Dramatyczny apel

Data: 2009-11-27 09:16:55
Autor: u2
Dramatyczny apel
... a w rz±dzie sami twardziele :

http://wiadomosci.wp.pl/kat,109994,title,Dramatyczny-apel-suwalskiego-szpitala-ws-grypy-AH1N1,wid,11724152,wiadomosc.html

"Szpital Wojewódzki w Suwa³kach potrzebuje tzw. sztuczne p³uco, by
ratowaæ chorych na grypê wywo³an± wirusem A/H1N1. W placówce s± trzy
osoby w stanie ciê¿kim, które nie prze¿yj± bez specjalistycznej
aparatury - poinformowa³a wicedyrektor szpitala Justyna
Matulewicz-Gilewicz."

Data: 2009-11-27 03:59:26
Autor: sofu
Dramatyczny apel

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

W Polsce grypa nie stanowi zadnego problemu. To tylko wymys³y ludzi ¼le
¿yczacych PO.

sofu

Data: 2009-11-27 12:29:57
Autor: =he®sk=
Dramatyczny apel
On Fri, 27 Nov 2009 09:16:55 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

 w calej Anglii jest 5 takich urzadzen. to nie jest sztuczne pluco.
 to urzadzenie do natleniania krwi. nie sraj po krzakach...

 --

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 13:19:57
Autor: u2
Dramatyczny apel
=he®sk= pisze:

 w calej Anglii jest 5 takich urzadzen. to nie jest sztuczne pluco.
 to urzadzenie do natleniania krwi. nie sraj po krzakach...

WHO ogłosiła pandemię A/H1N1, a twardziele z PO zrobili medialne show
jakie te szczepionki niedobre, a to zawierają rtęć, a to
nieprzetestowane na kobietach ciężarnych itp. itd., a ludzie po prostu
na nową odmianę grypy umierają. A sprzętu do ratowania życia jak nie
było tak nie ma.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zmarl-kolejny-Polak-z-grypa-AH1N1-- byl-w-ciezkim-stanie,wid,11725741,wiadomosc.html

Data: 2009-11-27 13:25:49
Autor: =he®sk=
Dramatyczny apel
On Fri, 27 Nov 2009 13:19:57 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  w calej Anglii jest 5 takich urzadzen. to nie jest sztuczne pluco.
>  to urzadzenie do natleniania krwi. nie sraj po krzakach...

WHO og³osi³a pandemiê A/H1N1, a twardziele z PO zrobili medialne show
jakie te szczepionki niedobre, a to zawieraj± rtêæ, a to
nieprzetestowane na kobietach ciê¿arnych itp. itd.,

 tak? slyszales co sie stalo w kanadzie? wiec nie pitol.
 moze by tak prezes dal przyklad i sie zaszczepil ?

a ludzie po prostu na now± odmianê grypy umieraj±.

 na "stara" tez. i to wielu wiecej.
A sprzêtu do ratowania ¿ycia jak nie by³o tak nie ma.

 pamietasz "biale maisteczko" i zagluszanie tlf komorkowych
 pielegniarek? wiec nie pitol.

Data: 2009-11-27 13:42:24
Autor: u2
Dramatyczny apel
=he®sk= pisze:

 tak? slyszales co sie stalo w kanadzie? wiec nie pitol.
 moze by tak prezes dal przyklad i sie zaszczepil ?

Może mamy różne informacje, więc poinformuj mnie co tam się wyprawia :)

a ludzie po prostu na nowÄ… odmianÄ™ grypy umierajÄ….

 na "stara" tez. i to wielu wiecej.

Na starą też nie jest nasz nie-rząd przygotowany, obywatele są dla
nie-rządu peło na szarym końcu. Najważniejsi są dla nich kolesie typu
Rysiu Misiu. Ale to ich wcale nie usprawiedliwia, że nie w porę się
obejrzeli w sytuacji ogłoszonej pandemii A/H1N1.

A sprzętu do ratowania życia jak nie było tak nie ma.

 pamietasz "biale maisteczko" i zagluszanie tlf komorkowych
 pielegniarek? wiec nie pitol.

Teraz udaje, że rządzi nie-rząd kolesi z peło, więc nie ściemniaj, że
odpowiedzialne sÄ… ciÄ…gle pisiory.

Data: 2009-11-27 14:53:54
Autor: =he®sk=
Dramatyczny apel
On Fri, 27 Nov 2009 13:42:24 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  tak? slyszales co sie stalo w kanadzie? wiec nie pitol.
>  moze by tak prezes dal przyklad i sie zaszczepil ?
Mo¿e mamy ró¿ne informacje, wiêc poinformuj mnie co tam siê wyprawia :)

 ogladaj tvn24 ;o)))

nie-rz±du pe³o na szarym koñcu.
  zwlaszcza elektorat PiS ;o)))

Najwa¿niejsi s± dla nich kolesie typu Rysiu Misiu.

 albo przemku ;) specjalista od peronow.

Ale to ich wcale nie usprawiedliwia, ¿e nie w porê siê
obejrzeli w sytuacji og³oszonej pandemii A/H1N1.

 jestes jak dziecko we mgle.

>  pielegniarek? wiec nie pitol.
Teraz udaje, ¿e rz±dzi nie-rz±d kolesi z pe³o, wiêc nie ¶ciemniaj, ¿e
odpowiedzialne s± ci±gle pisiory.

 alez nie. ustawy o sluzbie zdrowia nie chcial podpisac veto-prezio.

Data: 2009-11-27 19:16:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Dramatyczny apel

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:heogpp$673$1nemesis.news.neostrada.pl...
=he®sk= pisze:

[...]

Umierali na starą, umierają na nową, tak mniej więcej w stosunku1:1500 zachorowań. Tak było i tak jest. Ci, którzy njwiększy krzyk podnoszą nigdy się nie szczepili.

Data: 2009-11-29 19:06:03
Autor: u2
Dramatyczny apel

=he®sk= pisze:

[...]

nigdy siÄ™ nie szczepili.

Pandemia oznacza małą śmiertelność, ale wysoką zaraźliwość
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pandemia

Tymczasem w Suwałkach dzięki operatywności dyrekcji, ale bynajmniej nie
 ministerstwu zdrowia lub NFZ, udaÅ‚o siÄ™ zdobyć sztuczne pÅ‚uco :
http://www.bialystokonline.pl/artykul.php?ida=45127

"Ten sprzęt zwiększa szanse na uratowanie życia pacjentów suwalskiego
szpitala chorych na nową grypę. W nocy z Legnicy dotarł aparat Ecmo,
który nie tyle wspomoże pracę płuc pacjentów mających kłopoty z
oddychaniem, co zastąpi i odciąży chore płuca.

Liczba osób u których stwierdzono bądź podejrzewa się zarażenie wirusem
A/H1N1 wzrosła do 37. U 10 potwierdziły to badania, u niektórych już po
przejściu choroby. Dwie osoby zmarły. W tej chwili na oddziale
intensywnej terapii przebywają trzy osoby podłączone do respiratora.

Według nieoficjalnych informacji aparat Ecmo będzie wykorzystany do
leczenia 23-letniej pacjentki, która już od dwóch tygodni w stanie
śpiączki farmakologicznej jest podłączona do respiratora. Na oddział
intensywnej terapii trafiła po urodzeniu dziecka. Chłopczyk przebywa na
oddziale pediatrycznym.

Walczący o życie 31-letni suwalczanin prawdopodobnie zostanie
przetransportowany do Krakowa. Dyrekcja szpitala otrzymała faks
potwierdzający gotowość jego przyjęcia. Od doby na oddziale intensywnej
terapii przebywa też 63-letnia pacjentka pod respiratorem.
Najprawdopodobniej w środę suwalski szpital będzie miał drugie sztuczne
płuco.

Jak mówi zastępca dyrektora suwalskiego szpitala Justyna
Matulewicz-Gilewicz, przez niedzielę pracę sprowadzonego aparatu będzie
nadzorował specjalista z kliniki kardiochirurgii w Aninie. Później pracę
suwalskich lekarzy będzie nadzorował Tomasz Hirnle z kliniki
kardiochirurgii Uniewersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku.
Doktor Matulewicz-Gilewicz dodaje, że Tomasz Hirnlne, w razie potrzeby,
zaoferował też pomoc specjalistów ze swojej kliniki. "

Data: 2009-11-30 00:52:12
Autor: zeusx
Dramatyczny apel

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:heogpp$673$1nemesis.news.neostrada.pl...
WHO ogłosiła pandemię A/H1N1, [...]a ludzie po prostu
na nową odmianę grypy umierają. A sprzętu do ratowania życia jak nie
było tak nie ma.

Masz może jakieś dane na temat ilości zgonów za pierwsze półrocze 2009r np? Grypa "normalna", "świńska", zapalenie płuc i dajmy na to z powodu wypadków drogowych?
zx

Dramatyczny apel