Dramatyczne skutki bojkoty IKEA!

Data: 2019-06-30 22:35:05
Autor: z
Dramatyczne skutki bojkoty IKEA!
W dniu 2019-06-30 o 21:35, Bruno Brunowski pisze:

Szczerze mówiąc ja ich już dawno bojkotuję.

Nie lubię jak ktoś mnie traktuje jak idiotę.
Każą chodzić po strzałkach nawet jak jest skrót i ten nieszczęsny talerzyk można kupić szybciej. Przetestowano na kilku pracownikach.
No chyba że ich tam marnie kształcą ;-)

Data: 2019-06-30 14:09:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 30 czerwca 2019 22:35:23 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Pamiętaj! Bojkot IKEA nie obejmuje promocji na szklanki!
https://pbs.twimg.com/media/D-VQqAHXkAAy0qM?format=jpg&name=large
https://pbs.twimg.com/media/D-VQqAWWkAE9GTR?format=jpg&name=medium

:)

--