
Dragstar 1100 Custom 2003
On Feb 19, 9:31 pm, Kita <andrzej.ciemnie...@gmail.com> wrote:
[...]

Aha możliwość zakupu bez opcjonalnego wyposażenia, np. sakwy. Cena do
negocjacji.

--
Kita

Data: 2010-02-19 23:25:05
Autor: Glub
On 2010-02-19 21:31:33 +0100, Kita said:

Sory za spam i tylko szybko i krótko jak w subject.
Zainteresowanych zapraszam na http://web.me.com/andrzej.ciemniecki/Site/Dragstar_1100_Custom.html

Kita, Wciśnij go Tarykowi :)

Niezaintersownym dziękuję za cierpliwość... a jak mi ktoś napsize, że
Kita sprzedaje moto bo się hajtnął to normalnie solówa ;).

Ty i tak wcinasz dwa kebaby na Ostro :P
--
Glub

Data: 2010-02-19 15:00:06
Autor: Kita
Dragstar 1100 Custom 2003
On 19 Lut, 23:25, Glub <glub...@gmail.com> wrote:
On 2010-02-19 21:31:33 +0100, Kita said:

> [...]

> Niezaintersownym dziękuję za cierpliwość... a jak mi ktoś napsize, że
> Kita sprzedaje moto bo się hajtnął to normalnie solówa ;).

Taryk chyba mało czoperowy, a kebaby to ja zawsze chętnie ;)

Kita

Data: 2010-02-20 00:11:59
Autor: Glub
Dragstar 1100 Custom 2003

On 2010-02-19 21:31:33 +0100, Kita said:

[...]

Clarissa go urobił ponoć na Duce :D

Jak zniknie to białe G.. to ustawka na kebaba :)
--
Glub

Data: 2010-02-20 12:03:56
Autor: de Fresz
On 2010-02-19 21:31:33 +0100, Kita <andrzej.ciemniecki@gmail.com> said:

Niezaintersownym dziękuję za cierpliwość... a jak mi ktoś napsi
ze, że
Kita sprzedaje moto bo się hajtnął to normalnie solówa ;).

Dobra, dobra, Ty lepiej powiedz co to za fajny rowerek upatrzyłeś i czy będzie niebieski, czy różowy?
No i jeszcze na iPada zostanie...

;-)

de Fresz

Data: 2010-02-22 00:41:15
Autor: Kita
Dragstar 1100 Custom 2003
On Feb 20, 12:03 pm, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:

Dobra, dobra, Ty lepiej powiedz co to za fajny rowerek upatrzy e i czy
b dzie niebieski, czy r owy?
No i jeszcze na iPada zostanie...

;-)

de Fresz

Rowerek upatrzyłem czarny z czerwonym logo na ba... eee na
buteleczce ;). Gwarantuje Ci że na iPada nie zostanie :)

Kita

Data: 2010-02-20 13:25:48
Autor: Magic
Kita pisze:

a jak mi ktoś napsize, że
Kita sprzedaje moto bo się hajtnął to normalnie solówa ;).

Nieee, Kita sprzedaje moto bo sie rozmnożył. Masz już cyfrufkie ? ;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-22 06:26:56
Autor: Glub
On 2010-02-20 13:25:48 +0100, Magic said:

Kita pisze:

a jak mi ktoś napsize, że
Kita sprzedaje moto bo się hajtnął to normalnie solówa ;).

Nieee, Kita sprzedaje moto bo sie rozmnożył. Masz już cyfrufkie ? ;)

A to by żonine BMW nie poszło wtedy? :P
--
Glub

Data: 2010-02-22 00:48:39
Autor: kropka
Dragstar 1100 Custom 2003
On 22 Lut, 06:26, Glub <glub...@gmail.com> wrote:

A to by żonine BMW nie poszło wtedy? :P
--
Glub

żonine BMW stoi i cierpliwie czeka na wiosnę, nigdzie nie poszło ani
się nigdzie nie wybiera :)

pozdr
Kropka - żona
kropscarverek f650cs

Data: 2010-02-22 09:14:16
Autor: Magic
On 2010-02-20 13:25:48 +0100, Magic said:

Kita pisze:

a jak mi ktoś napsize, że
Kita sprzedaje moto bo się hajtnął to normalnie solówa ;).

Nieee, Kita sprzedaje moto bo sie rozmnożył. Masz już cyfrufkie ? ;)

A to by żonine BMW nie poszło wtedy? :P

Dlaczego miałby sprzedawać ten lepiej jeżdżący ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-22 00:39:13
Autor: Kita
Dragstar 1100 Custom 2003
On Feb 22, 9:14 am, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
Glub pisze:

> [...]

Eeee nie rozmnożenie tu niema nic do rzeczy :) Jaką cyfrufkie ?!?

> A to by żonine BMW nie poszło wtedy? :P

A kto powiedział, że żona sprzedaje ? ;)

Dlaczego miałby sprzedawać ten lepiej jeżdżący ?

W sensie Dragstara ? ;) No bo mój a BMW żony :)

Data: 2010-02-22 12:15:51
Autor: Magic
Dragstar 1100 Custom 2003

On 2010-02-20 13:25:48 +0100, Magic said:
Nieee, Kita sprzedaje moto bo sie rozmnożył. Masz już cyfrufkie ? ;)

Eeee nie rozmnożenie tu niema nic do rzeczy :) Jaką cyfrufkie ?!?

Żeby zdjęcia dziecku robić. To częsta przypadłość świezo upieczonych tatusiów.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-22 03:18:42
Autor: Kita
Dragstar 1100 Custom 2003
On Feb 22, 12:15 pm, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
Kita pisze:

> [...]

tatusiów.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Aaaaa tak.... to do tego mam już 3 ;).

Kita

Data: 2010-02-22 12:52:39
Autor: Glub
Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote:
Glub pisze:

Dlaczego miałby sprzedawać ten lepiej jeżdżący ?

Bo zony:)

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-22 14:15:19
Autor: Magic
Glub pisze:

Dlaczego miałby sprzedawać ten lepiej jeżdżący ?

Bo zony:)

Obawiam się że żona w ramach retorsji mogłaby mu nasłać kontrolę skarbową.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-20 15:23:31
Autor: Glub
[SPRZEDAM] Dragstar 1100 Custom 2003
Kita <andrzej.ciemniecki@gmail.com> wrote:
Sory za spam i tylko szybko i krĂłtko jak w subject.
[...]

Andrzej, przyznaje się ze Cię nachodzi na jakieś BMW?

Btw popraw delimiter.
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-22 00:40:04
Autor: Kita
Dragstar 1100 Custom 2003
On Feb 20, 4:23 pm, Glub <glub...@gmail.com> wrote:

Andrzej, przyznaje się ze Cię nachodzi na jakieś BMW?

Btw popraw delimiter.
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Mnie na BMW ? No co ty... chyba że bondówa :) ale to prawie to samo co
mój Drag więc chyba niema sensu....

Kita

Data: 2010-02-23 09:42:27
Autor: Sailor
NIe w temacie :) Re: Dragstar 1100 Custom 2003
Nie w temacie Draga ale, Andrzej - czy czasami odbierasz poczte z tego gmaila? :)))

Bogdan vel Sailor

P.s.
Ciumaski dla Kropki :)

[SPRZEDAM] Dragstar 1100 Custom 2003