Dramatycznie wolny XP - jak reanimowac?

Data: 2010-03-27 00:45:49
Autor: Konrad Kosmowski
Dramatycznie wolny XP - jak reanimowac?
** Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:

Co jeszcze moge zrobic, poza zapuszczeniem Memtestu i softu do diagnostyki
dyskow?

Reinstaluj* i tyle - od tego bym zaczął. Memtest czy dyski raczej nie mają
tutaj nic do rzeczy - jakby pamięć czy dysk były walnięte to system by się po
prostu wieszał.

_____
*) Może to drastyczne ale reinstalacja vs. sprzątanie Windows ma tę
zaletę, że reinstalację wykonasz w określonym czasie, a dociekać co jest nie
tak możesz kilkanaście godzin, a i tak system będzie chodził kulawo.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-03-27 08:34:52
Autor: Michal
[...]

Z ciekawych przypadków, jakiś czas temu padł szwagierce zasilacz od laptopa HP. Kupiłem na miejscu zamiennik, po podłączeniu którego komputer (C2D) zaczął chodzić z prędkością... no coś jak XT ;) W momencie bootowania w trybie awaryjnym, napisy wyświetlane były w tempie 1 wiersz/sek..
Z chwilą odłączenia zasilacza, komp momentalnie odżywał (na baterii).
Po wymianie zasilacza na inny egzemplarz, problem zniknął. Zasilacz typu "smartpin".

Do dzisiaj nie wiem que pasa.

Pozdr.,
Michał

Data: 2010-03-29 09:13:29
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
> [...]

tutaj nic do rzeczy - jakby pamięć czy dysk były walnięte to system by się

I od razu obraz dysku!

Artur(m)

Data: 2010-03-29 18:37:55
Autor: Artur M. Piwko
Dramatycznie wolny XP - jak reanimowac?
In the darkest hour on Mon, 29 Mar 2010 09:13:29 +0200,
Artur(m) <musicm@interia.pl> screamed:

W antyramie.. ;) MSPANC ;>

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
[ 18:37:34 user up 12391 days,  6:32,  1 user, load average: 0.00, 0.38, 0.54 ]

    Money is something you have to make in case you don't die.  -- Max Asnas

Data: 2010-03-30 08:27:20
Autor: Artur\(m\)
Dramatycznie wolny XP - jak reanimowac?

Użytkownik "Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> napisał w
wiadomości news:slrnhr1lr3.ta6.milusi.pysiaczekbuziaczek.pl...

W antyramie.. ;) MSPANC ;>

Ech wy młodzi dla Was wszystko ANTY ;).

Artur(m)

Dramatycznie wolny XP - jak reanimowac?