Dramatyczna sytuacja na Legii

Data: 2011-06-06 12:02:39
Autor: yamma
Dramatyczna sytuacja na Legii
Dzisiaj skończyła się możliwość przedłużenia karnetu dla dotychczasowych karnetowiczów i odblokowano system sprzedazy online. Wszedłem tam i tak na moje oko z tych 10 tys. karnetowiczów z opcji przedłużenia na następny sezon skorzystało ok. 500 (słownie: pięćset) osób. Sytuacja robi się bardzo niewesoła. Po aferze z Weissem klub nabrał wody w usta i nawet nie chce komentować doniesień o wycofaniu się ITI z Legii.
yamma

Data: 2011-06-06 12:49:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:isi8k9$701$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na Lechu pewnie będzie podobnie, skoro właściciel nie liczy się ze zdaniem głównego sponsora (tzn. kibiców) to może być zmuszony z własnej kasy płacić za swoje widzimisie typu pozostawianie Bakero w klubie.

Zimny prysznic w rodzaju 1000 sprzedanych karnetów by się mu przydał.
Pojedynczych biletów na pewno nie zabraknie, a atrakcji w rodzaju pucharów, na które karnet gwarantował możliwość zakupu biletu i tak nie ma.

Data: 2011-06-06 15:09:12
Autor: Max

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4decb0c0$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak jak mówisz Cavallino, nie lupie karnetu bo  wiem ze  bez klopotu  bede mial miejsce  na kazdy mecz na ktory bede chciał isc... tym bardziej ze mam karte kibica.
A z Bakero  to juz są jakies jaja...     Rutkowski udzielił wywiadu...w ktorym mowi...  ze  BAkero ma wizje... jak  z Lecha zrobić zespol europejskiego  formatu...
 A prezes... mowi...  to wystarczy mi...    bo  ja sie preciez nie znam na piłce....   Nosz Kuzwa!:)
Ale   runda jesienna pokaze...jak bardzo sie prezes mylił:)  hehe

Data: 2011-06-06 15:22:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "Max" <ramura@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

On już nie raz i nie dwa pokazał, że zna się na piłce o wiele mniej niż kibice.
Ale IMO nie ma co się sugerować jego gadaniną - on plecie co pół roku co innego na ten sam temat, ważne jest co robi, a nie co gada.

Jak na razie i tak Lech za czasów Amiki u władzy jest na plusie, więc może i tym razem otrzeźwieją szybciej niż im się zdaje.
Oby jeszcze sparingach, jak Bakero zamuruje bramę w meczach z jakimiś drwalami, a i tak przegra, to może zobaczą do czego prowadzi ta opcja.

Ale   runda jesienna pokaze...jak bardzo sie prezes mylił:)  hehe

Racja.
Niemniej pozostaję w nadziei, że to jednak my się mylimy.

Data: 2011-06-06 16:00:36
Autor: Mark
Dnia Mon, 6 Jun 2011 15:22:08 +0200, Cavallino napisał(a):

Racja.
Niemniej pozostaję w nadziei, że to jednak my się mylimy.

W ramach kontrastu - polecam wywiad z prawdziwym profesjonalistą
http://www.sport.pl/pilka/1,70998,9731595,Rozmowa_z_dyrektorem_sportowym_Wisly__Awans_do_Ligi.html?as=1&startsz=x

Niestety w wiekszosci klubow sa albo drewna jak Jozwiak, albo typki pokroju
Zdzislawa Kapki z Wisly, ktory owszem, tez ma mase ukladow.. ale z
menedzerami zawodnikow, roznymi Mandziarami itp.

--
Mark

Data: 2011-06-06 16:27:50
Autor: Maciek Dobrzanski
"Mark"  wrote in message news:45pbfch7y083.dlgsmok.wot...

Niestety w wiekszosci klubow sa albo drewna jak Jozwiak, albo typki pokroju
Zdzislawa Kapki z Wisly, ktory owszem, tez ma mase ukladow.. ale z

A Kapka to nadal (znowu) w jednej loży z Cupiałem nie siedzi przypadkiem? :-)

Przy okazji to dzisiaj gdzieś wypisali, że stadion do otwarcia optymistycznie w październiku a realnie 2012, co wyklucza go z możliwości wykorzystania w rozgrywkach UEFA (jakichkolwiek). Mamy więc kwasy z zupełnie innej strony, niestety.

Maciek

Data: 2011-06-06 23:18:10
Autor: danpe_
W dniu 06.06.2011 16:27, Maciek Dobrzanski pisze:
[...]

To sie w pale nie miesci.
A jak czytam wypowiedzi majchrowskiego, ze nikt nie zostanie ukarany, bo kazdy sie wywiazuje z obowiazkow to sie zastanawiam, moze on dostaje 1% wartosci stadionu za kazdy miesiac opoznienia na konto? Jak inaczej wyjasnic 2 lata opoznienia?
Czy ta inwestycje zleci,projektowal i nadzoruje jakis idiota?

danpe_
gg:827748

Data: 2011-06-06 19:40:26
Autor: Fidelio
[...]

Profesjonalizm według Rutkowskiego:

http://www.weszlo.com/news/7003

Data: 2011-06-06 16:25:45
Autor: grzeda
W dniu 2011-06-06 12:02, yamma pisze:
[...]

A przedluzenie karnetu bylo tansze od kupna nowego karnetu?

pozdr
PG

Dramatyczna sytuacja na Legii