Drapie w podeszwÄ?...

Data: 2011-02-08 21:11:14
Autor: DoQ
Drapie w podeszwÄ?...
W dniu 2011-02-08 20:51, amos pisze:
i z pewnoscia nie jest to ABS.

ABS

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-02-08 12:20:50
Autor: amos
Drapie w podeszw?...
On 8 Lut, 21:11, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> i z pewnoscia nie jest to ABS.
ABS

Masz na mysli pompe ABS?
Bo mi chodzilo o to, ze objaw o ktorym pisze to nie dzialanie ABS.

Komputer zadnych bledow nie zglasza. Na czym wiec usterka moze
polegac? No czy to sie naprawia czy wymienia?

--
zdrowka
amos

Data: 2011-02-08 21:30:54
Autor: DoQ
Drapie w podeszwÄ?...
W dniu 2011-02-08 21:20, amos pisze:

Masz na mysli pompe ABS?
Bo mi chodzilo o to, ze objaw o ktorym pisze to nie dzialanie ABS.
Komputer zadnych bledow nie zglasza. Na czym wiec usterka moze
polegac? No czy to sie naprawia czy wymienia?

Jeśli odbija i włącza pompe to usterki po prostu nie zarejestrował.
Prawdopodobnie świruje któryś z czujników lub połączenie.

Data: 2011-02-08 12:51:34
Autor: amos
Drapie w podeszw?...
On 8 Lut, 21:30, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
> [...]

Jeśli odbija i włącza pompe to usterki po prostu nie zarejestrował.
Prawdopodobnie świruje któryś z czujników lub połączenie.

Przerywajace polaczenia to chyba napierw komp by zarejestrowal i
wyrzucil blad. Hamowalem tez do zablokowania kol i wydaje sie, ze sam
abs dziala prawidlowo.

Problem w tym, że tak pracujacej pompy jeszcze nie slyszalem.
Wlasciwie nigdy w zyciu nie slyszalem pracy pompy. Mam wrazenie, ze to
jakies uszkodzenie mechaniczne, tylko czemu objawia sie jedynie przy
malych predkosciach i leciutkim nacisnieciu hamulca. Daleko mu do
zalaczenia sie pracy ABS.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-02-09 07:25:11
Autor: Karolek
Drapie w podeszw?...
W dniu 2011-02-08 21:51, amos pisze:
[...]

Nie, nie zarejestrowalby.

--
Karolek

Data: 2011-02-09 12:12:02
Autor: niusy.pl
Drapie w podeszw?...

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl>

[...]

.... jakby się nie dało tego odróżnić od prawidłowego sygnału z czujnika

Data: 2011-02-09 16:07:54
Autor: Karolek
Drapie w podeszw?...
W dniu 2011-02-09 12:12, niusy.pl pisze:

Nie, nie zarejestrowalby.

... jakby się nie dało tego odróżnić od prawidłowego sygnału z czujnika

Zatem sluchamy kolejnego juz mistrza, ktory powie nam i tym durnym inzynierom jak poprawnie zprojektowac system ABS :>

--
Karolek

Data: 2011-02-11 12:10:17
Autor: niusy.pl

[...]