Dramatyczny pościg za motocyklistą

Data: 2012-03-16 13:12:54
Autor: AZ
Dramatyczny pościg za motocyklistą
http://www.tvn24.pl/-1,1738331,0,1,na-prawo-jazdy-mial-dopiero-zdawac,wiadomosc.html

A on po prostu chyba ślepy i głuchy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-16 05:20:59
Autor: grzech
Dramatyczny pościg za motocyklistą
http://www.tvn24.pl/-1,1738331,0,1,na-prawo-jazdy-mial-dopiero-zdawac...

Ależ dramatyzm - mało się nie posikałem oglądając zatrważający,
mrożący krew w żyłach film:)))

___
grzech
pegi

Data: 2012-03-16 17:22:00
Autor: ErgoSum

Użytkownik "grzech" <zulusik25@gmail.com> napisał w wiadomości news:3ac9b28d-d985-46f7-a3f0-ad216889f890k6g2000vbz.googlegroups.com...
http://www.tvn24.pl/-1,1738331,0,1,na-prawo-jazdy-mial-dopiero-zdawac...

Ależ dramatyzm - mało się nie posikałem oglądając zatrważający, mrożący krew w żyłach film:)))
-- -

Hahaha... - mialem takie samo skojarzenie.
Zdecydowanie wieksze wrazenie zrobil na mnie tytul innego newsa na tej samej stronie.. http://www.tvn24.pl/0,1712079,0,1,17_latek-zgwalcil-konia,wiadomosc.html
Zanim przeczytalem, zaczalem sie zastanawiac.. "czyjego".. ??
Swiat sie konczy..

http://www.cda.pl/video/31415b0/Prawdziwy-ruchacz

erg

Data: 2012-03-16 13:33:17
Autor: Hinek
Dramatyczny pościg za motocyklistą
Gnał jak wściekły :))
Najlepsza jest data zrobienia filmu - 2007r.  Super news.

--
Hinek

Data: 2012-03-16 14:50:16
Autor: tompolex
W dniu 2012-03-16 13:33, Hinek pisze:
Gnał jak wściekły :))
Najlepsza jest data zrobienia filmu - 2007r. Super news.

data jest ok ... rrmmdd  czyli 2012-03-07

Data: 2012-03-16 14:57:23
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-03-16 14:50, tompolex pisze:

data jest ok ... rrmmdd czyli 2012-03-07

Co za gupek, kalendarza nie ma ? zima jest! Jak kto jezdzi motorem w zimie to wiadomo ze go zatrzymaja bo albo nie zna sie na kalendarzu (wiec nie moglby zdac na prawko) albo pijany.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-03-16 16:39:23
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-03-16 14:57, Użytkownik Roman Niewiarowski napisał:

Co za gupek, kalendarza nie ma ? zima jest! Jak kto jezdzi motorem w zimie to wiadomo ze go zatrzymaja bo albo nie zna sie na kalendarzu (wiec nie moglby zdac na prawko) albo pijany.

"Ukarano go 6-miesięcznym zakazem prowadzenia pojazdów i grzywną"
Jak to wygląda od strony formalnej, człowiek nie ma PJ więc mu
nie zabrali, Jak zda egzamin to w urzędzie gdzie odbiera się PJ
będzie ta informacja i mu nie wydadzą czy nie będzie i dokument
do łapki dostanie ?
I od kiedy go ten zakaz będzie obowiązywał, od momentu wydania
(wszak nie ma i tak PJ) czy od momentu uzyskania odpowiednich
uprawnień ?
A może ma PJ na coś innego, samochód czy traktor i ukarali go
zakazem prowadzenia tego na czym przepisów jeszcze nie złamał ?

Pozdrawiam

Data: 2012-03-16 15:56:33
Autor: masti
Dramatyczny pościg za motocyklistą
Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 16:39:23 +0100 osobnik zwany RadoslawF
wystukał:

A może ma PJ na coś innego, samochód czy traktor i ukarali go zakazem
prowadzenia tego na czym przepisów jeszcze nie złamał ?

to się nazywa zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych. A prwako można stracić nawet pływając łódką. Cotoma wspólnego z drogami publicznymi to tylko urzędasy wiedzą

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-03-16 20:59:40
Autor: tompolex
W dniu 2012-03-16 16:56, masti pisze:
[...]

dokładnie .... kiedyś nawet za alimenty mieli zabierać prawko, absurdalny pomysł...

Data: 2012-03-16 20:28:49
Autor: Monster
W dniu 2012-03-16 13:12, AZ pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1738331,0,1,na-prawo-jazdy-mial-dopiero-zdawac,wiadomosc.html

A on po prostu chyba ślepy i głuchy?

W newsie nie podali marki motocykla bo zbyt dramatycznie by brzmiało że gość uciekał na MZ:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Dramatyczny pościg za motocyklistą