Drastyczne pogorszenie stanu zdrowia gen. Jaruzelskiego (stnu psychicznego rzecz jasna).

Data: 2011-04-04 19:24:55
Autor: Harry z Tybetu
Drastyczne pogorszenie stanu zdrowia gen. Jaruzelskiego (stnu psychicznego rzecz jasna).
"Zdaniem gen. Wojciecha Jaruzelskiego "najbardziej logicznym" wątkiem zamachu na Jana Pawła II 13 maja 1981 roku jest "trop islamski". Były prezydent wyraził tę opinię w wywiadzie dla włoskiego miesięcznika katolickiego "Jesus"".

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/jaruzelski-mielismy-ksiezy-ktorzy-pracowali-dla-ta,1,4231474,wiadomosc.html

Data: 2011-04-04 19:28:16
Autor: u2
Drastyczne pogorszenie stanu zdrowia gen. Jaruzelskiego (stnu psychicznego rzecz jasna).
W dniu 2011-04-04 19:24, Harry z Tybetu pisze:
"Zdaniem gen. Wojciecha Jaruzelskiego "najbardziej logicznym" w±tkiem
[...]

Słusznie, akurat tutaj Jeruzel nie mija się z prawd±, za zamachem na JP
II stały służby ruskie rodem z KGB. W tym przypadkum, je¶li rzeczywi¶cie
tak powiedział, to mogę mu odpu¶cić lwi± czę¶ć jego grzechów.

Data: 2011-04-04 19:43:06
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-04 19:28, u2 pisze:
W dniu 2011-04-04 19:24, Harry z Tybetu pisze:
"Zdaniem gen. Wojciecha Jaruzelskiego "najbardziej logicznym" wÄ…tkiem
[...]

SĹ‚usznie, akurat tutaj Jeruzel nie mija siÄ™ z prawdÄ…, za zamachem na JP
II stały służby ruskie rodem z KGB. W tym przypadkum, jeśli rzeczywiście
tak powiedział, to mogę mu odpuścić lwią część jego grzechów.

Z przykrością stwierdzam że antylewicowość rzuciła ci się na mózg do tego stopnia że już zupełnie straciłeś kontakt z rzeczywistością. Mordy i zamachy prawicowych bandziorów przypisujesz porządnym ludziom, np. zamach Churchilla na Gen. Sikorskiego przypisujesz Stalinowi, a próbę zamordowania Papieża przez ultraprawicowa sponsorowanego przez CIA przypisujesz KGB.
Radzę coś z tym szybko zrobić, - jakaś konsultacja z lekarzem "od głowy" bardzo wskazana.

Data: 2011-04-04 19:48:46
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 19:43, jadrys pisze:
Słusznie, akurat tutaj Jeruzel nie mija się z prawd±, za zamachem na JP
II stały służby ruskie rodem z KGB. W tym przypadkum, je¶li rzeczywi¶cie
tak powiedział, to mogę mu odpu¶cić lwi± czę¶ć jego grzechów.

Z przykro¶ci± stwierdzam że antylewicowo¶ć rzuciła ci się na mózg do
tego stopnia że już zupełnie straciłe¶ kontakt z rzeczywisto¶ci±. Mordy
i zamachy prawicowych bandziorów przypisujesz porz±dnym ludziom, np.
zamach Churchilla na Gen. Sikorskiego przypisujesz Stalinowi, a próbę
zamordowania Papieża przez ultraprawicowa sponsorowanego przez CIA
przypisujesz KGB.
Radzę co¶ z tym szybko zrobić, - jaka¶ konsultacja z lekarzem "od głowy"
bardzo wskazana.

Kiedy pisałem o zamachu na Sikorskiego, że to było wykonanie Stalina ?

Zamach na Sikorskiego był na rękę dla sowietów, angoli i jankesów.

Najprawdopodobniej do samolotu wsadzono trupy, ale pilot czeski się
uratował. Ale możemy gdybać :)

Data: 2011-04-04 20:22:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-04 19:48, u2 pisze:
[...]
i zamachy prawicowych bandziorĂłw przypisujesz porzÄ…dnym ludziom, np.
zamach Churchilla na Gen. Sikorskiego przypisujesz Stalinowi, a prĂłbÄ™
zamordowania PapieĹĽa przez ultraprawicowa sponsorowanego przez CIA
[...]

Najprawdopodobniej do samolotu wsadzono trupy, ale pilot czeski siÄ™
uratował. Ale możemy gdybać :)

Oj sorry, jeżeli to nie ty tak się wypowiadałeś na ten temat to bardzo mi przykro że cię uraziłem.
Akurat ja nie widzę żadnych korzyści dla Stalina ze śmierci Sikorskiego. On zaczął śladem De Gaulle`a zaczął stawiać Londynowi warunki to i stał się niewygodny a nawet niepotrzebny Churchillowi. A że nie był tak potężny jak ten żabojad to sprawa była prosta - likwidacja.

Data: 2011-04-04 20:26:45
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 20:22, jadrys pisze:
[...]

Oj sorry, jeżeli to nie ty tak się wypowiadałe¶ na ten temat to bardzo
mi przykro że cię uraziłem.
Akurat ja nie widzę żadnych korzy¶ci dla Stalina ze ¶mierci Sikorskiego.
On zacz±ł ¶ladem De Gaulle`a zacz±ł stawiać Londynowi warunki to i stał
się niewygodny a nawet niepotrzebny Churchillowi. A że nie był tak
potężny jak ten żabojad to sprawa była prosta - likwidacja.

Nie sciemniaj, dzieki temu trickowi Stalin dozyl do '53. Sikorski sie
postawil Stalinowi i zostal zlikwidowany. Historia sie kolem toczy.

Glowna wina Sikorskiego polegala na tym, ze smial sie spytac Stalina i
jego bande o polskich oficerow zamordowanych w Katyniu i innych
katowniach. Stalin odpowiedzial Sikorskiemu, ze byc moze zagubili sie w
ZSSR i zawedrowali do Mandzurii.

Data: 2011-04-05 14:40:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-04 20:26, u2 pisze:
[...]

Masz jakieś dane na ten temat? Ja osobiście nie słyszałem o takiej rozmowie Stalina z Sikorskim.

Data: 2011-04-04 19:35:17
Autor: jadrys
[...]

No i generał ma najprawdopodobniej rację. "Szare Wilki" których członkiem był Agca to organizacja na wskroś islamska... i na dodatek ultraprawicowa, a te ścierwa prawicowe są zdolni do wszystkiego najgorszego.

Data: 2011-04-04 13:36:08
Autor: Marek
On Apr 4, 7:35 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> katolickiego "Jesus"".

No i generał ma najprawdopodobniej rację. "Szare Wilki" których
członkiem był Agca to organizacja na wskro¶ islamska... i na dodatek
ultraprawicowa, a te ¶cierwa prawicowe s± zdolni do wszystkiego
najgorszego.

Glupi huju....

Data: 2011-04-04 22:38:27
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 22:36, Marek pisze:
> Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..
Glupi huju....

A instalowales ? :)

Data: 2011-04-05 10:13:00
Autor: Harry z Tybetu

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d9a2c44$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-04 22:36, Marek pisze:
> Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym > kierunku..
Glupi huju....

A instalowales ? :)

:)

Data: 2011-04-05 14:40:18
Autor: jadrys
Drastyczne pogorszenie stanu zdrowia gen. Jaruzelskiego (stnu psychicznego rzecz jasna).
W dniu 2011-04-04 22:36, Marek pisze:

Glupi huju....

Cześć e-zop. Co u ciebie słychać? Czy potrafisz już samodzielnie skonfigurować Thunderbirda?

Drastyczne pogorszenie stanu zdrowia gen. Jaruzelskiego (stnu psychicznego rzecz jasna).