"Drapie" w czasie hamowania ...

Data: 2010-12-16 08:48:40
Autor: Michał Gut
"Drapie" w czasie hamowania ...
uderzenie w kierownice to raczej drÄ…ĹĽek/koncowka ci sie konczy.
afair jak mi wahacz polecial to nie odczuwalem tego na kierownicy w sposob zauwazalny

ja wczoraj przykręcałem rame pomocniczą spowrotem do podwozia bo sie jakos automagicznie poluzowaly 2 sruby i waliło jakby mi zaraz przednie zawieszenie mialo odpasc

obstawialbym dwie awarie. drapanie to hamulce LUB co bardzo prawdopodobne kupa oblodzonego sniegu w nadkolu.
a walenie to pewnie końcówka drazka. jak machasz kierownica lewo prawo na postoju to czujesz na kierownicy pukanie?
jak nie to nie koncowka a wahacz.

"Drapie" w czasie hamowania ...