Dramat Bogatyni

Data: 2010-08-09 17:46:00
Autor: u2
Dramat Bogatyni
... a tymczasem merdia usłużnie zapodają o meandrach duszy Jarka :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100809&typ=po&id=po01.txt

"Cztery ofiary śmiertelne, setki ewakuowanych ludzi, miejscowości
odcięte od świata, zniszczone domy, pozrywane linie energetyczne i brak
łączności - to żniwo ulewnych deszczów, jakie w ciągu ostatnich trzech
dni przeszły nad Polską. Po coraz częściej dotykających nas anomaliach
pogodowych najtragiczniejsza sytuacja jest w Bogatyni i Radomierzycach
na Dolnym Śląsku, gdzie woda zmyła część tych miejscowości z powierzchni
ziemi. Ludziom brakowało wody pitnej i chleba. Straty, które przyjdzie
dopiero liczyć, są ogromne."

Data: 2010-08-09 17:49:16
Autor: WW
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 17:46, u2 pisze:
[...]

Za relacja Tv
"KTOŚ" wydał pozwolenie na budowę na grobli. "KTOŚ" wydał pozwolenie na budowę na terenach zalewowych.

Może by znaleźć tego ktosia ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-09 17:51:50
Autor: u2
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 17:49, WW pisze:

Za relacja Tv
"KTOŚ" wydał pozwolenie na budowę na grobli. "KTOŚ" wydał pozwolenie na
budowę na terenach zalewowych.

Może by znaleźć tego ktosia ?

Ktoś nie remontował od lat tamy. Ciekawe kto ? Ja stawiam na
nieudaczników z obecnego nie-rządu.

Data: 2010-08-09 18:25:45
Autor: MH
Dramat Bogatyni
> [...]

> budowę na terenach zalewowych.

Ktoś nie remontował od lat tamy. Ciekawe kto ? Ja stawiam na

=================

Mało tego !!!  Obecny rząd to wręcz sabotażyści !!!  Sprawę należy niezwłocznie
przekazać do prokuratury. Mając oczywiście na względzie fakt , że w latach
2005-2007 rząd PiS'u wyrychtował zaporę w Niedowie na cacy !!

MH

Data: 2010-08-09 18:55:55
Autor: u2
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 18:25, MH pisze:
Mało tego !!!  Obecny rząd to wręcz sabotażyści !!!  Sprawę należy niezwłocznie
przekazać do prokuratury. Mając oczywiście na względzie fakt , że w latach
2005-2007 rząd PiS'u wyrychtował zaporę w Niedowie na cacy !!

Zwykle władza zrzuca odpowiedzialność za swoje nieudacznictwo na
poprzedników. Tylko minęły już trzy lata od objęcia władzy przez
pełobandę. Ciekawe kiedy wyborcy przejrzą na oczy kto dorwał się tym
razem do koryta ?

Data: 2010-08-09 19:05:03
Autor: MH
Dramat Bogatyni
> [...]

poprzedników. Tylko minęły już trzy lata od objęcia władzy przez
pełobandę. Ciekawe kiedy wyborcy przejrzą na oczy kto dorwał się tym
================

Rozumiem. Poprzednicy są wobec tej logiki czyściusieńcy. Zrobili co mogli.

MH

Data: 2010-08-09 19:08:47
Autor: u2
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 19:05, MH pisze:
Rozumiem. Poprzednicy są wobec tej logiki czyściusieńcy. Zrobili co mogli.

Żyjesz daleką przeszłością. Liczy się teraźniejszość. A to że zalewa
Bogatynię i Zgorzelec to ciebie już nie interesuje. Nie interesuje
ciebie kto zawinił. Chętnie byś zwalił jak zwykle na pisiorów, ale taka
ściema tym razem nie przejdzie.

Data: 2010-08-09 19:27:56
Autor: MH
Dramat Bogatyni
> [...]

Żyjesz daleką przeszłością. Liczy się teraźniejszość. A to że zalewa
Bogatynię i Zgorzelec to ciebie już nie interesuje.

Akurat ciebie to wiele obchodzi , hahaha...

Nie interesuje
ciebie kto zawinił.

No kto ? Wal śmiało !!

Chętnie byś zwalił jak zwykle na pisiorów, ale taka
ściema tym razem nie przejdzie.

A co ?? Nie byli u władzy absolutnej przez 2 lata ?? Oba kaczory na najwyższych
stołkach. I co zrobili w tym temacie?? No co ??!!  I nie pieprz głupot , że
chciałbym winą o tą tragedię obarczyć pis..  Równie dobrze można postawić te
zarzuty wobec sld , aws i cholera wie komu jeszcze. Ale to TY w pisiorskim stylu
rozpocząłeś wątek , w którym obarczasz winą za piźnięcie starej tamy , mający
krew na rękach obecny rząd. MH
============

Data: 2010-08-09 19:44:01
Autor: u2
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 19:27, MH pisze:
A co ?? Nie byli u władzy absolutnej przez 2 lata ?? Oba kaczory na najwyższych
stołkach. I co zrobili w tym temacie?? No co ??!!

Ściemniasz. Trzy lata minęły, a pełobanda jedyne co zrobiła to wyrzuciła
plany pisiorów do kosza choć wtedy jeszcze nie było kryzysu.

Data: 2010-08-09 20:00:35
Autor: MH
Dramat Bogatyni
> [...]

Ściemniasz. Trzy lata minęły, a pełobanda jedyne co zrobiła to wyrzuciła
plany pisiorów do kosza choć wtedy jeszcze nie było kryzysu.

QRVA !!!  Pisiory miały plany remontu tej tamy ??!!  Dawaj linka , bo nie uwierzę!

MH

Data: 2010-08-09 20:07:37
Autor: u2
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 20:00, MH pisze:
Ściemniasz. Trzy lata minęły, a pełobanda jedyne co zrobiła to wyrzuciła
> plany pisiorów do kosza choć wtedy jeszcze nie było kryzysu.
QRVA !!!  Pisiory miały plany remontu tej tamy ??!!  Dawaj linka , bo nie uwierzę!

Dać mogę, ale w twoją wredną mordę.

Data: 2010-08-09 18:18:21
Autor: Grzegorz Z.
Dramat Bogatyni
Dnia Mon, 09 Aug 2010 17:46:00 +0200, u2 napisał(a):

.. a tymczasem merdia usłużnie zapodają o meandrach duszy Jarka :

Przykuł cię ktoś do TVN24? Musisz oglądać? --
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-09 18:56:27
Autor: u2
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 18:18, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Mon, 09 Aug 2010 17:46:00 +0200, u2 napisał(a):

.. a tymczasem merdia usłużnie zapodają o meandrach duszy Jarka :

Przykuł cię ktoś do TVN24? Musisz oglądać?

Dzisiaj oglądam Alternatywy 4. WSI 24 nawet nie włączyłem.

Data: 2010-08-09 19:03:09
Autor: Grzegorz Z.
Dramat Bogatyni
Dnia Mon, 09 Aug 2010 18:56:27 +0200, u2 napisał(a):

[...]

No mi Anioł też kojarzy się z Jarkiem :)))))

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-09 19:06:29
Autor: u2
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 19:03, Grzegorz Z. pisze:
Dzisiaj oglądam Alternatywy 4. WSI 24 nawet nie włączyłem.
No mi Anioł też kojarzy się z Jarkiem

Wszystko sie tobie kojarzy z Jarkiem, byleby tylko ściemnić i odwrócić
uwagę od nieudacznictwa pełobandy.

Data: 2010-08-09 19:18:23
Autor: Grzegorz Z.
Dramat Bogatyni
Dnia Mon, 09 Aug 2010 19:06:29 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ja? To ty zwekslowałeś z Bogatyni na Alternatywy 4.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-09 19:20:23
Autor: u2
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 19:18, Grzegorz Z. pisze:
Wszystko sie tobie kojarzy z Jarkiem, byleby tylko ściemnić i odwrócić
> uwagę od nieudacznictwa pełobandy.
Ja? To ty zwekslowałeś z Bogatyni na Alternatywy 4.

Wszystko się tobie kojarzy z wekslowaniem. Widać, że działasz z niskich
pobudek wzbogacenia się cudzym kosztem.

Data: 2010-08-09 19:23:21
Autor: Grzegorz Z.
Dramat Bogatyni
Dnia Mon, 09 Aug 2010 19:20:23 +0200, u2 napisał(a):

> [...]
> uwagę od nieudacznictwa pełobandy.
Ja? To ty zwekslowałeś z Bogatyni na Alternatywy 4.

Wszystko się tobie kojarzy z wekslowaniem.

A tobie z nieudacznictwem pełobandy.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-09 19:46:05
Autor: u2
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 19:23, Grzegorz Z. pisze:
Wszystko się tobie kojarzy z wekslowaniem.
A tobie z nieudacznictwem pełobandy.

Jak nadajesz na pisiorów to ja nadaję na pełobandę, bo to ona jest od
trzech lat u władzy. Brakuje im pokory. Cechuje chamstwo i arogancja.
Symbolem pełobandy jest Janusz P., multimilioner z Biłgoraja.

Data: 2010-08-09 20:02:03
Autor: Grzegorz Z.
Dramat Bogatyni
Dnia Mon, 09 Aug 2010 19:46:05 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Przyznaj że mu tych multimilionów zazdrościsz.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-09 20:08:26
Autor: u2
Dramat Bogatyni
W dniu 2010-08-09 20:02, Grzegorz Z. pisze:
Przyznaj że mu tych multimilionów zazdrościsz.

Raczej tych okularów, podwójnego podbródka oraz brzuszka starzejącego
się playboya :)

Data: 2010-08-09 20:36:48
Autor: J.
Dramat Bogatyni a Zgorzelec to dwie różne sprawy
Z polityką ta sprawa [jeśli chodzio przyczyny] ma tyle wspólnego, co z odwrotną stroną Księżyca. To na wypadek, jakby jakieś dziecię Onetu wyjechało ze standardowym "dlaczego nie wybudowano wałów"
 Mało kto sobie zawraca głowę faktem,że chodzi tak naprawdę o DWIE RÓŻNE (co do przyczyny) katastrofy. Zgorzelec zalało w wyniku przerwania tamy na dopływie Nysy - tu kwestia ludzkich zaniedbań [raczej wieloletnich] może i powinna być badana.
 Natomiast tragedia Bogatyni w ogóle z tym nie ma nic wspólnego, miasteczko leży zupełnie gdzie indziej w górę zlewni Nysy Łużyckiej [kilka km od niej],a to co wylało, to niewielki lokalny potok o długości jakieś maks. 8km powyżej Bogatyni, która leży w otoczeniu wzgórz będacych działami wodnymi. Czyli zlewnia tego strumienia i jego dopływów to maksymalnie jakieś 40km^2. Tutaj katastrofa miała w 100% obiektywny charakter, jak upadek meteorytu czy trąba powietrzna. Polecam zerkniecie na dokładną mapę turystyczną tych okolic.
 Tymczasem np. Wiadomosci TVP1 podały dziś, że przyczyną zalania OBU miejscowosci było przerwanie tej tamy w Niedowie... Bez komentarza...
Pozdrawiam
-J.

Data: 2010-08-09 22:14:16
Autor: Kaczysta
Dramat Bogatyni

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6022ba$0$21000$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak dla ciekawości - jak głosowali mieszkańcy Bogatyni w lipcowych wyborach?
AZ

Dramat Bogatyni