Dramatyczne skutki bojkoty IKEA!

Data: 2019-06-30 13:27:11
Autor: Bytomir Szimoza
Dramatyczne skutki bojkoty IKEA!
W dniu niedziela, 30 czerwca 2019 21:35:35 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
https://pbs.twimg.com/media/D-U0oUEXYAo8Lqd?format=jpg&name=small

Słuszną linię ma nasza Partia!

Gorzej jak zrobią numer na Sekielskiego, nakupią po czym zwrócą.
Czytałeś o Sekielskim z tymi koszulkami "tylko nie mów nikomu"
nazamawiali po czym nie odbierali przesyłek, Sekielskie się skarżyli na podwójne koszta!  Też bym zamówił i nie odebrał, ale niusa zauważyłem za późno:)

Data: 2019-06-30 13:30:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 30 czerwca 2019 22:27:12 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
> [...]
nazamawiali po czym nie odbierali przesyłek, Sekielskie się skarżyli na podwójne koszta!  Też bym zamówił i nie odebrał, ale niusa zauważyłem za późno:)

To masz Nocniczku problem. Współczuję.

PS. Na jesieni druga część się szykuje, a na wiosnę trzecia.

--
Bruno

Dramatyczne skutki bojkoty IKEA!